Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

DELAY LA ACCELERATIE w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Testerul nu a fost STAR a fost unu parca DELPHY sau ceva de genu... Absolut ca o sa postez si rezolvarea.. dar ma chinuie rau problema... si vreau sa o rezolv cat mai repede si nu stiu cum.

    Si eu sunt de aceeasi parere ca este un amestec incorect de motorina cu aer... prea putin aer dupa parerea mea...

    Comment


    • #17
      Am recitit tot topicul, eu încã cred cã e coincidența prea mare sã facã așa dintr-o datã. Ai zis cã ai verificat tot și e la locul lui? Ai desfãcut/montat la loc, sau ai fãcut doar o inspecție vizualã.

      Eu în locul tãu aș face urmãtoarele:
      • Demontat/montat înapoi filtru de aer
      • Schimbat filtru de motorinã (e ieftin, și poate e pus greșit) - ãsta n-ar explica decât delay-ul la accelerație
      • Verificat tubulatura de admisie aer. De la turbinã, la intercooler, de la intercooler la EGR și galeria de admisie. Verifici dacã pierde aer sau trage pe undeva aer fals.
      • Verificat dacã galeria funcționeazã (ar trebui sã se vadã tija mișcând fãrã sã o dai jos)
      • Verificat turbina. Dacã funcționeazã, ar trebui sã coboare tija de la geometria variabilã imediat cum pornește motorul
      • Scos mufa de la debitmetru și vezi dacã mai face la fel
      • Cãutat un tester STAR

      E ciudatã problema ta, și din pãcate testul Delphy nu cred cã îți poate da prea multe indicii (mai ales dacã e pe parte de vacuum/galerie). Eu de exemplu am avut douã electrovalve stricate și nu-mi dãdea nici o eroare pe STAR.

      Scoate fum și când o turezi pe loc, sau doar când e în sarcinã?
      ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Luxian View Post
        Am recitit tot topicul, eu încã cred cã e coincidența prea mare sã facã așa dintr-o datã. Ai zis cã ai verificat tot și e la locul lui? Ai desfãcut/montat la loc, sau ai fãcut doar o inspecție vizualã.

        Eu în locul tãu aș face urmãtoarele:
        • Demontat/montat înapoi filtru de aer
        • Schimbat filtru de motorinã (e ieftin, și poate e pus greșit) - ãsta n-ar explica decât delay-ul la accelerație
        • Verificat tubulatura de admisie aer. De la turbinã, la intercooler, de la intercooler la EGR și galeria de admisie. Verifici dacã pierde aer sau trage pe undeva aer fals.
        • Verificat dacã galeria funcționeazã (ar trebui sã se vadã tija mișcând fãrã sã o dai jos)
        • Verificat turbina. Dacã funcționeazã, ar trebui sã coboare tija de la geometria variabilã imediat cum pornește motorul
        • Scos mufa de la debitmetru și vezi dacã mai face la fel
        • Cãutat un tester STAR

        E ciudatã problema ta, și din pãcate testul Delphy nu cred cã îți poate da prea multe indicii (mai ales dacã e pe parte de vacuum/galerie). Eu de exemplu am avut douã electrovalve stricate și nu-mi dãdea nici o eroare pe STAR.

        Scoate fum și când o turezi pe loc, sau doar când e în sarcinã?

        Deci, totul este verificat desfacut si puse la loc, schimbat filtru motorina am pus de la MAN,(scuze de reclama), scoate si cand sta pe loc, doar daca o accelerez, nu trage aer fals, turbina merge, egr curatat, galeria se misca merge , nu sunt afon la masini, dar problema asta chiar ma depaseste rau de tot.

        Comment


        • #19
          Faptul ca scoate fum indica ca nu ai un amestec corect. Eu as verifica debitmetrul, plus ca este montat imediat dupa filtrul de aer. E posibil ca la schimbul filtrului de aer sa fi ajuns din greseala / neglijenta mezerie la acel senzor care e foarte sensibil si sa-l fi stricat.
          Ofer servicii de diagnoza cu STAR

          PROUD MERCEDES BENZ OWNER

          Comment


          • #20
            Debitmetrul iese ca eroare pe STAR... Deci nu prea cred sa fie el buba. Pe de alta parte, bine-ar fi sa fie asa, ca e cel mai ieftin.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              La tester ți-a dat cumva și valorile de corecție pe injectoare?
              ...

              Comment


              • #22
                Originally posted by Luxian View Post
                La tester ți-a dat cumva și valorile de corecție pe injectoare?
                Hai sa va spun ce am facut astazi... dupa atata tambalau cu nenorocita asta de masina am luat-o babeste si am desfacut returu de la fiecare injector... am pus seringi pe ele... de 20 de ml.... si ce sa vezi..... dupa 15 secunde de functionare .. la 3 erau 2 unitati iar la al patrulea erau 17 ml... deci.. eu unu cred ca acela este buba problemelor... interesant este ca nu da pe tester DELPHI..... Sper sa fie acela problema.. o sa-l duc la reparat si dupa o sa postez daca mai sunt sau nu simptome.. Sa aveti pumnii stransi pentru mine

                Comment


                • #23
                  Nu te-apuca inca de injectoare. Mai fa urmatoarea chestie: parca cdi ziceai ca e, da jos capacul de la motor, porneste motorul, accelereaza de la cablu si uita-te la tija galeriei de admisie daca se misca. Daca nu misca, acolo e buba.
                  La mine se blocase si avea simptomele enumerate de tine.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Nu te-apuca inca de injectoare. Mai fa urmatoarea chestie: parca cdi ziceai ca e, da jos capacul de la motor, porneste motorul, accelereaza de la cablu si uita-te la tija galeriei de admisie daca se misca. Daca nu misca, acolo e buba.
                    La mine se blocase si avea simptomele enumerate de tine.
                    Tija se misca am verificat-o.. am fost astazi la un baiat din PLOIESTI, tipu este super bun.. repare si pompe de injectie si injectoare, are banc de proba tot ce ii trebuie, si mi-a reparat injectorul, mi-a aratat la microscop "scaunu" de la injector era praf, daca vrea cineva poate sa-mi dea un mesaj privat si ii dau numar de telefon si adresa, e super baiat si ieftin. Cred ca au disparut simptomele... cel putin de la el pana acasa nu am mai facut.. acum sa vad ca plec la Bucuresti. Revin cu Info.

                    Comment


                    • #25
                      Am promis ca revin cu info: masina nu mai scoate fum ca inainte, singura "problema" este ca din cand in cand, asa doar cand o apuca pe ea, are acel delay la acceleratie. Tipul asta unde mi-am reparat injectorul spune ca este din senzorul de pe rampa, mi l-a dat jos si l-a pus pe bancul de probe; a zis ca mai " supravietuieste" dar trebuie schimbat cat mai curand. Cam asta ar fi ce este de spus. Alte informatii si sugestii daca aveti sa-mi spuneti si mie. O zi buna!

                      Mai atent la cantatul la pian.
                      Last edited by cutaresku; 06-11-2012, 14:14 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Baiatul de care spui este cumva Catalin din Strejnic?
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by haddess View Post
                          Baiatul de care spui este cumva Catalin din Strejnic?
                          Nu este Sandu din Bereasca.

                          Comment


                          • #28
                            am si eu problema asta, dar stiu ca e de la Turbina e pe duse, si astept sfirsitul ei..
                            Mercedes Power!

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF