Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum in turatii joase, w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum in turatii joase, w204

    Dragi prieteni mai priceputi, am o problema cu masina tatalui meu un Mercedes w204 C200cdi, 100kw.
    In turatii joase, cand il accelerez, scoate fum negru. La fel si la relanti, miroase foarte rau a noxe. Pe tester, la relanti si in turatii joase apar valorile de aer citite de catre debitmetru ca sunt la limita superioara si in unele turatii ies din limite.
    Am scos mufa debitmetrului si nu mai scoate fum deloc in mers normal, iar la relanti nu mai miroase deloc. Am lasat-o scoasa, ca sa nu mai fortez catalizatorul.
    Ce vreau sa va intreb, daca schimb debitmetrul, sau senzorul de debitmetru, trebuie resoftat cumva ECU?

  • #2
    Nu................
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Trebuie doar calibrat dupa schimbare. Masina are cumva chiptuning?
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Si cum se calibreaza? Nu are chiptuning, eu ma gandeam la un moment dat sa ii fac ceva 'low', in speranta scaderii consumului de carburant, care este cam mare...

        Comment


        • #5
          Daca si la c200cdi este consumul mare, eu zic sa te orientezi la alta marca(am glumit).
          Daca la acceleratie este normal(daca masina nu are nimic defect si a mers subturat) sa scoata fum, la relantiu nu ar trebui.
          Daca pe Star nu arata defectiune poti sa incerci o "forja" de cateva sute de km. Daca nici asa nu scapi de fum incerci o curatare de Egr cu tot cu tubulaturi.

          Comment


          • #6
            Am scris in primul post ca debitmetrul nu functioneaza bine, fumul este de la el. Cu mufa scoasa nu scoate fum. 8,5l mi se pare mult, avand in vedere ca un 520d consuma 6,5, in acelasi umil oras si este si mai puternic...

            Comment


            • #7
              8,5 litri consuma in oras, sau asta e consumul mediu?
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Mediu, dar mai mult oras si mers incet cu ea. Iar pe aici traficul e mai lejer. Oricum in carte consumul urban este dat 7,7l, deci cam mare.
                De asta ma gandeam ca in urma unei remapari, in urma careia puterea sa ajunga pe la 155 cai, motorul va trage mai bine de caroserie si va consuma mai putin.

                Comment


                • #9
                  Am inteles acum.
                  Totusi, eu zic ca pe viitor poti sa te orientezi la un Tico+Gpl(iarta-mi sarcasmul) daca consideri ca 9 este mult pentru un motor de 2.2 in oras.
                  Sau poti sa mergi pe un seria 5 ca am auzit mai nou ca au scos turbina cu piese din plastic(cred ca si de asta consuma asa putin).
                  Numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    Stai linistit, sunt obisnuit cu sarcasmul expertilor forumisti. Ca si asa esti curios, te anunt ca 520d-ul la care am facut referire mai sus este masina mea, aia facuta din plastic. Inca ceva, consumul unei masini nu este strict legat de cilindree, ci si de puterea pe care o dezvolta
                    Multumesc primilor 2 useri pentru raspunsuri.
                    Last edited by Sher; 12-07-2012, 16:39 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Salut
                      Eu am un mercedes c200 cdi w202 din 2000 motor de 2151 cmc cu 101 cp (asa scrie pe carte), si are 200.000 km pe bord, masina a fost putin cam obosita (a fost 3 ani taxi in germania), am avut ceva probleme pe la motor dar acum e ok (am mufa de la deitmetru scoasa)
                      Vreau sa va zic ca, la mine daca nu trec de 2200 rpm si nu accelerez brusc consumul, in afara orasului este de 6%, sa zic maxim 7%.

                      Ca raspuns la intrebarea d-lui Sher, dupa parerea mea problema este tot din debitmetru, dupa cum au mai spus si altii pe acest forum. Debitmetrele se strica (din diverse cauze)si trimit catre ECU date eronate, asa ca cel mai bine dati mufa de la deitmetru jos si pana cumparati altul BUN lasati-o asa.
                      Din cate am mai auzit/ vazut pe forum, majoritatea recomanda debitmetru original, PIERBURG, si nu toate "facaturile".
                      O seara buna

                      Comment


                      • #12
                        @sher- eu nu te-am catalogat.
                        In alta ordine de idei, ai bani sa dai 20k pe un Mercedes si pe urma te plangi ca are consumul mare. Cand se strica ceva la ea, nu mergi la reprezentanta ca nu ai bani de revizii si garantii, ajungi sa intrebi pe forum si speri ca nu o sa fie ceva grav la masina ca sa o poti repara in fata blocului sau la un service de mana a treia.
                        Si nu era discutia despre tine ci in general.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cosmintuf49 View Post
                          Salut
                          Eu am un mercedes c200 cdi w202 din 2000 motor de 2151 cmc cu 101 cp (asa scrie pe carte), si are 200.000 km pe bord, masina a fost putin cam obosita (a fost 3 ani taxi in germania), am avut ceva probleme pe la motor dar acum e ok (am mufa de la deitmetru scoasa)
                          Vreau sa va zic ca, la mine daca nu trec de 2200 rpm si nu accelerez brusc consumul, in afara orasului este de 6%, sa zic maxim 7%.

                          Ca raspuns la intrebarea d-lui Sher, dupa parerea mea problema este tot din debitmetru, dupa cum au mai spus si altii pe acest forum. Debitmetrele se strica (din diverse cauze)si trimit catre ECU date eronate, asa ca cel mai bine dati mufa de la deitmetru jos si pana cumparati altul BUN lasati-o asa.
                          Din cate am mai auzit/ vazut pe forum, majoritatea recomanda debitmetru original, PIERBURG, si nu toate "facaturile".
                          O seara buna
                          Pierburg il gasesti ca atare sau la reprezentanta Mercedes (pe acela nu mai scrie Pierburg, insa tot de ei e facut). Eu recomand piesa de la reprezentanta, desi e dublu pretul.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF