Buna seara!
In speranta ca ma puteti ajuta cu sfaturi din experienta personala, povestesc necazul cu masina mea.
Am luat de curand un W202 pe benzina, cutie automata. Masina este extraordinara, interiorul este ca nou, exteriorul foarte ingrijit. Motorul toarce frumos, toate articulatiile fata sunt noi, etc.
Insa ... mergand cu ea am observat ca la drum lung / liber temperatura lichidului de racire sta putin peste linia de la 80 grade C. In aglomeratie insa, bara la bara, temperatura creste repede peste linia subtire dintre 80 si 120. Cum se elibereaza traficul, cum scade usor. Cum se aglomereaza, cum creste la loc.
M-am documentat pe forum si am mers la mecanic. La indicatiile lui am schimbat ventilatorul care raceste radiatorul (nu mai stiu cum ii zice, ceva cu cupla parca)
si termostatul. Masina insa se comporta la fel.
Mecanicul spune ca e normal sa faca asa si ca linia subtire de pe bord (cea din 80 de grade C si 120 de grade C inseamna 90 de grade C).
Acum intreb ca nestiutorul:
- ce temperatura inseamna gradatia;
- e normal ca temperatura sa fluctueze asa;
- la cat trebuie sa stea temperatura;
- ce alte cauze ar putea fi (el spunea la inceput ca in cel mai rau caz ar fi garnitura de chiulasa);
- ventilatorul pe care l-am schimbat se poate roti usor cu mana. E normal? La alte masini unde am incercat se misca greu ( cu motorul oprit bineinteles).
Poate recomanda cineva un mecanic MB priceput? Prefer sa dau cat trebuie ca sa rezolv dar nu sa fiu amagit cu "asa trebuie sa faca".
Multumesc frumos pentru eventuale raspunsuri!
P.S. Daca am pus intrebari idioate, sa fie cu iertare.
In speranta ca ma puteti ajuta cu sfaturi din experienta personala, povestesc necazul cu masina mea.
Am luat de curand un W202 pe benzina, cutie automata. Masina este extraordinara, interiorul este ca nou, exteriorul foarte ingrijit. Motorul toarce frumos, toate articulatiile fata sunt noi, etc.
Insa ... mergand cu ea am observat ca la drum lung / liber temperatura lichidului de racire sta putin peste linia de la 80 grade C. In aglomeratie insa, bara la bara, temperatura creste repede peste linia subtire dintre 80 si 120. Cum se elibereaza traficul, cum scade usor. Cum se aglomereaza, cum creste la loc.
M-am documentat pe forum si am mers la mecanic. La indicatiile lui am schimbat ventilatorul care raceste radiatorul (nu mai stiu cum ii zice, ceva cu cupla parca)
si termostatul. Masina insa se comporta la fel.
Mecanicul spune ca e normal sa faca asa si ca linia subtire de pe bord (cea din 80 de grade C si 120 de grade C inseamna 90 de grade C).
Acum intreb ca nestiutorul:
- ce temperatura inseamna gradatia;
- e normal ca temperatura sa fluctueze asa;
- la cat trebuie sa stea temperatura;
- ce alte cauze ar putea fi (el spunea la inceput ca in cel mai rau caz ar fi garnitura de chiulasa);
- ventilatorul pe care l-am schimbat se poate roti usor cu mana. E normal? La alte masini unde am incercat se misca greu ( cu motorul oprit bineinteles).
Poate recomanda cineva un mecanic MB priceput? Prefer sa dau cat trebuie ca sa rezolv dar nu sa fiu amagit cu "asa trebuie sa faca".
Multumesc frumos pentru eventuale raspunsuri!
P.S. Daca am pus intrebari idioate, sa fie cu iertare.
Comment