Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Sprint

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Sprint

    Salut.Am un mb c200 w203 din 2004 si de curand am fost pe la service cu el si mi-a gasit furtunul de la turbina taiat si mi l-au peticit deoarece nu aveam unu de schimb atunci.Toate bune si frumoase pana in aceasta seara cand am observat ca nu mia trage neam masina abia ajunge la 120 cu schimbari de treapta la 3000,banuiesc ca a cedat peticul pus pe furtun si nu mai finctioneaza turbina,dar am oprit motorul si am stat vre-o 5 minute dupa care am pornit la drum iarasi.Acum se infigea mai bine dar nu la capacitatea ei.Sunt interesat despre motivul taierii furtunului,care ar fi cauza,sau poate o alta cauza pt care nu se mai infige.Motorina am bagat aditivata ,deci nu e de la motorina.Mai am o intrebare. Cand am coborat din masina sa deschid garajul am auzit un huruit ma gandeam ca poate fi vre-o rola uzata sau care urmeaza sa se gripeze,doaresc sa aflu si parerea voasta.Multumesc Anticipat.

  • #2
    Pai ai verificat vizual traseul turbo-galerie? Fum negru? Consum mai mare?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      Pai ai verificat vizual traseul turbo-galerie? Fum negru? Consum mai mare?
      In bord consumul este normal .fummm nu .

      Comment


      • #4
        Mai trece motorul de 3000 de rpm???? Atat in sarcina cat si pe liber???

        Comment


        • #5
          Daca s-a spart peticul, presiunea facuta de turbina iese pe acolo, senzorul de presiune sesizeaza si motorul intra in protectie prin limitarea turatiei la max. 3000rpm. Teoretic, in timp ce accelerezi ar trebui sa se auda un suierat in zona aia.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Originally posted by haddess View Post
            Daca s-a spart peticul, presiunea facuta de turbina iese pe acolo, senzorul de presiune sesizeaza si motorul intra in protectie prin limitarea turatiei la max. 3000rpm. Teoretic, in timp ce accelerezi ar trebui sa se auda un suierat in zona aia.
            Da intradevar nu mia trece de 3000rpm si ajunge foarte greu acolo blana prinde 120 :| ,si in trepte mici urca pana la vre-o 2500rpm si dp ii taie acceleratia .ma gandeam ca ar putea sa fie si filtrul de motorina infundat?desi nu cred ca am bagat numai motorina de la pompa petrom/rompetrol deaceea aditivata..

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF