Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

miroase a gaze si consuma mult

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by shiftyme2 View Post
    Salut!
    Nu am mai facut nimic , am mers pe la cativa mecanici si acelas sfat un dpf nou si resoftata , ceea ce o sa si fac in curand, alta solutie vad ca nu exista.
    Salut.
    Am pus in ECU softul original al masinii si am facut aproape 1000 de km facuti de atunci.In tot acest timp mototul a facut doar o regenerare (la prima alimentare cu motorina de dupa resoftare) .
    Se aprinde uneori in bord martorul motor (la drumuri mai lungi de 150 km mers in turatii peste 2500-3000 )dar si cu martorul motor aprins in bord mororul nu mai intra in limitare, iar in dimineta urmatoare eroare dispare din bord.
    Pe STAR imi apare doar o eroare ca "aerul circula prea repede prin dpf" (imi cer scuze nu mai retin codul de eroare).
    In concluzie cu softul original(ne modificat pt anulare dpf) si fara fitru de particule pe esapament, masina merge mai bine ca inaite de eliminarea dpf-ului pt ca nu mai am parte de regenerari ,am consum mai mic ,singurul impediment e ca scate ceva fum la demeraje mai sportive.
    P.S. Momentan sunt super multumit ,dar daca apar probleme pe vitor cauzate de lipsa dpf-ului din instalatia de evacuare, am o solutie alternativa . Colegul mercedes-cdi mi-a trimis un link (http://www.calculatoaremercedes.wgz.ro/) cu o firma care monteaza miezul fitrului de particule (nou) in carcasa cu un pret in jur de 2600 lei, foarte ok in comparatie cu pretul unui dpf nou.
    Bafta.
    Last edited by gigi popescu; 02-24-2013, 13:58 PM.

    Comment


    • #32
      Salut.
      "Dupa lupte seculare care au durat cateva luni", am reusit sa dezactivez cu succes filtrul de particule la C-ul meu cu ajutorul : http://www.autosally.ro/. Ceea ce nu am reusit la Dimsport Bucuresti am rezolvat la Simeria in 2 zile. Costul a fost 400 euro.
      Daca mai sunt colegi cu aceeiasi problema pe care am avut-o eu recomand acest service.
      Bafta.

      Comment


      • #33
        Originally posted by shiftyme2 View Post
        ms de post . se poate sa fie sonda lambda ? mirosul apare cand se inginge motorul, cand ajunge apa la 90 de grade si nu tot timpu. la 50 de km parcursi in 10 km dintre acestia scoate noxe in habitaclu (daca ventilatorul este pornit) si creste consumul cu 2 litri la suta. mers prin oras
        Salut,

        Aceeasi problema am avuto la un Nissan de la munca.
        Iar consumul era de 30% la o buburuza de Almera =)).
        Dipa ce am schimbat sonda de langa motor s-a rezolvat problema.
        Anvelope la Pret Redus, anvelope iarna, anvelope all season si anvelope vara Orice auto !

        Comment


        • #34
          salut, am un w203 c200cdi 2005,am probleme cu dpf de ceva timp...masina merge mai mult in limp mode ,motorul suna cam accentuat (gen tractoras),sunt indecis ca sa fac si in ce parte sa optez...schimbare/eliminare ,cutia este automata si se chinuie sa schimbe...masina merge bine doar 1-2 minute dupa pornire,dupa care intra in limp mode si pe tester da "presiune mare in evacuare" am schimbat senzorul de la dpf dar nici o schimbare,vreau sa stiu daca ati rezolvat ceva cu acest dpf nenorocit,problema este ca ma aflu in UK momentan si aici am avut parte numai de
          "mecanici" praf,ma gandesc sa cumpar unul din dezmembrari..dar sti ce iei?
          Last edited by dj25vip; 02-24-2014, 05:23 AM.

          Comment


          • #35
            Salut,
            Am anulat in urma cu ceva timp filtrul de particule, atat din soft cat si fizic, dar problemele nu au disparut. Imediat dupa anulare, la 2 saptamani, daca foloseam frana de motor, acesta intra in limp mode. Am pus testerul pe masina, iar eroare a fost la senzorul de presiune diferentiala. Am luat alt senzor, dar alt cod de piesa, comandat pe baza seriei de sasiu, dar in momentul in care ieseam cu masina inafara localitatii, motorul intra in avarie. Am mers la tester, star, iar eroarea era tot la senzorul respectiv, era ceva legat de update de soft la senzor. Electronistul la care am mers, a resetat totul, ca si cum dpful a fost schimbat, si la fel pentru senzorul respectiv, dar la urmatoarea iesire din oras, din nou motorul a intrat in limp mode.
            Iar acum de vreo 2 zile, cea mai mare surpriza am avut-o, cand am constat ca au inceput regenerarile la fiecare pornire.
            Nu stiu ce sa mai fac...
            Daca poate cineva sa ma cu ceva sfaturi, as fi recunoscator.

            Comment


            • #36
              Salut,acelasi lucru i se intampla unui prieten la un bmw 530,a fost si i'a resetat filtrul dpf ,masina nu mai da nici o eroare pe tester a dar are exact aceleasi simptome ca inainte si intr'un final i'au spus ca e galeria de evacuare,nu e o certitudine dar poti lua in calcul si asta...bafta!

              Comment


              • #37
                Originally posted by alex_tusa View Post
                Salut,
                Am anulat in urma cu ceva timp filtrul de particule, atat din soft cat si fizic, dar problemele nu au disparut. Imediat dupa anulare, la 2 saptamani, daca foloseam frana de motor, acesta intra in limp mode. Am pus testerul pe masina, iar eroare a fost la senzorul de presiune diferentiala. Am luat alt senzor, dar alt cod de piesa, comandat pe baza seriei de sasiu, dar in momentul in care ieseam cu masina inafara localitatii, motorul intra in avarie. Am mers la tester, star, iar eroarea era tot la senzorul respectiv, era ceva legat de update de soft la senzor. Electronistul la care am mers, a resetat totul, ca si cum dpful a fost schimbat, si la fel pentru senzorul respectiv, dar la urmatoarea iesire din oras, din nou motorul a intrat in limp mode.
                Iar acum de vreo 2 zile, cea mai mare surpriza am avut-o, cand am constat ca au inceput regenerarile la fiecare pornire.
                Nu stiu ce sa mai fac...
                Daca poate cineva sa ma cu ceva sfaturi, as fi recunoscator.
                Salut.
                Rescrierea softului nu a fost facuta corect, iar ECU "vede" presiuni egale la intrare si la iesirea din dpf si de aceea intra in limp mode si regenerari .
                Eroarea de "senzor de presiune diferentiala" e cauzata de faptul ca ne mai fiind fagurele in incinta filtrului, acel senzor citeste valori egale la intrare si iesirea din flitru si de asta ECU "crede" ca e defect.
                Incearca sa faci o resoftare in alta parte, daca cel la care ai facut-o initial nu recunoaste ca nu si-a facut treaba cum ar fi trebuit.
                Verifica totusi si cablajul la intrare in mufa senzorului de presiune diferentiala sa nu fie de acolo problema .
                P.S Si eu am resoftat ECU la doi tuneri diferiti pana am rezolvat.
                Bafta.

                Comment


                • #38
                  Pana una alta, am scos mufa de la senzorul de presiune diferentiala.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by gigi popescu View Post
                    SALUT.
                    Si eu am facut de curand operatiunea de eliminare dpf fizica si din soft.
                    Cateva zile totul a fost ok ,iar acum motorul merge de parca ar fi in regenerare continua si in plus a crescut iar consumul.Mi-au rescris softul de mai multe ori si la fel imi zic si mie ca are masina o problema.Exclus, pentru ca pe star am doar o eroare de presiune dpf prea mica (ceva de genul), iar daca softul era corect scris nu trebuia sa mai apara erori legate de dpf.
                    Inclin sa cred ca la mercedes nu exista o procedura care sa elimine corect filtrul de particule.
                    Bafta.
                    PS mare atentie pentru posesori de MB cu DPF nu-l mai anulati.
                    Exista procedura, insa de multe ori este mai ieftin sa repari masina si sa o lasi sa mearga multe sute de mii asa cum a fost proiectata.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #40
                      La ce va referiti atunci cand se spune ca dpf intra in regenare...ce simptome apar? care sunt diferentele?

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF