Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W202 1.8 benzina - temperatura lichidului de racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fereasca Dumnezeu ce mecanic, pleaca de la el cat mai poti. Se mira de racordurile de la cutia automata? Cum adica nu putea sa le desfaca? Nu avea patentul potrivit? Nu are nimic radiatorul, lasa-l in pace. Si pleaca de la handicapatul ala.
    In alta ordine de idei, lasa masina sa treaca de 80 de grade si apoi cu un carton sau un ziar incearca sa opresti elicea de la motor. Cu grija mare! Apoi posteaza ce s-a intamplat.
    Succes!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Pravale Baba View Post
      Salut!
      Am fost cu ea in service si i-am cerut sa spele si radiatorul.
      A incercat sa il dea jos si nu a putut, pentru ca nu s-au desfacut doua tevi ce sunt dedesupt si merg la cutia de viteze (explicatia mecanicului).

      Se poate curata si altfel?
      Multumesc!
      Unde ai gasit mecanicul asta asa specialist sa stie si restul colegilor sa nu apeleze la el? Auzi faza de tot rasu ca nu poate da jos radiatorul ca sunt 2 tevi conectate la cutia de viteze. Schimba-ti mecanicul cat mai repede ca cine stie ce iti mai zice si strici masina aiurea.

      Comment


      • #18
        Salut!

        Am incercat sa opresc paleta ventilatorului: am folosit numarul de inmatriculare pe post de piedica. Nu am reusit sa o opresc sau sa o incetinesc, sa invartea tare. Nici nu am incercat mult, ca sa nu stric ceva.

        Legat de service, e unul din Bucuresti. Nu l-as numi inca, pana nu rezolv problema si pana nu ma asigur ca sunt nepriceputi. Cele 2 tevi nu le-a putut desface pentru ca nu se desfacea piulita sau ce o fi fost acolo (asa zice mecanicul).
        Mai interesant este ca receptionerul mi-a spus de 2 ori la telefon ca s-a rezolvat, ca a stat radiatorul peste noapte, plin cu solutie pentru curatat. La fata locului insa mecanicul zice ca nu l-a putut desface. O fi fost problema de comunicare?

        Revin cun intrebarea: poate recomanda cineva un mecanic priceput din capitala?

        Multumesc
        ex. W202, C180, iA, '94
        ex. W124, CE230, iA, '91

        Comment


        • #19
          Ai o zi libera? Cumpara lichid de racire, apa distilata si doua flacoane de cleanner radiator.
          Desfaci busonul de la recipientul de lichid, torni flaconul. Pornesti - de la motor rece la normal - cam 10min. Dai 2 - 3 pedale scurte de acceleratie.
          Dupa oprire stai 5 min apoi, cu atentie (preferabil o manusa sa nu te frigi), desfaci un pic busonul de la rezervor. Lasa-l sa fasaie bine. Abia atunci desfa-l de tot.
          In paretea de stanga jos (din pozitia sofer) ai pe radiator un surub. Desfa-l usor. Ce curge, arunca.
          Strange surubul de jos.
          Umple cu apa distilata si al doilea flacon de solutie de curatat radiator.
          Porneste din nou 10min.
          Stai 5min, repeti operatia de evacuare a lichidului.
          Lasa sa se scurga bine.
          Strange surubul de jos si umple incet rezervorul de lichid de racire pana la linia de max. de pe el si pune busonul.
          Porneste 5 min. Desfa busonul de pe rezervor si strange usor furtunul gros de la rediator la motor. Lichidul va bolborosi in rezervor.
          Completeaza.
          Dupa un drum scurt de max. 1/2 ora, verifica din nou nivelul si completeaza daca este cazul.
          Spor la treaba. Este doar o ceva de munca.
          Apoi este ca mersul pe bicicleta. NU UITI NICIODATA CUM SE FACE. Dar vei sti daca vei fi tras in piept pe banii tai.

          Comment


          • #20
            Este normal ca temperatura lichidului de racire sa stea putin sub liniuta de 80 grade si sa nu treaca peste? Si parca nici caldura nu da cum ar trebui. O fi pe duca termostatul? Mersi

            p.s. w202 an 95 1.8 benzina

            Comment


            • #21
              Caz concret: W202 C180T din 1996, masina din dotare. Temperatura sta fix cu circa 1 mm sub linia de 80 de grade tot timpul si baga caldura de nu poti pune mana pe grilaje daca e dat la maxim... Nu mi-am pus niciodata problema de ce cu 1 mm sub linie. Masina merge perfect si nu am motive sa ma stresez din aceasta privinta.

              Tu ai? Vad ca esti din Arad. Poate face o comparatie "live"...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Ok, inseamna ca e bine desi la alte marci temperatura de lucru e la aprox. 90 grade. Mai ramane sa vad cu caldura ce e... mersi

                Comment


                • #23
                  Seara buna!

                  Am fost la alt service azi si am avut o surpriza.

                  Mecanicul mi-a atras atentia ca lipseste un soi de capac de plastic (mai mare, cu diametrul de 30-40 cm) care se pune intre radiator si vascocupla, cu rolul de a canaliza fluxul de aer dinspre vascocupla catre radiator.

                  Eu stiam ca liseste dar nu am facut legatura. Acum o sa caut unul prin dezmembrari/prin magazine.

                  Asa o fi?
                  ex. W202, C180, iA, '94
                  ex. W124, CE230, iA, '91

                  Comment


                  • #24
                    Difuzor se numeste si este foarte important. Procura-l neaparat, sunt patit si eu, demult.
                    Elicea se invarte aiurea, nu are putere sa traga aerul de la radiator fara difuzorul acela.

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #25
                      Am comandat ieri la Autoklass Pipera fiindca era 100 RON si n-am mai vrut sa pierd timpul.

                      Ce ma irita la culme este mecanicul care n-a fost in stare sa imi spuna de chestia asta.
                      Probabil ca am schimbat degeaba termostatul iar acum trebuie sa platesc inca o data montatul si demontatul vacocuplei.

                      PS Multumesc, Zeus, pentru info.
                      ex. W202, C180, iA, '94
                      ex. W124, CE230, iA, '91

                      Comment


                      • #26
                        Nu trebuie scoasa cupla ca sa montezi difuzorul.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #27
                          La Autoklass au spus ca trebuie scoasa. Mi-au cerut 200 RON montaj.

                          Oi vedea. Daca pot, o montez singur.
                          ex. W202, C180, iA, '94
                          ex. W124, CE230, iA, '91

                          Comment


                          • #28
                            NU ai cum sa montezi difuzorul fara a da jos elicea (cu tot cu vasco).
                            Mie personal mi se pare mult sa iei 200 de lei pentru asta dar asta e. De ce nu incerci singur? Ai 4 cleme de desfacut si vreo 4 suruburi (cele de la traversa de sus).
                            Jos difuzorul are niste urechi care intra in suporti iar sus se prinde cu 2 dintre cele 4 cleme.
                            Celelalte 2 fixeaza radiatorul de traversa.
                            Doar asa ca fapt divers eu, cu vasco nou am circulat vreo 2 ani fara difuzor doar pentru ca masina facea un sunet tare turbat la accelerare... :d. Nici un fel de problema cu incalzirea lichidului peste limita.
                            Pozitia standard ar fi cam la 2 mm peste 80 de grade.

                            Ca sa mai completez dupa ce am citit si prima pagina:
                            Prima gradatie dupa 80 este cea de 100 de grade. Sistemul de racire fiind sub presiune apa nu fierbe la 100 de grade ci peste 120. De aceea zona rosie este dupa aceasa limita.
                            Daca circuitul de racire este in regula atunci indiferent de trafic temperatura trebuie sa ramana intre cea de deschidere si liniutza de 100 de grade. Nu se intampla nimica daca trece dar asa sta daca toate-s la locul lor.
                            Trebuie verificat daca pornesc electroventilatoarele din fata radiatorului.
                            Last edited by adidc; 11-12-2012, 07:39 AM.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #29
                              Ei, scuze atunci. Nici la W124 nici la W210 nu trebuie demontata. Am crezut ca e la fel.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • #30
                                Gata, s-a rezolvat.
                                Am fost la Autoklass si am luat difuzorul. L-am montat singur in 10 minute.
                                Sambata am plimbat masina pe unde am gasit mai aglomerat, vreo ora.
                                Temperatura a stat putin peste 80 de grade, fara fluctuatii.

                                Se poate inchide. Multumesc tuturor pentru sfaturi si idei.
                                ex. W202, C180, iA, '94
                                ex. W124, CE230, iA, '91

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF