Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Sprint

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Sprint

    Salut.Am un mb c200 w203 din 2004 si de curand am fost pe la service cu el si mi-a gasit furtunul de la turbina taiat si mi l-au peticit deoarece nu aveam unu de schimb atunci.Toate bune si frumoase pana in aceasta seara cand am observat ca nu mia trage neam masina abia ajunge la 120 cu schimbari de treapta la 3000,banuiesc ca a cedat peticul pus pe furtun si nu mai finctioneaza turbina,dar am oprit motorul si am stat vre-o 5 minute dupa care am pornit la drum iarasi.Acum se infigea mai bine dar nu la capacitatea ei.Sunt interesat despre motivul taierii furtunului,care ar fi cauza,sau poate o alta cauza pt care nu se mai infige.Motorina am bagat aditivata ,deci nu e de la motorina.Mai am o intrebare. Cand am coborat din masina sa deschid garajul am auzit un huruit ma gandeam ca poate fi vre-o rola uzata sau care urmeaza sa se gripeze,doaresc sa aflu si parerea voasta.Multumesc Anticipat.

  • #2
    Pai ai verificat vizual traseul turbo-galerie? Fum negru? Consum mai mare?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      Pai ai verificat vizual traseul turbo-galerie? Fum negru? Consum mai mare?
      In bord consumul este normal .fummm nu .

      Comment


      • #4
        Mai trece motorul de 3000 de rpm???? Atat in sarcina cat si pe liber???

        Comment


        • #5
          Daca s-a spart peticul, presiunea facuta de turbina iese pe acolo, senzorul de presiune sesizeaza si motorul intra in protectie prin limitarea turatiei la max. 3000rpm. Teoretic, in timp ce accelerezi ar trebui sa se auda un suierat in zona aia.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Originally posted by haddess View Post
            Daca s-a spart peticul, presiunea facuta de turbina iese pe acolo, senzorul de presiune sesizeaza si motorul intra in protectie prin limitarea turatiei la max. 3000rpm. Teoretic, in timp ce accelerezi ar trebui sa se auda un suierat in zona aia.
            Da intradevar nu mia trece de 3000rpm si ajunge foarte greu acolo blana prinde 120 :| ,si in trepte mici urca pana la vre-o 2500rpm si dp ii taie acceleratia .ma gandeam ca ar putea sa fie si filtrul de motorina infundat?desi nu cred ca am bagat numai motorina de la pompa petrom/rompetrol deaceea aditivata..

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF