Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tacanit al motorului la dupa schimbarea unui injector

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Care de pe aici are cele mai longevive injectoare ? Si cum de a reusit.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Luxian View Post
      @cd-i: Foarte faine explicațiile din documentele postate, trebuie sã le caut și eu în WIS. Primul este valabil doar de la W211 în sus. Cel de-al doilea e și pentru W210. Cu alte cuvinte, poți pune orice clasã de injector vrei atâta timp cât "setezi" clasa corect cu Star-ul

      @Cristian C.: Interesantã faza cu mãsurarea timpilor de rãspuns de pe axa cu came și de la arbore. Asta înseamnã cumva cã dacã ai unul din senzorii respectiv duși e posibil sã-ți afecteze și sistemul de injecție? Cum a fost la mine de exemplu.

      Întâmplarea face cã astãzi trebuie sã mã duc sã-mi recuperez mașina dupã ce am recondiționat injectorii. Cei de la service au fost surprinși cã doi injectori erau diferiți (altã clasã) fațã de restul 3. Conform documentelor postate de cd-i totul e ok, atâta timp cât setez clasa corespunzãtoare în Star. Înainte se pare cã aveam un injector care nu era codat cum trebuie (știam cã am unul diferit, care era codat cum trebuie, dar de-al doilea nu știam, deci sigur nu era codat bine).
      Salut!

      Mai greu sa mearga cu senzorii defecti.
      Iti dau un exemplu:
      Am intalnit la un coleg care e membru pe forum urmatoarea situatie:
      -masina nu mai pornea deloc cu motorul cald si dadea ca si eroare senzor ax cu came.
      Senzorul de pe axul cu came era ok insa nu si cel de pe volanta care cand se incalzea nu mai citea pozitia volantei, dar nici STAR-ul nu il dadea ca eroare.
      A fost inlocuit dupa care masina nu a mai facut probleme cu pornirea la cald.
      Acuma nu va sfatuiesc sa schimbati senzorul de pe volanta daca nu va pornesc maisnile la cald insa imi doresc sa prezint din cand in cand, cazuri in care pe langa STAR, mai are importanta si interpretarea diagnozei.

      Cu stima, Cristian C.
      Diagnoza, reparatii mecanice/electrice/electronice, piese second-hand/noi pentru MERCEDES CDI -IASI
      tel.0749562999

      Comment


      • #18
        Buna seara! Tot in legatura cu codarea injectoarelor am o mica intrebare.. in urma unei constatari mecanice am trimis la reconditionat 2 injectoare.Acum masina merge ok ,nu mai scoate fum negru,nu mai da limp insa imi pare ca puterea este mai scazuta ...adica calc pedala la maxim si urca destul de greu.Au un timp in care se ajusteaza sau trebuiesc codata? Masina este c200cdi w203 om611.962, Multumesc!

        Comment


        • #19
          Am 2 Smart ForTwo CDI,ambele din 2004 identice ca si culoare unul de CJ si unul de VL.Cel de CJ are egr off si i-am facut si celui de VL copiind softul de pe ala de CJ si scriind-ul pe cel de VL.I-am luat si injectoarele de pe ala de CJ si le-am pus pe ala de VL,practic le-am schimbat intre ele.Mi-a aparut urmatoarea problema: Smartul de VL cand il pornesc parca e tractor,porneste (parca) in 2 pistoane cateva secunde si dupa aceeia isi revine.Am pus injectoarele iar la loc si degeaba.Celalalt porneste foarte ok.Ce sa fie?

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF