Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

suiera si scoate fum negru si mult in cuplu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • suiera si scoate fum negru si mult in cuplu

    salut ,
    am si eu o problema , la un MB c200 w203 an 2001.
    cu capota ridicata si turata pe la 2300-2500 ture se aude un suierat gen sunet aspirator ,in fatza zici ca de la role ceva.
    cu ea inchisa si omu la volan se aude pe partea stanga in spatele motorului . in aceleasi conditii turata la 2300-2500 dupa care nu se mai aude pana undeva la 3300 de ture , la prima si a 2 treapta scoate un fum foarte dens si negru , etape parcurse pana akum :

    1) curatat EGR
    2) verificat furtun intercooler , nu e spart dar la cotu de jos intre senzor si intercooler e ceva ulei pe el , daca nu pierde aer pe acolo cum e posibil sa se adune uleiul ? doar pe la semeringurile de la tubul cu senzor care intrerupe furtunu pe la jumate ?
    3) dat curea jos , luat role la mana , nu dadeau semne de stricat. cu cureaua pusa si motor pornit parca parca danseaza putin rola de la intinzator .

    astept si eu pareri si mai ales pe cineva care a avut aceasi problema ca 2 servisuri non MB , nu i`au dat de cap .

    Multumesc

  • #2
    Uleiul e semn de ne-etanseitate, clar ca acolo pierzi presiune, ergo fum negru.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Futun spart, intercooler, poate sa fie chiar turbina.

      Comment


      • #4
        Se aude in dreapta cum te uiti la motor , turbina e in stanga , eu ma gandeam si o sa verific cand ajung la service , galeria de admisie sa nu fie sparta undeva sub , cand am dat jos EGR pentru a fi curatat am vazut ce e si in galerie de murdarie dinaia si vreau sa o dau jos sa o curat si o sa verific atunci daca are vreo gaurice ceva ca e de plastic .
        De tras trage , scoate fum doar pe trapta 1-2 cand o fortez adica 1500-2500 de ture . pe final dupa ce a pus masina in miscare nu mai scoate , dar suieratu se aude la orce treapta pe o plamnse de 200 de ture , undeva dupa 2000 si dupa 3000 . Pierderile de ulei sunt infime , mentionez ca intre schimbur nu completez cu un gram de ulei . Si verific uleiu o data la 1-2 saptamani .

        Semnul de punctuatie se pune imediat dupa ultimul caracter, nu are rost space. Majuscule si mai multa coerenta.
        Last edited by cutaresku; 01-16-2013, 16:57 PM.

        Comment


        • #5
          Eu ti-am dat doar o parere. Nu este neaparat sa fie si cum spun eu.
          Daca esti sigur ca vine sunetul fix din dreapta motorului posibil sa fie de la furtun spart.
          Poate sa fie si o gaura mai mica si sa nu se observe.

          Comment


          • #6
            Ori aveti un furtun cu o mica fisura, sau neetans pe la coliere, ori turbina are joc axial.

            Comment


            • #7
              Am comandat oringurile de la furtunu gros de intercooler - admisie , o sa le schimb , si sa vad daca mai suiera , daca continua o sa fiu nevoit sa dau si turbina jos sa vad ce e in ea

              Eram curios daca e cineva care a avut acelasi sunet ciudat sau daca un furtun spart scoate acelasi sunet sa stiu unde sa umblu direct .
              Apropo pe net sant la vanzare ff multe galerii de admisie , oare se crapa usor , ca altfel nu ii vad rostu sa le vanda asa de mult .


              Editeaza postarile atunci cand se poate sau aduna-ti gandurile...
              Last edited by Zeus; 01-17-2013, 12:46 PM. Reason: Scrie romaneste!

              Comment


              • #8
                Nu vreau sa par parvenit sau ca ma bag in seama aiurea, dar nu cumva sa confunzi presiunea eliberata cand schimbi treptele (de valva aia blow-off sau cum ii zice), si in general se aude un suierat frumos(parerea mea) cand o turezi (chiar si pe loc)... deci...zic sa nu le confunzi, in caz de nu te-ai gandit la asta. .
                Mercedes Benz

                Comment


                • #9
                  Nu ma supar , orcer sfat sau parere e bine venita si merita luata in seama , doar ca aici sunetul nu intervine la schimbarea treptei , ci doar pe accelerare si doar de la 2000 de ture putin dupa care nu se mai aude si mai revine pe la 3000 sunetu se aude 2-300 de ture peste turatiile amintite , nu tot timpu , dupa 3300 de ture nu se mai aude , eu scimb la rosu nu o menajez. Are cine sa o menajeze "gen tata"

                  Comment


                  • #10
                    Pai bine ar fi sa nu o mai turezi asa tare, ca nu face bine asa cum 'se spune', asta ca prim fapt.
                    Si tocmai, la turatii ridicate se aude, cand accelerezi se aude acel sunet, dar cum spuneam, sa nu fie sunetul si chiar sa fie o problema. Uite un video sa intelegi ce zic:


                    Mercedes Benz

                    Comment


                    • #11
                      Te-am inteles , eu zic ca am problema pentru ca inainte nu se auzea , seamana umpic cu cel de 2500 adika primu link , dar la mine se aude in habitaclu nu pe teava de esapament si eu inca am toate filtrele si toba originala
                      o sa incerc sa fac un video si din masina si de sub capota sa vedem diferenta .
                      Merci frumos pentru timpu acordat .

                      Comment


                      • #12
                        N-ai pentru ce.

                        Cel mai bine e cu video, asa poate unii ne dam seama mai bine despre ce e vorba.

                        + Si la mine se aude in habitaclu si nu am schimbat nimic la ea. Totul e stock. Fac o mentionare ca se aude daca e liniste si ascult motorul cu atentie.
                        Mercedes Benz

                        Comment


                        • #13
                          Deci am si eu aceasta problema, suiera, si tot la cuplu facea fum acum nu mai vad sa faca, dar sunetul e deranjant. Credeam ca e de la Turbina, dar nu e treaba in ea, va rog daca gasiti solutia sa o postati aici.
                          Mercedes Power!

                          Comment


                          • #14
                            Ca idee , la cate persoane sa fisurat sau spart galeria de admisie , chestia aia din plastic in care e prins EGR`ul . pe partea dreapta a motorului cum te uiti la el .
                            Intreb din curiozitate , deoare pe ebay germania sant exagerat de multe la vanzare si toate noi , nu cred ca le vindeau ei degeaba in comparatie cu alte piese .

                            Comment


                            • #15
                              salut! acceiasi problema am si eu! ai descoperit ceva?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF