If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
nivel ulei motor w204 c280 4matic benzina 2008
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
Astazi mi-a aparut in bord mesaj sa verific nivelul de ulei la motor.
Mercedes C280 w204 2008 benzina 4matic, cutie automata.
Cum pot verifica nivelul de ulei la motor? Pentru ca nu vad nici o joja la motor.
din meniul calculatorului.Cu motorul rece fara a-l porni, pui doar contactul,intri in meniu de la butoanele de pe volan din partea stanga pana ajungi la km.Acolo dai ok si treci peste si o sa-ti arate semnul acela de la ulei si o sa te informeze despre nivel daca e ok sau nu
Da, masina are joja, dar nu o gaseam pe moment, eram obisnuit cu alt tip de masina Curios e ca nivelul e intre mediu si maxim, iar din punctul meu de vedere e destul de bine. Acum am alta intrebare: sa fie din vina proprietatii uleiului ? Am verificat tipul de ulei de motor care l-au pus la Autoklass si scrie Mobil 1 5w-40, dar sunt suspicios ca intr-adevar asa e (e k-am negru) ... asa ca o sa merg sa fac un schimb de ulei sa vad si eu cu ochii mei cum al schimba. Plus ca pana la ultima revizie "cand s-a schimbat uleiul", era folosit doar Mobil 1 new life 0w-40 (lucru observat de mine acum), si cred ca asa o sa pun de acum incolo. Ce parere aveti e bun: Mobil 1 new life 0w-40?
Nu stiu ce tampenie de ulei mi-au pus la Autoklass (asta daca mi-au pus, ca era negru), pentru ca acum am schimbat filtru de ulei si uleiul la motor. Am pus Mobil 1 0W-40 new life, la un service Bosch, vreau sa zic ca, masina "zboara" si nici nu se aude motorul ... cred ca nu o sa mai apelez nici o data la Autoklass. Mai ramane sa-mi schimb si toate filtrele sa fiu sigur ca sunt puse sub privirea mea.
Daca masina ta are filtru de particule(si banuiesc ca are) nu e bun NewLife( cu toate ca este un ulei excelent). Iti va infunda filtru de paticule.
Eu stiu ca se pune ceva cu Low Ash gen 5w30 Esp Formula.
Nu sunt sigur daca la motorul tau este valabil ce am spus eu, dar oricum verifica( un filtru de particule este o caruta de bani).
Salut, eu am motor m112, 2800 cmc, v6, avea 140.000 km cand i-am pus 0w40, Mobil 1, New Life, luat din Metro. Oricum nu cred ca era Mobil 1, motorul intr-adevar se auzea un pic mai incet, dar scotea un fum albastru ca un trabant si incepuse sa se umezeasca peste tot, la busonul de unde se completeaza uleiul imi facea saptamanal cafea cu lapte, stiti voi cum arata.
Am spalat motorul pe afara, dupa nici 2000 km am dat Mobil 1 afara si am pus ulei Mitshubishi 5w30.
Are 10000 km acum, consumul a scazut cu 1 litru la suta, nu mai scoate pic de fum, motorul se aude si merge exceptional, nu s-a modificat nivelul si nu am completat deloc, vizual uleiul are inca o culoare foarte placuta, intentionez sa-l mai las 5000 km, desi el spune ca poate fi schimbat la 30000 km. Nu am mai vazut picatura de ulei pe motor.
Eu nu cred ca are dea face pierderea uleiul cu tipul uleiului ROBERT...Eu am mobil1 0w40 si nu face fum si nici spuma cum zici tu...daca gaseai ulei pe motor asta nu inseamna ca uleiul este prost ! Uleiul se regenereaza asa ca atentie de unde il cumparati !!! Eu unul am trecut de la 10w40 si se simte diferenta mult.
@phpized este deajuns sa ai minus un L si computerul iti zice,sa nu pui niciodata uleiul maxim,cu jumate de L in minus...eu asa am pus sa vad daca consuma....
Asa cum s-a mai discutat de multe ori pe aici, prima cifra reprezinta "fluiditatea" acestuia. 0 inseamna cel mai fluid (de iarna-cel mai scump), 20 cel mai gros (de vara-cel mai ieftin).
Pentru sanatatea motorului, la orice schimb de ulei diferit la tip sau marca de cel precedent, se recomanda o spalare intermediara cu un ulei de calitatea celui care va fi pus.
De aceea, prin RECICLARE, uleiurile vechi se livreaza ca ulei de spalare intermediara. ACESTA FACE SPUMA pentru ca are detergent de spalare interioara (am patit-o cu un ulei Shell acum 13 ani). In afara Romaniei, acesta este mult mai ieftin si este recomandat max. 200 Km.
Eu folosesc spalarea intermediara. La uleiul vechi adaug acel agent de spalare ulei vechi, apoi o spalare intrermediara cu 1-2 litri din uleiul viitor si agent de spalare, Schimbare filtru ulei, Dura Lube - CONDITIONATOR DE METALE -, niciodata conditionator de ulei pentru ca TOATE tipurile de uleiuri moderne le au din start.
Pentru ca motorul are mult peste 100.000 km, folosesc acele uleiuri recomandate pentru asemenea motoare.
[QUOTE=Portofel;260618]Eu nu cred ca are dea face pierderea uleiul cu tipul uleiului ROBERT...Eu am mobil1 0w40 si nu face fum si nici spuma cum zici tu...daca gaseai ulei pe motor asta nu inseamna ca uleiul este prost ! Uleiul se regenereaza asa ca atentie de unde il cumparati !!! Eu unul am trecut de la 10w40 si se simte diferenta
Ok, poate nu are, dar ai altfel vreo explicatie pentru ce am patit eu cu uleiul respectiv ? Nici eu nu o aveam, m-a luminat colegul Automaticul, el a vazut si motor si fum si tot, mi-a recomdandat trecerea la un ulei cu indice de vascozitate mai mare, garantand ca se rezolva si s-a rezolvat. Altceva la masina nu am facut.
Initial si eu am trecut tot de la 10w40 Castrol la M1 0w40, dar nu cu efectul scontat.
Una peste alta sunt foarte multumit de actualul ulei si motorul merge impecabil.
Explicatia tia dato colegul epurare_coco cu cei agenti in ulei ce fac spume...Eu am dat 12€ L (cel mai eftin) ajungea si la 30€ L (inafara) acum eu nu stiu de unde ai cumparat M1...poate era reciclat...
Problema este ca derbedeii de la vanzari, Romania sau aiurea, ?uita sa scrie? tipul de ulei. In limba romana, cel putin, nu exista aceste precizari. Uite asa innebunesti de frica. Ce oi fi gresit?
Pana am ajuns sa aleg M1 0W40, am studiat putin forumurile de specialitate din afara, si dupa cate am inteles, Mercedes-Benz recomanda pentru motoarele sale uleiul Mobil 1 0W40, si e foarte posibil sa existe un contract incheiat intre ambele parti pentru promovare, dar asta nu inseamna ca 0W40 e prost. Daca stai si te gandesti strict la garantie (cine mai are asa ceva la masina), nu e nimic de pierdut atata timp cat normele sunt conforme cu cerintele producatorului , si din contra, se risca pierderea garantiei la folosirea altui tip de ulei. Eu personal, cred ca MB a testat uleiul si stie foarte bine care e mai bun sau nu, lasand la o parte deal-ul facut intre cele doua parti.
[DrRobert]Pe piata din Romania se stie foarte bine ce produse gasim sub eticheta "originala". Din pacate, ajungem sa cumparam un produs si primim altul (mai prost) la schimb. Regula e general valabila... la orice produs din orice domeniu. Acum, ca sa de clarifice situatia, ar trebuii sa se ia o initiativa, posibil si pe acest forum, unde sa se recomande o lista cu: service-uri si magazine auto de calitate si care ofera ceea ce zic, iar clientii sa poata vota si comenta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment