Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Help! Problema alternator? W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help! Problema alternator? W203

    Salutare!

    Ieri mergeam cu masina prin oras dupa un drum de 40 de km in afara Bucurestiului.

    Mi-a aparut pe bord eroarea Alternator Malfunction.

    Dupa cateva secunde a inceput sa mearga servo greu si dupa alte cateva secunde s-a aprins eroarea Check Coolant Level.

    Am tras pe dreapta, am oprit motorul si am verificat lichidul de racire. Era intr-adevar scazut. Am completat cu antigel pana la nivel dupa care am pornit motorul. Am pornit optiunea sa vad voltajul. Cand a pornit motorul statea in 12,3 V dupa care a inceput sa creasca treptat pana la 14,5 V si ieri toata ziua nu a mai facut nimic. Seara am plecat de la birou si iar s-a aprins Check coolant level.

    Am completat, am plecat si am mers 5km. Azi de dimineata am verificat daca a curs ceva pe dedesubt si era curat. Am plecat la servici - 3 km si iar am avut eroarea cu alternatorul.

    Am ridicat capota si am gasit piesa din poza atasata fierband - sfaraia ca atunci cand fierbe motorul...si lichidul de racire iar a scazut. Am demontat furtunul din poza gri si sfaraitul s-a oprit.

    Din cate am inteles alternatorul este racit pe apa. A mai patit cineva acest lucru? Nicu din Baicului mi-a recomandat sa fac o revizie la alternator....fiind cel original.
    Attached Files
    Mb C220 CDI S203

  • #2
    Piesa din poza e pompa de recirculare lichid de racire.
    Probabil ca ai si optiunea Rest la clima. Are rolul de a continua sa impinga lichidul de racire spre caloriferul din masina chiar si dupa ce motorul a fost oprit.
    Este posibil ca pe la piesa respectiva sa pierzi antigel.
    Si eu am auzit ca alternatorul este racit cu apa.

    Comment


    • #3
      Dialiv, n-ai dreptate.
      Piesa din imagine este electrovalva de vacuum. Sunt 2: EGR si turbo.
      E normal sa se auda zumzetul acela, nu e sfarait.
      Sapa in alta parte cu eroarea respectiva.
      Last edited by cutaresku; 02-15-2013, 10:14 AM.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Da. Scuze. Acum am privit mai atent la poze. M-a indus in eroare vasul de expansiune langa. Piesa de care vorbeam eu trebuia sa fie in soclul acela gol de pe vas. Are aceeasi forma.
        Acum am vazut furtunele de vacum care ies din piesa..

        Comment


        • #5
          Totusi piesa respectiva nu facea pana acum asa. Mirosul este cel specific de motor fiert, temperatura o arata undeva pe la 90-100 de grade...
          Mb C220 CDI S203

          Comment


          • #6
            Am rezolvat problema. Aveam unul din furtunele care ies din radiator fisurate - pierdeam presiune si lichid pe acolo, drept urmare alternatorul nu se mai racea si fiind pe aceeasi curea cu pompa de apa, servo si altele le ingreuna si pe celalalte. Am scapat ieftin.
            Mb C220 CDI S203

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF