Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intra greu in ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intra greu in ture

    Salutare! se poate, va rog. sa ma ajute cineva in urmatoarea problema?! astazi am observat (dintr-o data!!!) ca motorul se tureaza greu si nu prea mai trage! scoate si un sunet de parca ar fi gatuit! ce poate avea?! va multumesc anticipat. Mentionez ca este vorba de un w203 c220 cdi.

  • #2
    A intrat in regim de avarie. Si al meu face la fel, dar dupa ce il repornesc isi revine. Inca nu am reusit sa rezolv problema pt ca "meseriasii" de la mercedes se scarpina in cap de zor. Spune-mi si mie ce ai rezolvat.
    Last edited by Semtexx; 07-28-2008, 23:32 PM.

    Comment


    • #3
      Ai incercat sa-i schimbi filtrele de alimentare si de aer?Ar putea fi si de la asta.

      Comment


      • #4
        Le-am schimbat, dar, la fel. La mercedes mi-au zis ca s-ar putea sa fie de vina turbo, care costa 1600euro, dar nu e sigur. Au zis sa incerc cu un turbo nou, iar daca nu e turbo, o sa-mi ramina un turbo. Ha, ha!!!
        Last edited by Semtexx; 07-28-2008, 23:34 PM. Reason: Propozitiile se incep cu litera mare, nu?!?

        Comment


        • #5
          Ideea este ca daca o opresc si apoi o repornesc rupe asfaltul. Iar in Bucuresti nu face chestia asta. A facut-o doar la drum in afara... Poate fi vorba de vreun senzor?! Sper...
          Last edited by Semtexx; 07-28-2008, 23:35 PM.

          Comment


          • #6
            Salut! Incearca si debitmetrul de aer! Simptomele care le dai sunt cam aceleasi!
            Incerca sa scoti mufa de la el si vezi daca se schimba modul cum trage motorul! Bafta

            Comment


            • #7
              Pe viitor, un titlu mai sugestiv, te-ash ruga. Ca probleme avem totzi...

              Comment


              • #8
                ok! scuze dok!
                in ceea ce priveste debitmetrul, care ar fi ala...?! ca nu prea ma pricep. In schimb, am fost la un service si cei de acolo, dupa multe cautari, au ajuns la concluzia ca ar fi vorba de nu stiu ce senzor si un catalizator! senzorul l-am schimbat, iar catalizatorul l-am scos de tot!!! ... era cam infundat...! ideea este ca acum merge mult mai bine dar masina a capatat o trepidatie usoara la relanti! iar in momentul in care, pe loc, o turez si ea revine la turatia de relanti, se aude si un fasait...Multumesc anticipat!

                Comment


                • #9
                  pai debitmetrul se afla pe conducta de aer intre filtru de aer si motor. Daca pornesti de la filtrul de aer pe conducta ai sa gasesti undeva o mufa! Daca totusi zici ca se aude si un fasait la motor cand accelerezi s-ar putea totusi sa fie turbina!

                  Comment


                  • #10
                    Mishca-tzi fizicul miine la intilnire cu taraga si ma uit la ea.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cosminstoian View Post
                      ok! scuze dok!
                      in ceea ce priveste debitmetrul, care ar fi ala...?! ca nu prea ma pricep. In schimb, am fost la un service si cei de acolo, dupa multe cautari, au ajuns la concluzia ca ar fi vorba de nu stiu ce senzor si un catalizator! senzorul l-am schimbat, iar catalizatorul l-am scos de tot!!! ... era cam infundat...! ideea este ca acum merge mult mai bine dar masina a capatat o trepidatie usoara la relanti! iar in momentul in care, pe loc, o turez si ea revine la turatia de relanti, se aude si un fasait...Multumesc anticipat!
                      Foarte posibil sa ai pierderi de aer pe la sistemul turbo, prinzi aer fals care nu mai este receptionat de motor si iti cade tot sistemul turbo iar motorul se transforma intr-un diesel simplu clasic de 40-50cp , (verifica bine de tot radiatorul turbo, trebuie sa dai masca fata jos...) , exact asa am patit la un C270cdi adus din germania, neamtul a luat o piatra sub bara fata si a dizlocat putin doar cu 1-2cm, furtunu care intra la radiatoru de la turbo, iar prin ungaria la cateva ore dupa ce am luat-o efectiv m-am speriat si eu, inainte rupea asfaltul si dupa cateva minute de talpa...ziceai ca a devenit o mortaciune , din 170cp, daca avea 50cp, si nu urca mai mult de 2700-2800 ture...si cat de greu urca macar pana acolo...) in fine mi-a trebuit 2-3 saptamani sa imi dau si eu seama ce are dupa fasaitul ala si dupa fumul imens scos pe toba, era mai rau ca la o locomotiva...
                      Dupa ce am aflat care e problema, intr-un service mi-au legat din nou prin coloiere , cauciuc siliconic radiatorul la sistemul turbo, iar turbina, era in perfecta stare chiar daca a fost frecata o perioada indelungata, dar trebuiau curatate injectoarele si tobele, erau pline de calamina, respectiv fum negru.
                      Si istoria nu se opreste aici dupa aproape un an, a cedat din nou....si iar aceeasi poveste, dar a cum a cedat in capatul opus al radiatorului, baietii de la service mi-au spus ca din cauza drumurilor s-ar fi dizlocat din nou ( trepidatii, gropii cu duimul, plus ca C-ul are un sistem cam prost de prindere pe acolo al radiatorului...cam balangane)...si ca sa nu mai umblu din nou cu improvizatii am , cumparat radiator nou (800 de lei pe atunci), si nu am mai avut probleme.
                      Last edited by flavius89; 07-28-2008, 07:35 AM.
                      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                      Comment


                      • #12
                        re

                        ok! multumesc frumos flavius! accept absolut toate ideile tale, dar, spune-mi te rog de ce cand o apuca nebunia, daca opresc motorul si apoi il repornesc nu mai are absolut nimic?!

                        Comment


                        • #13
                          Pai e oarecum simplu, atunci cand o pornesti totul functioneaza normal, corect, dar in momentul in care ii dai talpa , sistemul turbo vede ca baga aer in prostie, si nu ajunge decat o parte din el in motor, astfel electronica iti decupleaza sistemul turbo , il cupleaza pe avariii, ca sa nu iti strice, forteze turbina sau mai stiu eu ce altceva.... iar cand repornesti motorul, are loc un fel de hard reset, totul revine la setarile de fabrica, masina crezand ca ai remediat problema..oricum eu iti recomand sa numai circuli cu ea daca are o astfel de problema, infunzi evacuarea, ai consum mare, uzezi injectoarele...
                          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc pentru sfaturi! DAR: chestia asta se intampla ocazional, chiar daca bag piciorul in ea de mai multe ori (kick down) nu o apuca des nebunia! consumul este acelasi, nu scoate fum deloc! sper doar sa nu fie turbina sau alceva grav...

                            Comment


                            • #15
                              Hmm, daca zici ca nu scoate fum atunci cand cad calutii inseamna ca ai altceva, fumul este obligatoriu prezent cand nu mai merge turbo....iar despre service nu am cum sa iti recomand ceva pt. ca nu suntem din acelasi oras.
                              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF