Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Face balans

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,
    Masina fuge de spate din cauza telescoapelor! Eu am schimbat telescoapele si am rezolvat problema.Daca ii faci testul cu "apasatul pe un colt" nu e valabil; la viteza mai mare telescopul nu mai apuca sa revina si sa tina roata pe asfalt.

    Comment


    • #17
      rezolvat

      Originally posted by la_coste View Post
      Este vorba de un w203 din 2005. Cand trec peste o groapa (canalizari putin mai lasate fata de asfalt) dupa ce trec si cu roata din spate, imi fuge spatele in lateral de zici ca ma loveste cineva pe laterala opusa gropii.
      Am verificat la un service tot (bucsi, bielete, bare etc) si pe fata si pe spate, am inlocuit ce era de inlocuit (doar pe fata a fost nevoie), am reglat directia (nu la reprezentanta)... tot asa face. Aveti vreo idee? Nu as schimba amortizoare, pt ca la alte viteze sau gropi mai mari sau mai mici, masina sta bine.
      Am refacut reglajul directiei de data asta la reprezentanta (200 lei). Rotile din spate erau directionate spre mijlocul masini (convergenta). Cat timp erau amandoua in cantact cu asfaltul efectul lor se anula si masina mergea normal. Cand o roata pierdea aderenta (gropi) roata celalata impingea spatele masinii spre roata fara aderenta.
      Ca un sfat pentru toata lumea: Cand aveti de reglat directia, faceti-o in reprezentanta. Unghiurile masurate in reprezentanta, total diferite fata de unghiurile facute la un alt service. Poate conteaza faptul ca in reprezentanta se masoara si se introduc in calculator unghiul fata de orizontala al bratelor de suspensie pe fata, unghiul fata de orizontala al planetarelor de pe spate si implicit inaltimea fata de sol la fiecare roata. Asa ceva nu am vazut sa se masoare la alte service-uri. Plus ca se mai culeg date si la diferite unghiuri de bracaj ale rotilor din fata.
      Last edited by la_coste; 02-04-2013, 14:13 PM.

      Comment


      • #18
        Salutare tuturor. Am achizitionat recent un MB C200 cdi, din anul 2002. Am o problema cu el, am fost pe autostrada noua fara pic de gropi si imi fuge spatele spre stanga-dreapta, cand depaseam pe cineva sau o acceleram nu foarte tare, la fel se intampla si in bucuresti la viteze de 60-80 km/h. Precizez ca am schimbat amortizoare si arcuri spate, unghiul de fuga este facut, iar bucsele arata bine. ESP-ul nu reactioneaza cand se intampla sa fuga, este doar ceva care tine caroseria pararea mea. Ce ar putea fi? Multumesc mult si astept o parere daca ma puteti ajuta :-).
        Last edited by fuchs331; 08-06-2013, 21:54 PM. Reason: completare

        Comment


        • #19
          Am avut niste cauciucuri de vara foarte uzate pe fata si diferite marci (dar aceiasi marime) si masina imi tragea foarte mult dreapta. Am pus cauciucurile de iarna (aproape noi) si masina merge foarte bine, nu mai trage deloc. Daca ar fi incercat cineva sa-mi spuna masina imi trage dreapta in halul ala de la roti nu l-as fi crezut in veci.
          Ma gandesc ca niste cauciucuri proaste pe spate poate avea efectul descris de tine.

          Comment


          • #20
            Si o presiune scazuta poate duce la tangaj, nu doar anvelope proaste.

            Comment


            • #21
              Anvelopele sunt noi-noute au maxim 1300 km rulate, iar presiunea e facuta corect la 2.8 atmosfere pe spate cu azot.
              Se simte mai evident atunci cand masina e incarcata pe spate chiar si cu 3 persoane maxim.

              Comment


              • #22
                La mine nu se simte in volan, se simte in caroserie cum face, bucsele le-am verificat sunt ok toate de pe spate, iar cauciucurile sunt 195/60/r15 .
                Last edited by fuchs331; 08-06-2013, 22:47 PM.

                Comment


                • #23
                  Salutare, revin cu o intrebare. M-am interesat si masina nu intra in tangaj ci in ruliu. Intrebarea mea este, daca masina intra balans din cauza bieletei antiruliu in mers in linie dreapta sau poate fi altceva? Pe spate la gropi la canale nu se aude niciun troncanit nimic. Ce spuneti? :-)

                  Comment


                  • #24
                    2.8 cred ca e o presiune prea mare. Bine, nu cred ca asta e cauza, dar verifica sa ai presiunea corecta. (eu cred ca ar trebui sa ai 2.2 la roti de 17 si putin mai mare daca ai roti de 16).
                    Altfel ar fi bine sa te asiguri ca arcurile si amortizoarele sunt sigur potrivite pentru masina ta si ca masina nu a fost lovita. In service au verificat si toate elementele de rulare?

                    Comment


                    • #25
                      Atat da pe spate ca trebuie umflata 2.8 la capacitate maxima, la roti de 15. Arcurile si amortizoarele le-am montat dupa ce facea asa, am crezut ca e din cauza lor dar tot face. Sunt luate dupa codurile OEM. Ma gandesc ceva bara de rasturnare sau antiruliu sa fie.

                      Comment


                      • #26
                        Este normal sa se manifeste asa o masina de 1,5 tone cu roti inguste de 195 si balon imens 60. Aceleasi dimensiuni le am si eu pe rotile de iarna , recomand minim jante pe 16" cu 205/215 latime si talon mai mic. Stima !

                        Comment


                        • #27
                          Daca ar fi bieletele antiruliu ar face un scandal la orice cale ferata sau denivelare mai pronuntata.Pe 16' nu ai voie 215 sau cel putin asa scrie la mine in talon 205 sau 225.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by alexmru View Post
                            salutare!

                            am un MB c200 Cdi si vreau sa spun ca imi face balans la fiecare denivelare sau cand franez la viteza mai mare ,nu stiu de la ce ar putea fi ...
                            Am avut aceeasi problema, ambele arcuri rupte pe spate.

                            Comment


                            • #29
                              Salutare, ce spuneti colegi poate sa faca balans din cauza la biela care leaga roata de caroserie? Uitati un cod ca sa stiti despre ce vorbesc A 2103503806.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Dorian T-Model View Post
                                Am avut aceeasi problema, ambele arcuri rupte pe spate.
                                Asa se prezentau arcurile mele de pe masina, masina sarea la fiecare denivelare si senzatia era de lovitura din lateral, arcurile nu se vedeau a fi rupte pentru ca spira rupta era ultima de jos si pozitia este foarte incomoda din cauza basculei. Dupa inlocuire problema tangajului a fost rezolvata.
                                Bafta
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF