Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema pornire de pe loc W202!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se aude, dar depinde cat de nervos esti cu ea
    Schimba bucsile acelea si eventual daca ai bara stabilizatoare pe spate schimbai bucsile si la ea.
    Spun eventual pt ca sunt modele care nu au bara stabilizatoare pe spate.

    Comment


    • #17
      Eu merg foarte linistit cu ea, nu am fortat-o niciodata doar ma deranjeaza cand ma pornesc de peloc parca as fi un incepator. Bara stabilizatoare nu am pe spate, ma gandeam la un moment dat sa-mi pun dar am renuntat la indee pentru ca am inteles ca trebuie sa demontezi toata puntea din spate..Mai astept pareri poate cineva mai are problema cu pornitul de pe loc ca si mine.
      Last edited by sergiur2005; 03-25-2013, 15:41 PM.

      Comment


      • #18

        Uite am filmat si am corectat/amplificat putin sunetul ca sa iti faci o idee cum sta treaba.
        La bucsile mici precizate anterior zgomotul e cel mai mare iar spre sfarsitul videoclipului la balansul facut mai tare se poate auzii si zgomotul provocat de bucsile mari.
        Am adaugat si o poza cu bucsa mica ca sa vezi cat de mare e uzura.
        PS:Nervos, am facut referire la cat de tare ai facut balansul, impinge fara frica.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Am vazut filmuletul si am mers inca odata sa-i fac testarea am facut mai nervos cum zici tu si intradevar se aude un pik dar nu tare. Dar tu cum pornesti de pe loc? la tine porneste lin sau tot se zmunceste de parca ai fi incepator..

          Comment


          • #20
            Daca plec de pe loc usor(ca un ncepator sa zic asa) se simte cum smaceste, e ca si cum ai avea o remorca dupa tine, chiar nu stiu cum sa explic .
            Daca plec normal, de la 1500rot/min tinut un pic din ambreiaj(ca sa nu plec in tromba) nu se simte, problema la mine e ca stiu de unde e problema si m-am invatat sa o tin un pic din ambreiaj ca sa nu mai faca balansul asta la plecarea de pe loc, ca ma enerva tare.
            Normal e recomandat sa schimbi atat bucsa inferioara(cea incercuita pe schema) cat si cea superioara, ele fiind prinse cu acelasi surub, dar pt a schimba pe cea superioara trebuie dat jos tot jugul ca sa poti lucra frumos.
            Si tot ca recomandare ar fi sa schimbi si bucsile ce tin cardanul, pt ca odata ce bucsile jugului au cedat, se forteaza si cele de la grup uzandule.
            Dai un ban dar nu mai ai probleme multi ani de aici inainte.
            Bafta si costuri minime.

            Comment


            • #21
              Da de unde vine problema ta? poate e si la mine asta. Eu in prima faza tot m-am gandit la cardan, dar ce el are ceva bucse de cauciuc sau tu zici de flanse?

              Comment


              • #22
                La mine problema vine de la bucsile jugului spate, cele din prima poza marcate cu rosu.Masina a stat in ultimii ani degeaba practic, bucsile sunt de cand a iesit masina din fabrica, iar garajul are doar acoperis unde a stat masina in ultimii 12 ani.Aici sunt 30 de grade cam 8-9 luni pe an iar vara te coci.Iti dai seama cum au ajuns bucsele pe sub masina.
                Prostia mea a fost(ca sa zic asa) ca am avut nevoie de masina vreun an de am carat cu ea ceva materiale(cam cate 300kg la cursa) si asta a inrautatit foarte tare problema, marind uzura la maxim, deasta la mine e mai accentuat zgomotul si balansul.
                Ai mai jos poza cu flansele de la cardan, marcat cu 1 vine prins intrecutie si cardan iar 2 vine prins intre cardan si grup.De la flansele astea nu iti face tangaj, mai mult vibreaza cutia, simti cum vibreaza schimbatorul atunci cand schimbi vitezele dupa ce lasi ambreiajul.
                In prima poza ai marcate cu albastru bucsile ce sustin grupul.In partea din fata a grupului ai un singur kit de montaj(un set de bucsi) iar pe partea din spate ai doua kit-uri de montaj(ai doua seturi de bucsi, pe desen apare doar un set, dar la precizari iti spune ca sunt doua, ca sa nu umple schema sa o aglomereze).
                Bucsile ce sustin grupul la mine sunt bune in conditii de 75-80% dar o sa le schimb ca de nu o sa trebuiasca sa schimb si flansele de la cardan +rulmentul cardanic daca o sa merg cu ea asa sa sicem 5000km.Mai bine previn decat sa combat.
                Eu oricum nu mai merg cu ea de mult timp, decat o cursa de 50km dus intors la cumnatu cand mi se face dor de cazan sa-l conduc, las conduce zilnic dar mai intai sa-l pun la punct.Hai ca am facut un catastif....
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  La mine e aceeasi cestie ca si la tine masina mai multa sta pe dreapta, eu am masina de servici si cu MB circul maxim 4000 km pe an cand ma apuka dorul de ea, ultima data am circulat cu ea in decemprie in rest odata la 2 zile o pornesc si ma plimb cu ea vreo 5 min in curtea firmei. De cateva ori am vrut sa o vand dar dupa cateva zile ma razgandesc nu ma lasa inima.

                  Comment


                  • #24
                    Am citit si eu ce s-a scris; dar la discul de ambreiaj si placa de presiune s-a gindit cineva ?Si acela tot cam asa face cand e terminat....

                    Comment


                    • #25
                      Pt discul de ambreiaj simtomele sunt altele, pt disc tocit, lipsa viteza la turatii mari, pt placa de presiune-agata la intrarea in trepte, huruit.
                      Tangajul nu apare si nu se manifesta din cauza ambreiajului, daca o duci la service si pe langa bucsi uzate iti mai gaseste si ambreiajul belit ca nu ti-ai dat seama, asta e alta poveste.

                      Comment


                      • #26
                        Ferodoul de pe disc se poate rupe partial la un cuplaj mai brutal, chiar daca nu a ajuns la nituri ca sa patineze iar in ceea ce priveste "soarele" daca se-moaie...tot cam pe acolo ajungi.Rulmentul de presiune huruie,cand apesi ambreiajul,si de el eu nu am zis nimic.

                        Comment


                        • #27
                          P.S. E o mica neantelegere ! Eu am raspuns punctual numai pentru Sergiur2005 !

                          Comment


                          • #28
                            Noi discutam despre balansul masinii la plecarea de pe loc, tu ce ai inteles de tot o tii cu ambreiajul.Sa nu crezi ca am ceva cu tine, dar balansul masinii pe directia inainte-inapoi nu apare de nici un fel de la ambreiaj.
                            Sau daca apare, dovedeste.

                            Comment


                            • #29
                              Eu am incercat sa-i dau un sfat lui SERGIUR la prima lui postare,la simptomele pe care le spunea.Discutia sedenaturase prin intercalarea si a altor interlocutori.Eu ceva semanator am avut,probleme la cuplajul max.din viteza l-a. In rest nu-i bai, pentru ca nu sunt credincios.

                              Comment


                              • #30
                                Sorinnic eu m-am gandit si la ambreaj, cand apas pe ambreaj nu huruie nimika, pedala de ambreaj prinde la jumatate de cursa, in viteze intra bine poate cateodata sa agate dar foarte foarte rar, cand urc un deal e cam lenoasa dar as prin oras are sprint, la un moment dat ma gandeam si la cilindru sau pistonasul care e montat pe cutie nustiu ce sa mai zic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF