Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se inalzesc rotile pe fata

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se inalzesc rotile pe fata

    Salut!
    Am observat ca se incalzesc rotile pe fata, abia daca pot tine mana pe janta, iar discurile frig si mai tare. Toare aste in regim normal de mers.
    A mai patit cineva?

  • #2
    Mai mult ca sigur ti-au ramas blocati pistonasele de la etriere.Nu este normal sa se incinga asa de tare cum spui tu mai ales la mers normal.Merge infranata!

    Comment


    • #3
      Mie mi se incalzeste roate de pe fata dreapta, fara a fi incalzite discurile de frana. Stiu ca la anumite viteze precum 38 la ora sau 110 la ora, trepideaza putin masin si simt c-ar fi de la roata de pe fata dreapta. Prezoanele sunt stranse bine, iar janta este echilibrata.
      Nemultumitului i se ia darul!

      Comment


      • #4
        Este infranata mai mult ca sigur.Trebuie dat jos etrierul si verificat pistonasul,posibil sa fie blocat.Altceva eu nu vad care ar fii problema!

        Comment


        • #5
          Ar mai fi rulmentul de verificat.

          Comment


          • #6
            eu cred ca ai placutele de frana foarte tocite si etrierul le impinge cat este nevoie sa franeze dar daca ele sunt tocite ..

            Comment


            • #7
              Am mai verificat la doua masini, dar acestea au jante de tabla. Discurile sunt fierbinti, dar jantele nu prea. Am vb cu un prieten care are masina cu jante de aliaj si mi-a spus ca si la el se incalzesc destul de tare jantele pe fata si mai putin cele de pe spate.
              Masina nu pare infranata, aluneca usor la cea mai lina panta. Cred ca o voi ridica pe cric sa invart de roti cu mana sa vad daca freaca undeva.

              Comment


              • #8
                Daca aluneca usor cum zici tu- nu cred sa fie infranata cumva de la etrieri sau rulmenti. Janta oricum se incalzeste si la mers obisnuit. Sunt 30 de grade afara, mai aduni temperatura degajata de motor si frane si ai facut.o la 60 grade. Acum nu stiu la ce te referi cand zici ca frige. Pune fata pe butuci, porneste motorul, pui de cateva ori frana si pe urma verifici cu mana daca se invarte usor roata sau daca face vreun zgomot de la rulmenti.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dialiv View Post
                  Daca ....
                  Pune fata pe butuci, porneste motorul, pui de cateva ori frana si pe urma verifici cu mana daca se invarte usor roata sau daca face vreun zgomot de la rulmenti.
                  Atentie! MB-ul are tractiune SPATE!

                  Comment


                  • #10
                    Iar ai irosit curentul la calculator de pomana.
                    Colegul spunea ca ard rotile pe fata. Ce treaba are tractiunea pe spate cu problema lui?!

                    Comment


                    • #11
                      @dialiv: Se referea la faptul cã tu l-ai pus sã ridice fața și sã porneascã motorul. A crezut cã-l sfãtuiești sã lase roțile sã se învârtã în gol cu mașina în vitezã. Deși tu nu ai zis asta, se putea înțelege așa dacã nu ești atent. Probabil ai zis de pornit motorul numai pentru a avea servofrânã. Cu alte cuvinte a venit doar cu o "atenționare" la ceva ce nu a fost, poate, suficient de clar în postul tãu.

                      V-aș ruga sã pãstrați tonul calm de acum înainte. Restul discuțiilor, dacã e cazul, v-aș ruga sã le mutați pe privat.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Aproape corect.
                        M-am grabit sa nu cumva sa faca o asa ceva si regret ca nu am am atentionat la ce pericol MAJOR se expunea colegul deoarece ideea nu era nici corecta, nici completa. Daca era in viteza, se distrugea o buna bucata din masina.
                        Varianta cu suspendarea pe rotile MOTOARE este valabila. Dacie si alte alea FARA SERVOFRANA. Nu si pe celelalte.
                        Problema este sigur din functionarea cu intarziere a servo-franei. Exista ceva care intarzie actionarea. Daca este o singura roata, un piston de acolo. Daca sunt amandoua, este servofrana - circuitul fata. Sfatul meu este sa speli circuitele de frana-servofrana-pompa ambreiaj, schimbare lichid frana, aerisire corecta. Daca poti, cam la 20.000km o data.
                        Daca placutele si discul sunt normale ca uzura, mai poti incerca dand rotile jos, ciocanire usoara a sabotilor si placutelor, spray de curatat frane.

                        Comment


                        • #13
                          @Luxian- am fost calm. Ma gandesc ca este de bun simt(simt comun) si elementar urmatorul argument: Orice posesor de permis, de auto(mercedes in cazul nostru) stie ce masina conduce, stie ce tractiune are, stie ca are patru roti, stie sa schimbe o roata, stie sa ridice masina pe cric. Daca stie sa o ridice pe cric stie si ca daca porneste motorul si o baga in viteza, masina o sa plece si o sa cada de pe cric.
                          Ideea este ca Nu suntem la gradinita( colegul nu ar fi pe forum sa ceara un sfat daca nu ar avea cat de cat o parere. Daca ar fi afon ar merge direct la un service sa repare mecanicii).

                          @ coco- nu stiu de ce crezi tu ca sfatul meu e incomplet sau prost?!
                          Eu i.am dat un sfat de verificare a cauzei problemei( roata se incinge ori de la frane ori de la rulment- daca mai sti tu alta cauza spune.
                          Tu il pui sa spele circuitele de frana si ambreiaj, sa inlocuiasca lichidul de frana, sa aeriseasca, sa dea rotile jos, sa ciocaneasca, sa curete etc.
                          Acum, daca el stie sa faca tot ce.l pui tu, oare nu crezi ca stie ca masina lui are tractiune pe spate si ce i se intampla daca o porneste si o baga in viteza?
                          Eu ii spun sa faca o diagnosticare simpla si tu il pui sa munceasca o zi intreaga( sa cheltuie bani, timp, nervi). Care sfat e mai folositor?!

                          @Luxian- eu cu Epurare avem divergente vechi, suntem oameni maturi, contradictii, cateodata ne mai intepam si doar atat. Suntem calmi si nu ne injuram pe forumul "tau".
                          Asa ca lasa dirigentia ca stim sa ne purtam.
                          Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            off topic

                            Nu cunosc C 200 , dar daca masina nu are diferential autoblocant , poate fi pornita cu o roata suspendata , si cuplata treapta intai-a .

                            Colegul dialiv-Valcea , a postat corect la postul #8 ; cu o singura conditie . Masina sa fie perfect asigurata .

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc pentru apreciere. Spre surprinderea mea, in portbagaj la chitul de rezerva, mercedes a pus si o cala de pus la roata. Mai trebuie doar cativa bolovani mai mari

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF