Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfat/ajutor cu privire la o problema greu de depistat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat/ajutor cu privire la o problema greu de depistat

    Buna ziua
    Sunt posesorul unui MB W202 C180 din 1998, 90 KW pe benzina/gaz si de cca 2 saptamani masina nu mai merge cum mergea.La inceput imi dadea niste rateruri( destul de rar se intampla o data pe saptamana poate doua) in sensul ca se infrana masina in timpul mersului ca si cum ceva i-ar taia alimentarea, problema ca facea si pe gaz la fel (deci am eliminat partea cu alimentarea) si numai in sarcina, undeva intre 2500-3000 rpm si dupa o perioada de aproximativ 20-30 - km parcursi. La relanti motorul merge perfect fara fluxtuatii de turatie sau alte neregularitati.Problema ca de aproximativ o saptamana a inceput sa faca din ce in ce mai des,acei 20-30 de km nemaifiind etalon.Ce am mai observat este ca atunci cand este foarte cald afara( 30-32 grade) rateurile incep sa apara intr-o perioada de 5-10- metri ele simtindu-se si in evacuare si datorita lor si transmisia are de suferit(cardanul si cu grupul fac urat tare) masina comportandu-se ca naiba tare de tot ca si cand ar ramanea fara ceva parca si-ar da duhul, moment in care nu mai am nici pedala si am mai observat si acul de la turometru cade brusc dupa care isi revine si iar cade si tot asa.
    De mentionat ca: am verificat bujiile- ok,facut proba cu un debitmetru de aer nou si face la fel, am dat jos ai am verificat galeria de admisie de eventuale fisuri/crapaturi - totul este ok, am dat jos si am curatat injectoarele, verificat/curatat clapeta aceeleratie, verifcat tot ce tinie de cablaj ce duce la clapeta de acceleratie.Am resuit sa fac rost de un tester si am efectuat o diagnoza unde a dat ca si cod de eroare clapeta de acceleratie.Problema mea este oare sa fie de acolo sau din alta partea ca nu as cumpara o clapeta si sa nu fie de acolo ca nu ma arunca nici banii din casa.Am cautat si pe forum , am gasit ceva ceva dar se pare ca nu e aceiasi buba ca la mine.
    Cineva care s-a mai confruntat cu problema asta si poate sa ma ajute cu unu sfat e bine venit si il astept.Va multumesc.

    Cu stima,

  • #2
    Ai verificat și instalația electricã de la injectoare la calculatorul de injecție? E un defect comun sã se ducã izolația la ele (din cauza cãldurii) și sã cauzeze probleme.
    ...

    Comment


    • #3
      Am un amic cu un S-klass pe benzina cu aceleasi simtome ca la masina ta si de vina sunt fisele care sunt ciupite.
      Asa ca incearca sa verifici fisele.

      Comment


      • #4
        Tot pe forumul asta spunea un user ca o problema ar mai fii si cablurile din clapeta de acceleratie , doarece izolatia este din material biodegradabil si acest lucru duce la formarea unor scurtcircuite de unde probabil rezulta problema ta .

        Comment


        • #5
          O chestie asemanatoare mi s'a intamplat si mie acum aproximativ o ora si anume,nu mi se mai accelera,abia am reusit sa urc un deal,apoi am oprit si nu mai vroia sa treaca peste 3000 de ture sub nici o forma,de asemenea facand destul de urat,iar la relnati motorul mergea normal. Dupa vreo 15-20 timp in care am incercat sa dau de un mecanic,am plecat,iar masina a revenit la normal.Ce sa fie oare?

          Comment


          • #6
            Am verificat cablajul de la injectoare( desi daca ar fi fost vreo problema ar fi trebuit sa dea ceva pe tester, asa ar trebui la tipul asta de injectie care il am eu) si este ok si cablajul si izolatia, am verificat si fisele/bobinele si sunt ok.Legat de problema cu izolatia la cablajul din interiorul motorasului clapetei am verificat si toate firele sunt ok si la locul lor, fara oxidari sau invelis exfoliat sau ceva de genu asta oricum am curatat pe acolo desi arata destul de bine.
            Am comandat ieri o clapeta de acceleratie sh completa si azi imi vine. Am sa o montez si am sa revin cu noutati daca se remediaza problema.
            Cateva poze cu clapeta de la care sper ca ar fi problema.
            2012-05-28 11.45.57.jpg

            2012-05-28 11.46.08.jpg

            2012-05-28 11.46.16.jpg

            2012-05-28 11.46.39.jpg

            2012-05-28 11.46.48.jpg

            Comment


            • #7
              Originally posted by boddo09 View Post
              O chestie asemanatoare mi s'a intamplat si mie acum aproximativ o ora si anume,nu mi se mai accelera,abia am reusit sa urc un deal,apoi am oprit si nu mai vroia sa treaca peste 3000 de ture sub nici o forma,de asemenea facand destul de urat,iar la relnati motorul mergea normal. Dupa vreo 15-20 timp in care am incercat sa dau de un mecanic,am plecat,iar masina a revenit la normal.Ce sa fie oare?
              Sa nu fie un inceput.Si la mine a inceput asa, nu am dat atentie am zis ca poate a fost de la un gunoi sau altceva, facea foarte rar si nu reuseam sa-mi dau seama, facand destul de rar nu-mi ridica un semn de intrebare.Apoi am incercat sa reproduc conditiile care duceau la acele rateuri/infranari si nu am reusit.Apoi aleatoriu apoi a inceput sa faca din ce in ce mai des.Ca si observatie am vazut ca atunci cand este foarte cald afara problema se manifesta intr-un timp relativ scurt de la plecare.Azi de exemplu e mai rece( in jur de 16-17 grade ) si am venit pana la servici( o distanta de aproximativ 10 km) si nu a facut deloc nici macar o data desi am calcat-o putin undeva 80-110 km/h) ca sa vad daca apar acele suturi si spre dezamagirea mea nu au aparut.

              Comment


              • #8
                Citind tot ce ai scris primul gand m-a dus la fișe la fel cum spunea mai sus colegul passat_prp. Vad ca nu ai spus nimica de ele. In mod normal orice montator de instalatii de gaz recomanda schimbarea automata a fiselor si bujiilor in momentul motarii instalatiei.

                Legat de eroarea la clapeta eu zic ca tine de electronica si de modul de diagnostic dat de MB...orice defectiune poate fi semnalata la diagnoza numai in masura existentei unor senzori. In functie de cat de multi sunt, atata de precisa e diagnoza. Cu alte cuvinte as zice ca problema e una de natura electronica in sistemul de injectie sau aprindere, nu neaparat corpul clapeta in sine.

                Sper sa o rezolvi cat mai repede. Revino cu detalii.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Am verificat/masurat cablaj/bobine/fise si sunt ok.Nu am gasit nici un cablaj intrerupt sau exfoliat, atat bobinele cat si fisele sunt ok nimic crapat sau deteriorat.
                  Azi imi soseste a 2 clapeta, cea de ieri nu era ce trebuia ( pe principiul seamana dar nu rasare).Cu privire la clapeta eu banuiesc partea din spate acolo unde are servomotorasul si partea de electronica si acele rotite din plastic comandate de servomotoras nu corpul clapetei in sine.
                  Dupa montare revin cu detalii si ceva poze pentru cei care vor mai trebui sa se confrunte cu asa ceva sa vada ce si cum trebuie demontat pe acolo.

                  Comment


                  • #10
                    Inlocuit clapeta acceleratie, refacut contacte ECU si pe modulul din fata lui( cel cu niste sigurante si un releu pe el).
                    Asta ar fi modulul de care vorbesc:
                    Simptomul persisita in continuare.Cineva ma mai poate ajuta cu un sfat ceva ?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      In mod normal daca ai eroare la clapeta trebuia sa fie ea, as zice sa iei in calcul si sonda lambda, filtru benzina, fise+bobina si o alta benzina. Bafta si sa ne zici ce ai reusit.

                      Comment


                      • #12
                        Injectoarele? Daca piesele sunt originale nu vad ce sa mai fie.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Exista posiblitatea intreruperii alimentarii ECU cu tensiune ?!

                          Comment


                          • #14
                            De circa o saptamana am si eu aceiasi problema la C,parca i se taie puterea cand este cald motorul (si afara),in seara asta mi sa intamplat cand eram intr-o depasire ,se intampla de obicei cand urc o panta,turatia nu este o regula.Atunci schimb intr-o viteza inferioara sau o accelerez in gol si simptomul dispare.Chestia asta se intampla pe o distanta de 30 km dus intors,cam atat face masina la 2-3 zile,si se intampla la intors pentru ca atunci este motorul cald si am panta...Inca nu am verificat cabluri,bujii,etc,o sa o fac,dar sunt foarte curios de unde simptomele astea stranii...
                            Tineti-ne la curent daca aveti noutati!

                            Comment


                            • #15
                              Se pare ca in momentul cand face acele probleme pierde o alimentare la ecu.
                              Suspectez acel bloc de relee care am inteles ca e tot un fel de calculator.S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Daca poate sa-mi spuna cineva daca intradevar ar fi piesa asta problema.Atasez poza

                              Cu stima,
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF