Salutare!
Ieri mergeam cu masina prin oras dupa un drum de 40 de km in afara Bucurestiului.
Mi-a aparut pe bord eroarea Alternator Malfunction.
Dupa cateva secunde a inceput sa mearga servo greu si dupa alte cateva secunde s-a aprins eroarea Check Coolant Level.
Am tras pe dreapta, am oprit motorul si am verificat lichidul de racire. Era intr-adevar scazut. Am completat cu antigel pana la nivel dupa care am pornit motorul. Am pornit optiunea sa vad voltajul. Cand a pornit motorul statea in 12,3 V dupa care a inceput sa creasca treptat pana la 14,5 V si ieri toata ziua nu a mai facut nimic. Seara am plecat de la birou si iar s-a aprins Check coolant level.
Am completat, am plecat si am mers 5km. Azi de dimineata am verificat daca a curs ceva pe dedesubt si era curat. Am plecat la servici - 3 km si iar am avut eroarea cu alternatorul.
Am ridicat capota si am gasit piesa din poza atasata fierband - sfaraia ca atunci cand fierbe motorul...si lichidul de racire iar a scazut. Am demontat furtunul din poza gri si sfaraitul s-a oprit.
Din cate am inteles alternatorul este racit pe apa. A mai patit cineva acest lucru? Nicu din Baicului mi-a recomandat sa fac o revizie la alternator....fiind cel original.
Ieri mergeam cu masina prin oras dupa un drum de 40 de km in afara Bucurestiului.
Mi-a aparut pe bord eroarea Alternator Malfunction.
Dupa cateva secunde a inceput sa mearga servo greu si dupa alte cateva secunde s-a aprins eroarea Check Coolant Level.
Am tras pe dreapta, am oprit motorul si am verificat lichidul de racire. Era intr-adevar scazut. Am completat cu antigel pana la nivel dupa care am pornit motorul. Am pornit optiunea sa vad voltajul. Cand a pornit motorul statea in 12,3 V dupa care a inceput sa creasca treptat pana la 14,5 V si ieri toata ziua nu a mai facut nimic. Seara am plecat de la birou si iar s-a aprins Check coolant level.
Am completat, am plecat si am mers 5km. Azi de dimineata am verificat daca a curs ceva pe dedesubt si era curat. Am plecat la servici - 3 km si iar am avut eroarea cu alternatorul.
Am ridicat capota si am gasit piesa din poza atasata fierband - sfaraia ca atunci cand fierbe motorul...si lichidul de racire iar a scazut. Am demontat furtunul din poza gri si sfaraitul s-a oprit.
Din cate am inteles alternatorul este racit pe apa. A mai patit cineva acest lucru? Nicu din Baicului mi-a recomandat sa fac o revizie la alternator....fiind cel original.
Comment