Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Garnitura de chiuloasa??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura de chiuloasa??

    Salut! Am un w202 C200 Kompressor, 141kw,an1996! De cateva zile indicatorul de temperatura al motorului a luat-o razna, dimineata la rece indica 120 grade dupa care si-a revenit la normal, in mers la fel, de la 80 la 120 grade si inapoi... Am descchis capota si am verificat nivelul antigelului si am constatat ca exista o pelicula de ulei,iar nivelul uleiului a scazut putin. De la depistarea problemei am mai facut vreo 1500 km si nu s-a schimbat nimic,doar indicatorul de temperatura nu mai coboara sub 100 grade nici macar dimineata.In seara asta am discutat cu un mecanic care lucreaza in Germania si care a mai vazut probleme de genul asta la '' kompressoare'' si mi-a garantat 100% ca e garnitura de chiuloasa.Daca a-ti mai intalnit problema sau aveti vreo parere,va rog s-o dezbatem! Multumiri anticipate!

  • #2
    Salut,grija mare,nu cumva sa fie si ceasu de bord defect,eu am patit la masina mea,w202,2litri benzina,dimineata cand puneam contactu,sau porneam masina se ridica acu la apa pe maxim,in mers alta data la fel facea,de nervi mai dadeam cate o palma in bord si isi revenea,parerea mea ar fi sa mergi la cineva priceput in electrica,te-as ajuta cu mare placere,lucrez la service in domeniu,dar distanta ne omoara,la Mercedes mai greu se duce garnitura de chiuloasa,stima...

    Comment


    • #3
      Da, mersi pentru sfat. Cu siguranta e si o problema electrica...dar ma ingrijoreaza cum a ajuns uleiul in apa!?!... si probabil de aici sa fie si erorile la indicator!!! Habar nu am, doar presupun....

      Comment


      • #4
        Verifica si furtunul care duce in radiator cand e masina pornita si vezi daca este intarit rau.Apoi eu as verifica cu furtunul acela care iese din vasul de expansiune catre pompa de apa,incearca sa il strangulezi putin si daca bolboroseste apa in vas este clar,ori este garnitura de chiulasa ori in cel mai rau caz si nu iti doresc asta sa nu cumva sa ai vreo microfisura/fisura in chiulasa pe la valve si atunci sa ai simptomele astea.verifica si bordul sa nu fie si ceva electric.Sa ne tii la curent.Bafta!

        Comment


        • #5
          Salut, am verificat furtunul acela care duce la radiator si nu e tare deloc, e foarte moale. Am strangulat si furtunasul care pleaca din vasul de expansiune dar nu s-a intamplat nimic deosebit.Daca nu o sa gasesc o alta cauza, atunci saptamana viitoare o sa schimb garnitura, cel putin meseriasii la care apelez eu asta mi-au indicat. Referitor la gradele indicate, am umblat putin pe la senzorul de temperatura al motorului, firele care duc la el aproape nu mai aveau izolatie,le-am izolat pe fiecare in parte dar nicio modificare. In momentul in care scot mufa de la senzor indicatorul ramane undeva intre 60 - 80 grade,iar cand pun mufa pe senzor initial indica 90 si dupa putin timp 120 grade...O fi oare senzorul? sau e vreo problema pe instalatie? O sa revin cu informatii dupa ce rezolv ceva...

          Comment


          • #6
            Salutari. Problema cu uleiul in apa, inca nu si-a gasit rezolvarea, iar din lipsa de fonduri trebuie sa o las nerezolvata inca putin timp....
            Referitor la problema cu indicatorul de temperatura, a fost asa cum au spus cei doi colegi,-( carora le multumesc!!!!)- din bord.Rezolvarea a fost mai simpla decat credeam,am desfacut panoul de sub volan,am scos mufa de la cadranul respectiv,am pus-o la loc dupa aproximativ 10 minute,dupa care indicatorul de temperatura si-a revenit la normal.

            Comment


            • #7
              Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.Bafta!

              Comment


              • #8
                Salut.Daca ai ulei in apa s-ar putea sa fie furtunul termoflot.Nu sant mecanic dar am patit si eu asa ceva

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF