Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Garnitura de chiuloasa??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura de chiuloasa??

    Salut! Am un w202 C200 Kompressor, 141kw,an1996! De cateva zile indicatorul de temperatura al motorului a luat-o razna, dimineata la rece indica 120 grade dupa care si-a revenit la normal, in mers la fel, de la 80 la 120 grade si inapoi... Am descchis capota si am verificat nivelul antigelului si am constatat ca exista o pelicula de ulei,iar nivelul uleiului a scazut putin. De la depistarea problemei am mai facut vreo 1500 km si nu s-a schimbat nimic,doar indicatorul de temperatura nu mai coboara sub 100 grade nici macar dimineata.In seara asta am discutat cu un mecanic care lucreaza in Germania si care a mai vazut probleme de genul asta la '' kompressoare'' si mi-a garantat 100% ca e garnitura de chiuloasa.Daca a-ti mai intalnit problema sau aveti vreo parere,va rog s-o dezbatem! Multumiri anticipate!

  • #2
    Salut,grija mare,nu cumva sa fie si ceasu de bord defect,eu am patit la masina mea,w202,2litri benzina,dimineata cand puneam contactu,sau porneam masina se ridica acu la apa pe maxim,in mers alta data la fel facea,de nervi mai dadeam cate o palma in bord si isi revenea,parerea mea ar fi sa mergi la cineva priceput in electrica,te-as ajuta cu mare placere,lucrez la service in domeniu,dar distanta ne omoara,la Mercedes mai greu se duce garnitura de chiuloasa,stima...

    Comment


    • #3
      Da, mersi pentru sfat. Cu siguranta e si o problema electrica...dar ma ingrijoreaza cum a ajuns uleiul in apa!?!... si probabil de aici sa fie si erorile la indicator!!! Habar nu am, doar presupun....

      Comment


      • #4
        Verifica si furtunul care duce in radiator cand e masina pornita si vezi daca este intarit rau.Apoi eu as verifica cu furtunul acela care iese din vasul de expansiune catre pompa de apa,incearca sa il strangulezi putin si daca bolboroseste apa in vas este clar,ori este garnitura de chiulasa ori in cel mai rau caz si nu iti doresc asta sa nu cumva sa ai vreo microfisura/fisura in chiulasa pe la valve si atunci sa ai simptomele astea.verifica si bordul sa nu fie si ceva electric.Sa ne tii la curent.Bafta!

        Comment


        • #5
          Salut, am verificat furtunul acela care duce la radiator si nu e tare deloc, e foarte moale. Am strangulat si furtunasul care pleaca din vasul de expansiune dar nu s-a intamplat nimic deosebit.Daca nu o sa gasesc o alta cauza, atunci saptamana viitoare o sa schimb garnitura, cel putin meseriasii la care apelez eu asta mi-au indicat. Referitor la gradele indicate, am umblat putin pe la senzorul de temperatura al motorului, firele care duc la el aproape nu mai aveau izolatie,le-am izolat pe fiecare in parte dar nicio modificare. In momentul in care scot mufa de la senzor indicatorul ramane undeva intre 60 - 80 grade,iar cand pun mufa pe senzor initial indica 90 si dupa putin timp 120 grade...O fi oare senzorul? sau e vreo problema pe instalatie? O sa revin cu informatii dupa ce rezolv ceva...

          Comment


          • #6
            Salutari. Problema cu uleiul in apa, inca nu si-a gasit rezolvarea, iar din lipsa de fonduri trebuie sa o las nerezolvata inca putin timp....
            Referitor la problema cu indicatorul de temperatura, a fost asa cum au spus cei doi colegi,-( carora le multumesc!!!!)- din bord.Rezolvarea a fost mai simpla decat credeam,am desfacut panoul de sub volan,am scos mufa de la cadranul respectiv,am pus-o la loc dupa aproximativ 10 minute,dupa care indicatorul de temperatura si-a revenit la normal.

            Comment


            • #7
              Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.Bafta!

              Comment


              • #8
                Salut.Daca ai ulei in apa s-ar putea sa fie furtunul termoflot.Nu sant mecanic dar am patit si eu asa ceva

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF