Salut.
Am un c220 cdi din 2006 si am aproape 270.000 de km .
Asi vrea sa curat geometria variabila de la turbina pentrut ca nu am umblat niciodata la ea si am vazut pe Youtube ca "mizeriea" care se aduna in timp pe ea poate cauza defectarea ei.
Sunt colegi care au curat-o ? Merita o verificare a functionarii ei plus o curatare?
Doresc sa o verific pentru ca am avut ceva probleme cu anularea nereusita a dpf-ului si am mers ceva km in limitare de 3000rpm.Am inteles ca in acest regim de functionare in limitare, se poate depune mai multa calamina pe geometria variabila.
Acum ca am rezolvat problema cu limitarea vreau sa fac verificari amanuntite pt a nu avea surprize mai tarziu.
In concluzie merita sau nu sa umblu la turbina?
Multumesc anticipat.
Am un c220 cdi din 2006 si am aproape 270.000 de km .
Asi vrea sa curat geometria variabila de la turbina pentrut ca nu am umblat niciodata la ea si am vazut pe Youtube ca "mizeriea" care se aduna in timp pe ea poate cauza defectarea ei.
Sunt colegi care au curat-o ? Merita o verificare a functionarii ei plus o curatare?
Doresc sa o verific pentru ca am avut ceva probleme cu anularea nereusita a dpf-ului si am mers ceva km in limitare de 3000rpm.Am inteles ca in acest regim de functionare in limitare, se poate depune mai multa calamina pe geometria variabila.
Acum ca am rezolvat problema cu limitarea vreau sa fac verificari amanuntite pt a nu avea surprize mai tarziu.
In concluzie merita sau nu sa umblu la turbina?
Multumesc anticipat.
Comment