salut ,
am si eu o problema , la un MB c200 w203 an 2001.
cu capota ridicata si turata pe la 2300-2500 ture se aude un suierat gen sunet aspirator ,in fatza zici ca de la role ceva.
cu ea inchisa si omu la volan se aude pe partea stanga in spatele motorului . in aceleasi conditii turata la 2300-2500 dupa care nu se mai aude pana undeva la 3300 de ture , la prima si a 2 treapta scoate un fum foarte dens si negru , etape parcurse pana akum :
1) curatat EGR
2) verificat furtun intercooler , nu e spart dar la cotu de jos intre senzor si intercooler e ceva ulei pe el , daca nu pierde aer pe acolo cum e posibil sa se adune uleiul ? doar pe la semeringurile de la tubul cu senzor care intrerupe furtunu pe la jumate ?
3) dat curea jos , luat role la mana , nu dadeau semne de stricat. cu cureaua pusa si motor pornit parca parca danseaza putin rola de la intinzator .
astept si eu pareri si mai ales pe cineva care a avut aceasi problema ca 2 servisuri non MB , nu i`au dat de cap .
Multumesc
am si eu o problema , la un MB c200 w203 an 2001.
cu capota ridicata si turata pe la 2300-2500 ture se aude un suierat gen sunet aspirator ,in fatza zici ca de la role ceva.
cu ea inchisa si omu la volan se aude pe partea stanga in spatele motorului . in aceleasi conditii turata la 2300-2500 dupa care nu se mai aude pana undeva la 3300 de ture , la prima si a 2 treapta scoate un fum foarte dens si negru , etape parcurse pana akum :
1) curatat EGR
2) verificat furtun intercooler , nu e spart dar la cotu de jos intre senzor si intercooler e ceva ulei pe el , daca nu pierde aer pe acolo cum e posibil sa se adune uleiul ? doar pe la semeringurile de la tubul cu senzor care intrerupe furtunu pe la jumate ?
3) dat curea jos , luat role la mana , nu dadeau semne de stricat. cu cureaua pusa si motor pornit parca parca danseaza putin rola de la intinzator .
astept si eu pareri si mai ales pe cineva care a avut aceasi problema ca 2 servisuri non MB , nu i`au dat de cap .
Multumesc
Comment