Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Help! Problema alternator? W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help! Problema alternator? W203

    Salutare!

    Ieri mergeam cu masina prin oras dupa un drum de 40 de km in afara Bucurestiului.

    Mi-a aparut pe bord eroarea Alternator Malfunction.

    Dupa cateva secunde a inceput sa mearga servo greu si dupa alte cateva secunde s-a aprins eroarea Check Coolant Level.

    Am tras pe dreapta, am oprit motorul si am verificat lichidul de racire. Era intr-adevar scazut. Am completat cu antigel pana la nivel dupa care am pornit motorul. Am pornit optiunea sa vad voltajul. Cand a pornit motorul statea in 12,3 V dupa care a inceput sa creasca treptat pana la 14,5 V si ieri toata ziua nu a mai facut nimic. Seara am plecat de la birou si iar s-a aprins Check coolant level.

    Am completat, am plecat si am mers 5km. Azi de dimineata am verificat daca a curs ceva pe dedesubt si era curat. Am plecat la servici - 3 km si iar am avut eroarea cu alternatorul.

    Am ridicat capota si am gasit piesa din poza atasata fierband - sfaraia ca atunci cand fierbe motorul...si lichidul de racire iar a scazut. Am demontat furtunul din poza gri si sfaraitul s-a oprit.

    Din cate am inteles alternatorul este racit pe apa. A mai patit cineva acest lucru? Nicu din Baicului mi-a recomandat sa fac o revizie la alternator....fiind cel original.
    Attached Files
    Mb C220 CDI S203

  • #2
    Piesa din poza e pompa de recirculare lichid de racire.
    Probabil ca ai si optiunea Rest la clima. Are rolul de a continua sa impinga lichidul de racire spre caloriferul din masina chiar si dupa ce motorul a fost oprit.
    Este posibil ca pe la piesa respectiva sa pierzi antigel.
    Si eu am auzit ca alternatorul este racit cu apa.

    Comment


    • #3
      Dialiv, n-ai dreptate.
      Piesa din imagine este electrovalva de vacuum. Sunt 2: EGR si turbo.
      E normal sa se auda zumzetul acela, nu e sfarait.
      Sapa in alta parte cu eroarea respectiva.
      Last edited by cutaresku; 02-15-2013, 10:14 AM.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Da. Scuze. Acum am privit mai atent la poze. M-a indus in eroare vasul de expansiune langa. Piesa de care vorbeam eu trebuia sa fie in soclul acela gol de pe vas. Are aceeasi forma.
        Acum am vazut furtunele de vacum care ies din piesa..

        Comment


        • #5
          Totusi piesa respectiva nu facea pana acum asa. Mirosul este cel specific de motor fiert, temperatura o arata undeva pe la 90-100 de grade...
          Mb C220 CDI S203

          Comment


          • #6
            Am rezolvat problema. Aveam unul din furtunele care ies din radiator fisurate - pierdeam presiune si lichid pe acolo, drept urmare alternatorul nu se mai racea si fiind pe aceeasi curea cu pompa de apa, servo si altele le ingreuna si pe celalalte. Am scapat ieftin.
            Mb C220 CDI S203

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF