Salutare
Sunt posesorul unui w203, diesel din 2002 si anul trecut, in urma unui scurt circuit (facut din prostie) am ars mai multe pe la masina printre care releul de la alternator, 2 SAM-uri, cel din compartimentul motor si cel din portbagaj (ulterior le-am inlocuit, numai ca pe cel din portbagaj nu l-am mai gasit in codul celui original, adica in loc de 003 545 51 01 am cumparat 203 545 07 01. In urma inlocuirii SAM-urilor am rezolvat toate problemele care aparusera in urma scurt-circuitului. Adica inchiderea centralizata, senzorii de parcare, stergatoarele, semnalizarile, tot ... mai putin una ... Nu-mi indica nivelul la motorina. Am becul galben permanent aprins si eroare in bord ca nu am motorina, cu toate ca rezervorul este plin.) Iar ieri am fost la un mecanic care mi-a facut proba la pompa de motorina cea de sub bancheta din spate. Problema este ca acolo, la fire nu vine deloc curent ... si as vrea sa ma ajutati cu cateva sugestii.
Este posibil sa nu fi masurat el bine ?
Este posibil ca problema asta cu nivelul la combustibil sa fie din cauza neconcordantei intre codurile SAM ului de pe spate? dar nu cred pt ca eroare asta mi-a aparut din clipa in care am facut scurt-circuitul, ci nu ulterior, cand am schimbat SAM-ul
Este posibil ca firele care duc la pompa sa fie intrerupte pe traseu ? Sau poate vreo siguranta, vreun releu care nu se afla pe vreunul din cele 3 SAM uri ? Precizez ca sigurantele si releele din cele 3 SAM uri (compartimentul motor, de sub volan si din portbagaj) sunt verificate si sunt ok.
Sunt posesorul unui w203, diesel din 2002 si anul trecut, in urma unui scurt circuit (facut din prostie) am ars mai multe pe la masina printre care releul de la alternator, 2 SAM-uri, cel din compartimentul motor si cel din portbagaj (ulterior le-am inlocuit, numai ca pe cel din portbagaj nu l-am mai gasit in codul celui original, adica in loc de 003 545 51 01 am cumparat 203 545 07 01. In urma inlocuirii SAM-urilor am rezolvat toate problemele care aparusera in urma scurt-circuitului. Adica inchiderea centralizata, senzorii de parcare, stergatoarele, semnalizarile, tot ... mai putin una ... Nu-mi indica nivelul la motorina. Am becul galben permanent aprins si eroare in bord ca nu am motorina, cu toate ca rezervorul este plin.) Iar ieri am fost la un mecanic care mi-a facut proba la pompa de motorina cea de sub bancheta din spate. Problema este ca acolo, la fire nu vine deloc curent ... si as vrea sa ma ajutati cu cateva sugestii.
Este posibil sa nu fi masurat el bine ?
Este posibil ca problema asta cu nivelul la combustibil sa fie din cauza neconcordantei intre codurile SAM ului de pe spate? dar nu cred pt ca eroare asta mi-a aparut din clipa in care am facut scurt-circuitul, ci nu ulterior, cand am schimbat SAM-ul
Este posibil ca firele care duc la pompa sa fie intrerupte pe traseu ? Sau poate vreo siguranta, vreun releu care nu se afla pe vreunul din cele 3 SAM uri ? Precizez ca sigurantele si releele din cele 3 SAM uri (compartimentul motor, de sub volan si din portbagaj) sunt verificate si sunt ok.
Comment