Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 C220 cdi 2001 - Problema alternator ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 C220 cdi 2001 - Problema alternator ?

    Salut tuturor , am masina specificata in titlu si imi apare foarte des, dar nu de fiecare data cand pornesc masina, o eroare pe bord :

    BATTERY/ALTERNATOR VISIT WORKSHOP

    Primul gand a fost ca e dus alternatorul dar vazand ca acesta incarca fara probleme bateria am zis ca nu e asta, curelele+role le-am schimbat destul de recent. Cineva mi-a mai zis ca sunt duse perile la alternator dar nu stiu daca asta e cauza.

    Nelamurit fiind, am fost la un service mai priceput, iar tipul de acolo imi spune ca stie problema aceasta, vina fiind al unui releu de comanda care "citeste" gresit ce face alternatorul (mai exact ca nu incarca alternatorul). Problema e ca acest releu se afla intr-o caseta cu apa/lichid (sper ca am intales bine) foarte sensibila si scumpa. L-am intrebat care este solutia, iar mi-a raspuns ca doar in Ungaria la vreo 50km de Oradea este cineva care repara releul cu garantie, insa pretul este destul de mare zic eu = 500 Euro.

    Avand in vedere ca aceasta eroare apare intermitent cu rosu pe tot display-ul, adica foarte deranjant mai ales noaptea, ce as putea sa fac ? A avut dreptate tipul acela ( - 500E ) sau exista posibilitatea sa fie alceva ?
    '90 G300 TD - W460
    '01 C220 CDI - W203
    '08 SLK 350 - R171
    '06 S320 CDI - W221
    '08 ML320 CDI - W164

  • #2
    Originally posted by Bogdanc View Post
    Salut tuturor , am masina specificata in titlu si imi apare foarte des, dar nu de fiecare data cand pornesc masina, o eroare pe bord :

    BATTERY/ALTERNATOR VISIT WORKSHOP

    Primul gand a fost ca e dus alternatorul dar vazand ca acesta incarca fara probleme bateria am zis ca nu e asta, curelele+role le-am schimbat destul de recent. Cineva mi-a mai zis ca sunt duse perile la alternator dar nu stiu daca asta e cauza.

    Nelamurit fiind, am fost la un service mai priceput, iar tipul de acolo imi spune ca stie problema aceasta, vina fiind al unui releu de comanda care "citeste" gresit ce face alternatorul (mai exact ca nu incarca alternatorul). Problema e ca acest releu se afla intr-o caseta cu apa/lichid (sper ca am intales bine) foarte sensibila si scumpa. L-am intrebat care este solutia, iar mi-a raspuns ca doar in Ungaria la vreo 50km de Oradea este cineva care repara releul cu garantie, insa pretul este destul de mare zic eu = 500 Euro.

    Avand in vedere ca aceasta eroare apare intermitent cu rosu pe tot display-ul, adica foarte deranjant mai ales noaptea, ce as putea sa fac ? A avut dreptate tipul acela ( - 500E ) sau exista posibilitatea sa fie alceva ?
    Ai 14v cand merge motorul tot timpul? caci daca nu incarca alternatorul....primul vinovat ar fii regulatorul de tensiune ( o cutiuta mica asemanatoare cu cea pe care ai descris-o in care sa afla si carbunii , pozitionata langa alternator), probleme asta am avut-o la un w211 (cu acelasi afisaj/eroare), ramaneam fara baterie....la tine este posibil sa ai altceva, daca zici ca nu iti termina bateria.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #3
      Originally posted by flavius89 View Post
      Ai 14v cand merge motorul tot timpul? caci daca nu incarca alternatorul....primul vinovat ar fii regulatorul de tensiune ( o cutiuta mica asemanatoare cu cea pe care ai descris-o in care sa afla si carbunii , pozitionata langa alternator), probleme asta am avut-o la un w211 (cu acelasi afisaj/eroare), ramaneam fara baterie....la tine este posibil sa ai altceva, daca zici ca nu iti termina bateria.
      Nu stiu daca sunt exact 14v dar tin minte ca a masurat-o cineva si a zis ca e ok, nu cred ca bateria e problema, adica am eroare de o luna doua si nu am avut probleme cu ea.

      Mentionez ca masina mai imi da ocazional erori stupide, adica vreo 2 saptamani imi dadea eroare ca este ars becul de semnalizare pe stanga, becul era ok, dar si-a revenit dintr-o data, geamurile fata dreapta stanga aveau zile cand nu functionau. Tot asa, imi da eroare la BAS de ceva vreme, scaunul din dreapta nu funtioneaza de ani de zile (am schimbat motorasul, sigurante etc, a mers o zi si dupa aceea sa stricat din nou).

      Per total W203 are multe erori pe la senzori (si nu iau ca si constatare doar masina mea, multe altele) dar ce sa faci, asta e

      p.s. era sa uit, clima nu mai merge de la o vreme , martorul de la climatronic cu AC OFF sta aprins. Freon-ul este ok, nu stiu inca care este problema.
      Last edited by Bogdanc; 05-25-2008, 17:28 PM.
      '90 G300 TD - W460
      '01 C220 CDI - W203
      '08 SLK 350 - R171
      '06 S320 CDI - W221
      '08 ML320 CDI - W164

      Comment


      • #4
        Mergi la un tester si vezi ce-ti spun cei de acolo. Piesa e intr-adevar foarte scumpa. Mie mi s-a blocat un rulment la alternator si mi-au cerut 2200 ron pentru stator complet (care intr-adevar e racit cu apa) +pe al meu, cel stricat, la schimb. Am rezolvat problema cu un mecanic, care a avut rabdare sa faca o garnitura noua pt. rulment (se gasesc toate piesele de cumparat, in afara de acea garnitura si pt. asta trebuia sa schimb statorul). Sper sa rezolvi problema cat mai ieftin.

