Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema dezaburire luneta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema dezaburire luneta

    Buna ziua!
    Se da masina, un mercedes c200 cdi, motor 2148 din 2000, caroserie w203! Am probleme cu incalzirea lunetei....mai exact nu se dezabureste(butonul ramane aprins dar nu se intampla nimic)! Sigurantele au fost verificate! De cand am luat masina nu a mers dezaburirea...din ce am inteles de la fostul proprietar a schimbat luneta cu cateva luni inainte sa o iau eu! Ma gandeam ca nu cumva sa fi uitat cei care au montat luneta sa lege si firele care vin prinse de luneta.... De aceea vroiam daca poate cineva sa ma indrume, sa imi spuna cum as putea demonta lateralele din spate(de langa luneta) pentru a vedea daca le-a prins sau nu? Am incercat sa trag de ele dar fara rezultat, mai ales ca nu stiu ce sistem de prindere au si nu as vrea sa rup ceva ! Va multumesc

  • #2
    Probleme luneta

    Buna dimineata!Exact cu aceeasi problema ma confrunt si eu,chiar nimeni nu ne poate ajuta cu un sfat?

    Comment


    • #3
      Originally posted by nikky16_man View Post
      Buna ziua!
      Se da masina, un mercedes c200 cdi, motor 2148 din 2000, caroserie w203! Am probleme cu incalzirea lunetei....mai exact nu se dezabureste(butonul ramane aprins dar nu se intampla nimic)! Sigurantele au fost verificate! De cand am luat masina nu a mers dezaburirea...din ce am inteles de la fostul proprietar a schimbat luneta cu cateva luni inainte sa o iau eu! Ma gandeam ca nu cumva sa fi uitat cei care au montat luneta sa lege si firele care vin prinse de luneta.... De aceea vroiam daca poate cineva sa ma indrume, sa imi spuna cum as putea demonta lateralele din spate(de langa luneta) pentru a vedea daca le-a prins sau nu? Am incercat sa trag de ele dar fara rezultat, mai ales ca nu stiu ce sistem de prindere au si nu as vrea sa rup ceva ! Va multumesc
      Si eu la fel patesc! Dar e de vreun an; intre timp mai si merge. Nu pot sa-i dau de cap!

      Comment


      • #4
        Ca sa dai lateralele trebuie sa scoti capacele de Srs, sub ai un surub il desfaci.
        Dai bancheta jos, dai plafoniera de sub luneta jos, desfaci chederele de la usi si la sfarsit poti sa scoti Safe lateralele. Pe stalpi ai cabluri de alimentare luneta, doi papuci pe o parte si doi pe cealalta.
        Verifici cu motorul pornit, dupa ce apesi butonul de dezaburire daca iti vine curent pe papuci. Daca ai curent- ai rezistentele intrerupte in luneta, daca nu ai curent verifici traseul firelor.
        Ai cateva poze in sectiunea Ice- muzica, acolo am postat eu cand am pus doua difuzoare pe plafoniera.
        Spor la treaba.

        Comment


        • #5
          Iti multumesc pentru raspuns! Din pacate saptamana asta sunt foarte ocupat dar, cum o sa am putin timp liber o sa ma ocup de masina! Revin cu un raspuns cat pot de repede! Stima

          Comment


          • #6
            Originally posted by dialiv View Post
            Ca sa dai lateralele trebuie sa scoti capacele de Srs, sub ai un surub il desfaci.
            Dai bancheta jos, dai plafoniera de sub luneta jos, desfaci chederele de la usi si la sfarsit poti sa scoti Safe lateralele. Pe stalpi ai cabluri de alimentare luneta, doi papuci pe o parte si doi pe cealalta.
            Verifici cu motorul pornit, dupa ce apesi butonul de dezaburire daca iti vine curent pe papuci. Daca ai curent- ai rezistentele intrerupte in luneta, daca nu ai curent verifici traseul firelor.
            Ai cateva poze in sectiunea Ice- muzica, acolo am postat eu cand am pus doua difuzoare pe plafoniera.
            Spor la treaba.
            Multumim mult!

            Comment


            • #7
              Salutare! Aceeasi problema am si eu cu luneta,cred ca mi-au taiat cu cutterul acele linii de pe luneta,cand au pus folia "baietii" si acum in sezonul asta nu mai vad nimic in spate.Am sunat la acest centru de parbrize si vine maine un baiat sa repare degivrarea.Au spus ca exista o solutie speciala pt asa ceva.

              Comment


              • #8
                Originally posted by data33 View Post
                Salutare! Aceeasi problema am si eu cu luneta,cred ca mi-au taiat cu cutterul acele linii de pe luneta,cand au pus folia "baietii" si acum in sezonul asta nu mai vad nimic in spate.Am sunat la acest centru de parbrize si vine maine un baiat sa repare degivrarea.Au spus ca exista o solutie speciala pt asa ceva.
                Va salut!Am o mare rugaminte daca o rezolvati va rog sa-mi comunicati si mie ,ma aflu in aceeasi situatie .Multumesc anticipat.

                Comment


                • #9
                  Daca nu reusiti sa lipiti rezistentele de pe luneta, exista o solutie care se aplica pe interiorul lunetei. Dupa ce dai cu solutia respectiva nu se mai aburesc geamurile.
                  Problema este ca nu mai retin denumirea( e ceva cu anti-fog).
                  Stiu ca exista si pentru exterior( rainX, ceva de genul).

                  Comment


                  • #10
                    Astazi am reusit si am desfacut panourile laterale ajungand astfel la "papucii" ce vin prinsi pe luneta! Contrar a ce ma pregateam sa gasesc acolo....papucii erau ok...toate mufele ok! Am luat multimetru si am verificat continuitatea rezistentei si e OK!! Problema mea este ca nu ajunge tensiune la luneta ! Am verificat si siguranta ce se gaseste in portbagaj si o ok(daca cineva poate confirma....este vorba de siguranta din slotul 15??) As dori daca cineva imi poate spune daca exista un releu?? si unde se afla acesta?? De asemenea daca cineva stie cum as putea verifica releul respectiv?? Referitor la tensiunea ce ajunge la luneta stie cineva care este aceea?? adica daca pot lua plus direct din baterie sa verific adaca se dezabureste?? Va multumesc tuturor !!

                    Comment


                    • #11
                      Pune 2 fire cu bec pe mufe si vezi daca se aprinde cand actionezi dezaburirea. Ai acolo doua perechi de mufe.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Sal.In portbagaj.Siguranta F10 de 40A(mare lata si portocalie), releul K13(un releu cu 5 pini parca), si in ultima faza cea prin care se alimenteaza releul si rezistenta lunetei F2 de 200A.
                        Masurati tensiunea intre firul(de plus) ce alimenteaza releul si borna de minus a acumulatorului pt a verifica daca siguranta de 200A e arsa.Bafta.

                        Comment


                        • #13
                          Pentru lipirea rezistentei intrerupte. Rezultatul va fi inestetic.
                          Procedura inseamna: - un ciocan de lipit cu putere max. 5W si 120 grdC, varf plat tip surubelnita mica (max.2,5 x 0,3mm); - pastila colofoniu (sacaz de la magazine muzicale pt. instrumente cu coarde; - se indeparteaza straturile de protectie; - tubulet cu solutie de refacere contate de argint; - cu o scobitoare se aplica solutia si se lasa sa se usuce; - se topeste local sacaz pentru izolare.
                          Instalatia de dezaburire luneta este net mai eficienta, avand efect si pentru burnite.
                          Pentru aplicarea solutiei anti aburire - cam ineficiente pe zonele de colturi.
                          Trebuie asteptata o zi cu soare. Exista spray anti - fog tip 2+2, Johnson sau altele, mai scumpe. Celelate or sa va manance plamanii pentru jegul pe care il lasa; - Dupa 2-3 ore de incalzire interioara, se spala cu sarg toate geamurile; - Se lasa sa se usuce o ora cu usile deschise; - Se aplica cat mai uniform solutia - nu in exces; se inchide cat mai bine masina si se lasa 1/2 ore; Cu o carpa care nu lasa scame, se sterge-prin miscari circulare- solutia, pana nu mai raman zone opace.
                          Pentru exterior (doar pentru geamuri), exista solutie tip anti-pluie (petrom) -anul acesta dozator vert-nil - excelent pentru burnite si ploi. Ineficient pentru aburire.
                          Acuma depinde ce alegeti: ploaie sau aburire (care se elimina dupa incalzirea masinii si plecare cam in 10min.).
                          Durata de "exploatare" a acestor sisteme = max. 3 luni.
                          Spor la munca.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            Pentru lipirea rezistentei intrerupte. Rezultatul va fi inestetic.
                            Procedura inseamna: - un ciocan de lipit cu putere max. 5W si 120 grdC, varf plat tip surubelnita mica (max.2,5 x 0,3mm); - pastila colofoniu (sacaz de la magazine muzicale pt. instrumente cu coarde; - se indeparteaza straturile de protectie; - tubulet cu solutie de refacere contate de argint; - cu o scobitoare se aplica solutia si se lasa sa se usuce; - se topeste local sacaz pentru izolare.
                            Instalatia de dezaburire luneta este net mai eficienta, avand efect si pentru burnite.
                            Pentru aplicarea solutiei anti aburire - cam ineficiente pe zonele de colturi.
                            Trebuie asteptata o zi cu soare. Exista spray anti - fog tip 2+2, Johnson sau altele, mai scumpe. Celelate or sa va manance plamanii pentru jegul pe care il lasa; - Dupa 2-3 ore de incalzire interioara, se spala cu sarg toate geamurile; - Se lasa sa se usuce o ora cu usile deschise; - Se aplica cat mai uniform solutia - nu in exces; se inchide cat mai bine masina si se lasa 1/2 ore; Cu o carpa care nu lasa scame, se sterge-prin miscari circulare- solutia, pana nu mai raman zone opace.
                            Pentru exterior (doar pentru geamuri), exista solutie tip anti-pluie (petrom) -anul acesta dozator vert-nil - excelent pentru burnite si ploi. Ineficient pentru aburire.
                            Acuma depinde ce alegeti: ploaie sau aburire (care se elimina dupa incalzirea masinii si plecare cam in 10min.).
                            Durata de "exploatare" a acestor sisteme = max. 3 luni.
                            Spor la munca.
                            Ca la prosti! Multumim mult pentru informatie! Daca nu-mi iese, chiar sunt.

                            Comment


                            • #15
                              Atentie mare la puterea ciocanului de lipit. Exista de alea cu reglaj pentru circuite integrate cu 'j de mii de picioruse! Multa bafta! Mai mare inseamna sa crape sticla!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF