Buna ziua
Sunt posesorul unui MB W202 C180 din 1998, 90 KW pe benzina/gaz si de cca 2 saptamani masina nu mai merge cum mergea.La inceput imi dadea niste rateruri( destul de rar se intampla o data pe saptamana poate doua) in sensul ca se infrana masina in timpul mersului ca si cum ceva i-ar taia alimentarea, problema ca facea si pe gaz la fel (deci am eliminat partea cu alimentarea) si numai in sarcina, undeva intre 2500-3000 rpm si dupa o perioada de aproximativ 20-30 - km parcursi. La relanti motorul merge perfect fara fluxtuatii de turatie sau alte neregularitati.Problema ca de aproximativ o saptamana a inceput sa faca din ce in ce mai des,acei 20-30 de km nemaifiind etalon.Ce am mai observat este ca atunci cand este foarte cald afara( 30-32 grade) rateurile incep sa apara intr-o perioada de 5-10- metri ele simtindu-se si in evacuare si datorita lor si transmisia are de suferit(cardanul si cu grupul fac urat tare) masina comportandu-se ca naiba tare de tot ca si cand ar ramanea fara ceva parca si-ar da duhul, moment in care nu mai am nici pedala si am mai observat si acul de la turometru cade brusc dupa care isi revine si iar cade si tot asa.
De mentionat ca: am verificat bujiile- ok,facut proba cu un debitmetru de aer nou si face la fel, am dat jos ai am verificat galeria de admisie de eventuale fisuri/crapaturi - totul este ok, am dat jos si am curatat injectoarele, verificat/curatat clapeta aceeleratie, verifcat tot ce tinie de cablaj ce duce la clapeta de acceleratie.Am resuit sa fac rost de un tester si am efectuat o diagnoza unde a dat ca si cod de eroare clapeta de acceleratie.Problema mea este oare sa fie de acolo sau din alta partea ca nu as cumpara o clapeta si sa nu fie de acolo ca nu ma arunca nici banii din casa.Am cautat si pe forum , am gasit ceva ceva dar se pare ca nu e aceiasi buba ca la mine.
Cineva care s-a mai confruntat cu problema asta si poate sa ma ajute cu unu sfat e bine venit si il astept.Va multumesc.
Cu stima,
Sunt posesorul unui MB W202 C180 din 1998, 90 KW pe benzina/gaz si de cca 2 saptamani masina nu mai merge cum mergea.La inceput imi dadea niste rateruri( destul de rar se intampla o data pe saptamana poate doua) in sensul ca se infrana masina in timpul mersului ca si cum ceva i-ar taia alimentarea, problema ca facea si pe gaz la fel (deci am eliminat partea cu alimentarea) si numai in sarcina, undeva intre 2500-3000 rpm si dupa o perioada de aproximativ 20-30 - km parcursi. La relanti motorul merge perfect fara fluxtuatii de turatie sau alte neregularitati.Problema ca de aproximativ o saptamana a inceput sa faca din ce in ce mai des,acei 20-30 de km nemaifiind etalon.Ce am mai observat este ca atunci cand este foarte cald afara( 30-32 grade) rateurile incep sa apara intr-o perioada de 5-10- metri ele simtindu-se si in evacuare si datorita lor si transmisia are de suferit(cardanul si cu grupul fac urat tare) masina comportandu-se ca naiba tare de tot ca si cand ar ramanea fara ceva parca si-ar da duhul, moment in care nu mai am nici pedala si am mai observat si acul de la turometru cade brusc dupa care isi revine si iar cade si tot asa.
De mentionat ca: am verificat bujiile- ok,facut proba cu un debitmetru de aer nou si face la fel, am dat jos ai am verificat galeria de admisie de eventuale fisuri/crapaturi - totul este ok, am dat jos si am curatat injectoarele, verificat/curatat clapeta aceeleratie, verifcat tot ce tinie de cablaj ce duce la clapeta de acceleratie.Am resuit sa fac rost de un tester si am efectuat o diagnoza unde a dat ca si cod de eroare clapeta de acceleratie.Problema mea este oare sa fie de acolo sau din alta partea ca nu as cumpara o clapeta si sa nu fie de acolo ca nu ma arunca nici banii din casa.Am cautat si pe forum , am gasit ceva ceva dar se pare ca nu e aceiasi buba ca la mine.
Cineva care s-a mai confruntat cu problema asta si poate sa ma ajute cu unu sfat e bine venit si il astept.Va multumesc.
Cu stima,
Comment