        Comment


        • #5
          Am aflat care era si problema de la clima, e dusa comanda (mai exact displayul central) 450e costa nou

          La alternator inca nu am aflat care e problema.
          '90 G300 TD - W460
          '01 C220 CDI - W203
          '08 SLK 350 - R171
          '06 S320 CDI - W221
          '08 ML320 CDI - W164

          Comment


          • #6
            Originally posted by arthurdeme
            la alternator ajunge un cablu cu cateva fire subtiri ( 0.75mm) care urca exact deasupra alternatorului.. exact pana sub capacele de deasupra motorului. La mine era acel cablu intrerupt... cei de la autoklass au belit firul din loc in loc pt. a putea masura continuitatea. Bineinteles ca beliturile nu le-au izolat si dupa vre-o 6 luni problema a aparut din nou. Cand m-am uitat eu pe dedesubt am vazut firicelele cum ieseau din fir si la frane sau la gropi se atingeau de carcasa alternatorului.
            Ce nenorociti ... pai nu asa se verifica continuitatea. Daca e intrerupt, verificat la capete, se schimba tot sau daca faci operatia asta o faci cu un ac de cusut si macar nu se vede. Intzepi izolatia din loc in loc si pui un "crocodil" la capatul sondei de masurare. Vai vai ce oameni mai sunt si pe pamantul asta.

            Comment


            • #7
              Am primit mesaj-ul acesta pe mail :

              "Here is the message that has just been posted:
              ***************
              sal

              am un c220 cutie automata si am aceeasi problema ca voi .
              BATTERY/ALTERNATOR VISIT WORKSHOP

              bateria a fost schimbata incarcarea a fost verificata la 3 servisuri, 14,2 v permanent
              insa cei de acolo ziceau ca e o problema mai delicata si sa ma duc la reprezentanta.
              am fost si mi-am facut programare cu inima cat un purice (cine stie cat imi cer astia acolo) si astept joi sa ma duc .

              Daca aveti sugestii dau ma puteti ajuta va rog mult chair si pe mess sau mail la florin_muresan_raul@yahoo.com

              ms mult .
              ***************

              ... dar se pare ca nu a ajuns aici. Raid sau indiferent cine este autorul, sunt curios de ce solutii vei primi.
              '90 G300 TD - W460
              '01 C220 CDI - W203
              '08 SLK 350 - R171
              '06 S320 CDI - W221
              '08 ML320 CDI - W164

              Comment


              • #8
                La w211 cand am avut probleme cu bateria... de nu se incarca.... a fost partea electronica din curul alternatorului.... si a costat 5 mil cu tot cu piesa schimbata noua

                Comment


                • #9
                  Originally posted by al3x82 View Post
                  La w211 cand am avut probleme cu bateria... de nu se incarca.... a fost partea electronica din curul alternatorului.... si a costat 5 mil cu tot cu piesa schimbata noua
                  Exact problema asta am avut-o si eu acum jumatate de an tot la w211., se pare ca este un bug din fabrica, pt. ca am mai auzit inca pe cineva care a avut aceeasi problema.
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by al3x82 View Post
                    La w211 cand am avut probleme cu bateria... de nu se incarca.... a fost partea electronica din curul alternatorului.... si a costat 5 mil cu tot cu piesa schimbata noua
                    repet, bateria nu este problema, alternatorul incarca, si ea tine tensiunea..
                    '90 G300 TD - W460
                    '01 C220 CDI - W203
                    '08 SLK 350 - R171
                    '06 S320 CDI - W221
                    '08 ML320 CDI - W164

                    Comment


                    • #11
                      inseamna ca ai vreun consumator sau bateria e proasta si numai tine tensiunea cum trebuie. Ai cumva statie + subwoofer?

                      Comment


                      • #12
                        salutare

                        am rezolvat problema dupa ce am fost la reprezentanta si mi-au spus ca trebuie alternator nou adica ziceau 900eu + manopera + tva, m-am gandit ca nu am nimic de pierdut sa il desfac.

                        negru din cap in picioare am reusit sa il scot cu ajutorul unui prieten care lucrecaza la reprezentanta mi la pus in brate si adio.
                        l-am desfacut bucati cu alt preten electronist verificat rotor stator curat, conatcate rotor curata pentru ca cu apratul de masura imi indica ca e cam intrerupt in timp ce se roteste, am dezlipit electronica jos acolo surpiza are racire un microprocesor care are racire cu carcasa am pus pasta , lam pus sus am curata toate contactele si diodele prfuite si muradare, curata firele izolat unde trebuia , l-am pus sus , surpiza ...nu mai da eroare.....azi vreau sa dau jos rolete de ghidaj si celelate sa schimb rulmentii sau sai ung si sai capsulez iar .

                        in rest totul bine si frumos...

                        Comment


                        • #13
                          Am si eu aceeasi problema. Apare defectul cateodata. Alternatorul incarca perfect, cureaua de transmisie este noua. Ma intereseaza daca se rezolva problema numai prin desfacerea si curatarea alternatorului. Masina este C 200 CDI W 203 an 2001.

                          Comment


                          • #14
                            Mananci multe litere ''raid'',din textul tau nu se prea intelege nimic si nici nu incepi cu litera mare,sa nu mai vorbim de despartirea cuvintelor,personal nu am nimic cu tine ,dar daca te vad moderatorii nu mai scrii o perioada de timp.

                            Comment


                            • #15
                              Chiar nu a mai avut nimeni această problemă pentru a mă lămuri ce am de făcut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF