Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

lipsa putere si consum de camion

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lipsa putere si consum de camion

    Buna tuturor,as dori daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi.
    Sunt proaspatul posesor al unui merc c200 kompressor si nu mai stiu ce sa-i fac,ca consuma de rupe malul si e mai lenes decat un logan 1.4 mpi,cei drept nu am pus-o pe tester pt ca am incercat sa rezolv problema singur,adica le-am luat prin eliminare:am schimbat filtrele inclusiv pe cel de benzina,am schimbat catalizatorul,bujiile,am verificat debitmetrul de aer,adica l-am inlocuit cu un altul,masina merge la fel,plus ca am mai bagat o caruta de bani in directie(asta nu are legatura cu motorul),suspensii,cca 5000 lei si ar fi pacat sa o dau ca pot sa zic ca am masina noua si e si faina pe deasupra.Ca si un exemplu,am fost pana sebes si innapoi,adica aprox 230 km si am bagat 25 de litri de benzina,evident pe care i-a papat,cuminte masinuta nu a lasat nimic in farfurie,de aceea va rog mult spuneti-mi ce sa-i mai fac ca ma aduce la sapa de lemn(intr-o saptamana am bagat benzina de aproape 1000 de lei si nu am facut 500 de km
    Last edited by mircea600sel; 09-30-2012, 07:09 AM.

  • #2
    Salut!
    Sa iei in calcul si sonda lambda, dar mai intai de toate pune testerul pe ea si vezi ce zice.
    Bafta!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Tot poate fi la Sensorul Lambda. E o problema mare daca combustibilul e mai prost. Iti arata Check Engine?
      Mercedes Power!

      Comment


      • #4
        Lucreaza kompressorul? Pe scurt 1.8 aspirat il papa pe Logan pe paine. Kompressorul ar cam trebui sa rupa fashul.
        Vezi ce face supraalimentarea aia.
        10.86 % este intr-adevar mult extraurban...la fel si 20 % in oras.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          La matematica mea imi da ca iti ia 33 la 100... daca zici ca din 1000 de lei ai facut 500 km. Mai bine mergeai cu taxi, ca era mai ieftin! Nici un HUMMER nu consuma in halul asta.

          10 extraurban nu e atat de mult, mai ales daca i-ai dat si ceva talpa...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Eu nu inteleg scuza-ma vrei sa revolutionezi calculatoarele si testerele ? bagi zeci de milioane in gaz si piese si nu bagi un test care e 60lei ??nu pot crede ! colegule nu e cobra clasica e computerizata si daca nu merge bine creierul sau vrun senzor poti sa inlocuiesti tot motorul pe ghicite nu faci nimic daca vrei o iei de buna daca nu nu !
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Am avut exact acelasi motor ca si al tau. O singura data mi-a luat peste 10 in afara, pe ruta Alba Iulia-Sibiu, dar viteza medie a fost daca mai tin bine minte peste 100 la ora(era noapte si pierdeam avionul). In afara la mers normal consumul e pe la 7%. In oras ia 13 linistit.
              Oricum consumul tau e anormal. Pune testerul pe ea urgent.

              Comment


              • #8
                Subscriu afirmatiilor celor doi antevorbitori.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Despre care motor vorbim, din ce an e masina?

                  Comment


                  • #10
                    salut. am patit si eu exact acelasi lucru, dar la mine a fost de la pompa de benzina. nu avea putere nici moarta si "consuma de rupea". mai exact, pompa trebuie sa scoata un anumit numar de bari pentru a functina corect (trage benzina din rezervorul 1, o duce la motor, iar o foarte mare parte care nu se arde o intoarce in rezervorul 2 care este apoi tras in rezervorul 1 si tot asa). Atunci cand pompa e pe duca nu are putere sa faca tot acest ciclu si merge ingatuita si consuma infernal. Eu am schimbat pompa si imediat si-a revenit.
                    Nu spun ca asta ai si tu, dar poti lua in calcul si aceasta varianta. La mine (w203) pompa este sub bancheta din spate, sub scaunul din dreapta. O poti scoate sa vezi ce putere are. Mai poti sa-i dai si un soc, adica sa pui + la - si - la +. In multe cazuri isi revine.

                    Comment


                    • #11
                      La w202 pompa e in fata rotii din dreapta spate (sub masina), sub un capac de plastic. Ar putea sa fie si asta o cauza.
                      Daca supraalimentarea isi face treaba, problema as zice ca ramane pe traseul de combustibil.
                      Tine-ne la curent cu rezolvarea.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF