Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 C220 cdi 2001 - Problema alternator ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie a inceput sa-mi dea din cand in cand eroare atunci cand rulmentul era pe duca. Probabil ca se bloca pentru o scurta perioada de timp. S-a rezolvat prin inlocuirea rulmentului. Succes!

    Comment


    • #17
      Vezi ca la exista un cablu care face legatura intre alternator si baterie pe care se afla o siguranta de 150 amperi turnata in cablu .
      Este posibil sa fie arsa
      Eu asa am patit . Pentru mai multe detalii sunati la 0763 622220 .

      Comment


      • #18
        Pentru problema ta vis a vis de martorul baterie care se aprinde la bord.Am patit si eu zilele trecute,este vorba de releul de incarcare ,care se gaseste in interiorul sau pe alternator,dar poate fi data aceasta eroare si din cauza rulmentilor de la alternator,cu toate k este un factor mecanic.
        LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

        Comment


        • #19
          Acest defect a inceput sa apara in luna iunie. Am fost cu masina in service, am facut diagnoza dar nu aparea nici un defect iar incarcarea era foarte buna (14,2 V). Am plecat in concediu si 3000 km nu a mai aparut defectul. Dupa aceea a inceput iar sa apara dar nu tot timpul. Am revenit la service unde baietii au zis sa schimb releul de incarcare dar fara siguranta ca defectul va disparea. Ei au fost de parere sa fac o vizita la reprezentanta (Suceava sau Iasi). Nu am nici o incredere. Multumesc celor care au avut acest defect si raspund cu un sfat.

          Comment


          • #20
            Probleme C Klasse care debuteaza cu Batery/Alternator visit workshop

            Am si eu o problema pe parte electrica, care se manifesta astfel: pornesc masina (cea din semnatura), dupa vreo 30 min de mers apare in bord "Batery/Alternator visit workshop" apoi incepe sa mearga ventilatia de la clima cu oscilatii, apoi se opreste compresorul (pt ca simt ca nu mai baga aer rece), ventilatia merge in continuare, cand normal can osciland. Apoi incepe sa spriteze lichid de parbriz (singura!!), dar stergatoarele nu functioneaza, incepe sa calaxoneze singura ( ), martorul de faza lunga palpaie in bord, farurile se aprind si se sting cate unul (stanga dreapta) si apare in bord "Display faulty " si ceva legat de ESP. In tot acest timp masina trage bine, motorul si cutia nici o problema.
            Am fost la tester STAR, bineinteles ca nu a facut nici una din simptomele descrise mai sus, mergea perfect (No malfunction), dar a vazut erorile memorate si a zis ca posibil SAM fata sa nu primeasca curent sau SAM fata terminat, dar nu paote determina exact situatia si nu m-ar face sa schimb SAM-ul daca nu trebuie. Dupa ce am plecat de la meserias, dupa 20 min aceleasi probleme au aparut.
            Astept sa se intoarca omul din vacanta sa vedem ce e de facut. Nu am mai circulat cu ea de 2 sapatamani.
            Ceva parerei de la colegi? Multumesc!
            C220 CDI, W203, Automata

            Comment


            • #21
              Originally posted by raid View Post
              salutare

              am rezolvat problema dupa ce am fost la reprezentanta si mi-au spus ca trebuie alternator nou adica ziceau 900eu + manopera + tva, m-am gandit ca nu am nimic de pierdut sa il desfac.

              negru din cap in picioare am reusit sa il scot cu ajutorul unui prieten care lucrecaza la reprezentanta mi la pus in brate si adio.
              l-am desfacut bucati cu alt preten electronist verificat rotor stator curat, conatcate rotor curata pentru ca cu apratul de masura imi indica ca e cam intrerupt in timp ce se roteste, am dezlipit electronica jos acolo surpiza are racire un microprocesor care are racire cu carcasa am pus pasta , lam pus sus am curata toate contactele si diodele prfuite si muradare, curata firele izolat unde trebuia , l-am pus sus , surpiza ...nu mai da eroare.....azi vreau sa dau jos rolete de ghidaj si celelate sa schimb rulmentii sau sai ung si sai capsulez iar .

              in rest totul bine si frumos...
              Super sfat, si eu ma lovesc de aceeasi problema, si intradevar acestea sunt sfaturile de care avem cu totii nevoie, maine il dau si eu jos.

              Comment


              • #22
                Originally posted by 84FIT View Post
                Am si eu o problema pe parte electrica, care se manifesta astfel: pornesc masina (cea din semnatura), dupa vreo 30 min de mers apare in bord "Batery/Alternator visit workshop" apoi incepe sa mearga ventilatia de la clima cu oscilatii, apoi se opreste compresorul (pt ca simt ca nu mai baga aer rece), ventilatia merge in continuare, cand normal can osciland. Apoi incepe sa spriteze lichid de parbriz (singura!!), dar stergatoarele nu functioneaza, incepe sa calaxoneze singura ( ), martorul de faza lunga palpaie in bord, farurile se aprind si se sting cate unul (stanga dreapta) si apare in bord "Display faulty " si ceva legat de ESP. In tot acest timp masina trage bine, motorul si cutia nici o problema.
                Am fost la tester STAR, bineinteles ca nu a facut nici una din simptomele descrise mai sus, mergea perfect (No malfunction), dar a vazut erorile memorate si a zis ca posibil SAM fata sa nu primeasca curent sau SAM fata terminat, dar nu paote determina exact situatia si nu m-ar face sa schimb SAM-ul daca nu trebuie. Dupa ce am plecat de la meserias, dupa 20 min aceleasi probleme au aparut.
                Astept sa se intoarca omul din vacanta sa vedem ce e de facut. Nu am mai circulat cu ea de 2 sapatamani.
                Ceva parerei de la colegi? Multumesc!
                Si eu am patit fenomene ciudate atunci cand aveam apa adunata din belsug in fata stanga, in compartimentul calculatorului. Aveam tot ce inseamna dren infundat!! E un fenomen comun la W203.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF