Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema inchidere cheie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema inchidere cheie

    Buna seara, am o problema cu deschiderea din cheie si v-as ruga daca v-ati intalnit cu o astfel de problema sa ma ajutati. Nu-mi functioneaza butonul ptr. deschidere de la cheie. Cel de inchidere si portbagaj functioneaza normal la fel si contactul respectiv pornirea este ok. Am incercat cheia de rezerva, functioneaza toate trei butoanele. Am schimbat bateriile intre cele doua chei dar nu am rezolvat nimic. Deschiderea tot nu functioneaza. Are cineva vreo idee. Multumesc!

  • #2
    Buna ziua si La Multi Ani!
    In interiorul cheii se afla un microcontact care sigur este defect.
    Eu am schimbat la cineva asa ceva si a mers.
    Trebuie un pistol de lipit foarte fin, mai bine zis un letcon din acela care merge cu gaz de bricheta si arata ca un stilou.
    Are varful foarte subtire aproape ca un ac mai gros.
    Sanatate.

    Comment


    • #3
      Adica un varf cu max. 80grC si, neaparat, o pompa de aspirat aliajul topit, cu varf de teflon plin. Plus o mica surubelnita cu varf plat de max. 3x0,5mm pentru desprinderea picioruselor de resturile lipiturii. Oricat ai aspira, tot mai ramane o mica atingere.
      La peste 90 se arde CI-ul.

      Comment


      • #4
        Cred ca am defect butonul sau poate este murdar si trebuie curatat. Am tot cautat pe youtube cum sa desfac partea electronica dar nu am gasit modelul meu. Atasez o poza cu cheia, poate are cineva vreo idee cum s-o desfac. Multumesc ptr sfaturi!ImageUploadedByTapatalk1357141571.136603.jpgImageUploadedByTapatalk1357141591.311272.jpg

        Comment


        • #5
          Dalta si ciocanul .......aceasta cheie nu este prevazuta cu vizitare decat pt schimbarea bateriei ..."romaneste" se poate desface cu riscurile de rigoare folosind o lama de cutter pt. a dezlipi pe lateral cele doua capace...succes !
          Last edited by Zeus; 01-02-2013, 21:40 PM. Reason: Majuscula!

          Comment


          • #6
            Sper sa nu ai dreptate, nu cred ca nemtii au lipit capacele laterale astfel incat la cel mai mic defect sa fi nevoit sa schimbi carcasa sau toata cheia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by answers
              da .. nu e chiar fericita situatia dar e adevarat ..am una desfacuta pe birou
              Te rog sa fie ultima postare asa, citeste regulamentul!

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Originally posted by answers
                da .. nu e chiar fericita situatia dar e adevarat ..am una desfacuta pe birou
                Te rog daca poti atasa o poza cu cheia desfacuta. Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by soricica View Post
                  Te rog daca poti atasa o poza cu cheia desfacuta. Multumesc!
                  am eu niste poze, dar trebuie sa le caut prin calculator, cheia se poate desface numai daca o tai, este lipita cu ultrasunete, se inlature toate partile metalice si apoi se taie cu foarte mare grija in plastic cu un cutter fin.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by epurare_coco View Post
                    Adica un varf cu max. 80grC si, neaparat, o pompa de aspirat aliajul topit, cu varf de teflon plin. Plus o mica surubelnita cu varf plat de max. 3x0,5mm pentru desprinderea picioruselor de resturile lipiturii. Oricat ai aspira, tot mai ramane o mica atingere.
                    La peste 90 se arde CI-ul.

                    esti putin cam departe la 80*C nu prea ai cum sa topesti fludorul, putin peste 160 grade daca vrei safe sau daca o faci mai in graba poti sa ii dai si cu 250 grade. nu ai nevoie de pompa de aspirat.

                    Comment


                    • #11
                      @cheimercedes;

                      Foloseste litera mare, citeste regulamentul te rog!
                      Last edited by cutaresku; 02-01-2013, 19:38 PM.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Un fludor bun, Stannol-HS10 are compozitia 60% Sn, 40% Pb, conform DIN EN 294453/293454-1.Specifications: External Diameter - Metric: 1.2mm ; External Diameter - Imperial: 0.047" ; Solder Gauge AWG: - ; Solder Alloy: 60 / 40 Sn / Pb ; Melting Temperature: 183°C
                        Last edited by cutaresku; 02-01-2013, 19:36 PM.

                        Comment


                        • #13
                          S-au sters niste posturi inutile, cine are ceva de spus la subiect, sa spuna, cine nu, sa se abtina.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            S-a sters si partea in care ceream scuze ca am gresit la tastare creand conditii postacilor de goagla sa ma atace fara sa-si ceara scuze. Acel post aiurea OFF TOPIC a ramas.
                            Last edited by epurare_coco; 02-02-2013, 12:55 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Acel post aiurea nu sa sters deoarece reprezinta reglementarea si conditia fludorului.Se invata si la scoala(electrotehnica) despre materiale folosite si nu numai.Mi sa sters off topic-ul din postarea aceea si tot nu esti multumit.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF