Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C220CDI. Probleme la pornire

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C220CDI. Probleme la pornire

    Dragi posesori de MB, am si eu o problema: am un C 220 CDI si acum vreo 2 saptamani i-am schimbat uleiul si toate filtrele. La vreo 2 zile distanta am avut si am in continuare o problema cu pornirea. Indiferent de momentrul zilei cand am prima pornire am urmatoarele simptome: porneste la sfert de cheie, merge cateva secunde dupa care moare. Apoi trebuie sa dau vreo 3-4 chei lungi pentru a porni. Dupa aceea porneste fara nicio problema pana la urmatorul repaos mai lung (am obesrvat k ii trebuie vreo 10-12 ore pentru a face din nou aceleasi probleme). Stie cineva ce ar putea fi? Se poate sa fi intrat aer pe instalatie cand am schimbat filtrul de motorina? (Tin sa mentionez ca am pus-o la tester si nu am nicio eroare la injectie, pompa injectie si regulator presiune - mecanicul mi-a zis k ar putea fi vorba de pompa de motorina dar nu sunt sigur) Si inca o intrebare: se poate curata epuratorul turbo? Mi s-a spus acest lucru la auto test. Am inteles k trebuie sa aiba vreo 2000 milibari si a mea nu da decat 1300 maxim la turatie destul de mare.

    Va multumesc frumos si astept comentariile voastre.
    Last edited by Catalin Stefan; 05-12-2008, 08:49 AM.

  • #2
    Nu prea se aseamana Mercedes0ul cu Ford-ul dar poti sa iti spun ca dupa o schimbare a filtrlor la un Fosuc 1.8 TDDI masina fostei prietene a unui prieten nu a mers decat pana acasa, dupa refuzand sa mai porneasca => nu mai avea motorina pe instalatie, asa ca am purces la aerisirea acesteia, treaba cam grea pt ca nu aveam pompitza dintr-aceea manuala, dar am rezolvat cu o seringa, bineinteles dupa ce am strans colierele de pe traseul de alimentare.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Catalin Stefan View Post
      Dragi posesori de MB, am si eu o problema: am un C 220 CDI si acum vreo 2 saptamani i-am schimbat uleiul si toate filtrele. La vreo 2 zile distanta am avut si am in continuare o problema cu pornirea. Indiferent de momentrul zilei cand am prima pornire am urmatoarele simptome: porneste la sfert de cheie, merge cateva secunde dupa care moare. Apoi trebuie sa dau vreo 3-4 chei lungi pentru a porni. Dupa aceea porneste fara nicio problema pana la urmatorul repaos mai lung (am obesrvat k ii trebuie vreo 10-12 ore pentru a face din nou aceleasi probleme). Stie cineva ce ar putea fi? Se poate sa fi intrat aer pe instalatie cand am schimbat filtrul de motorina? (Tin sa mentionez ca am pus-o la tester si nu am nicio eroare la injectie, pompa injectie si regulator presiune - mecanicul mi-a zis k ar putea fi vorba de pompa de motorina dar nu sunt sigur) Si inca o intrebare: se poate curata epuratorul turbo? Mi s-a spus acest lucru la auto test. Am inteles k trebuie sa aiba vreo 2000 milibari si a mea nu da decat 1300 maxim la turatie destul de mare.

      Va multumesc frumos si astept comentariile voastre.
      Eu am avut cam aceeasi problema si au fost niste garnituri de la pompa de inalta presiune. Vezi: http://www.clubmercedes.ro/pornire-f...ece-t1436.html
      Succes

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos pentru info. Dar chiar asa din seninsa se duca garniturile alea sau ce or fi. Pana la operatiunea de schimbare a consumabilelor totul a fost perfect...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Catalin Stefan View Post
          Multumesc frumos pentru info. Dar chiar asa din seninsa se duca garniturile alea sau ce or fi. Pana la operatiunea de schimbare a consumabilelor totul a fost perfect...
          Si la mine s-a intamplat deodata, fara instiintare prealabila. A coincis cu infundarea catalizatorului, dar a fost o coincidenta. S-ar putea sa fie si la tine coincidenta (daca este vorba de pompa).

          Comment


          • #6
            vesti proaste. a pornit, a mers cateva secunde dupa care a murit si nu mai porneste deloc....

            Comment


            • #7
              Originally posted by Catalin Stefan View Post
              vesti proaste. a pornit, a mers cateva secunde dupa care a murit si nu mai porneste deloc....
              Du-te cu ea la service si vezi ce are. Exact asa facea si a mea. pornea imediat, mergea doua secunde si murea. Uneori reuseam sa o pacalesc, accelerand imediat dupa ce pornea (in alea doua-trei secunde). Alteori nu reuseam sa o pacalesc.

              Comment


              • #8
                Inclin sa cred ca este vorba despre neetansare la filtrul de motorina. Cam astea sunt simptomele. Ori nu e strans ori garnitura filtrului nu etanseaza cum trebuie. Incearca cu un alt filtru, mai ales daca zici ca acest simptom a aparut dupa schimbarea lui.
                Last edited by florineasca; 05-12-2008, 12:08 PM.

                Comment


                • #9
                  merci mult florineasca. asa o sa fac...crezi k ar putea fi din cauza filtrului? daka da, de ce? nu de alta dar sa nu raman prost...

                  si inca o chestie florineasca. ce naiba sa fie strans acolo. am vazut k intra doar 2 furtune, unul cu colier si altul prin apasare, cu oring cred...

                  Originally posted by ampopa View Post
                  Du-te cu ea la service si vezi ce are. Exact asa facea si a mea. pornea imediat, mergea doua secunde si murea. Uneori reuseam sa o pacalesc, accelerand imediat dupa ce pornea (in alea doua-trei secunde). Alteori nu reuseam sa o pacalesc.
                  exact asa s-a intamplat si la mine. ce a avut a ta? cat te-a costat?
                  Last edited by florineasca; 05-12-2008, 11:50 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Filtrele au o garnitura care poate sa se aseze aiurea la strans si sa traga aer pe acolo. Mie mi s-a intamplat ca dupa schimbul filtrului a doua zi sa nu mai porneasca. Am strans filtrul mai tare si problema a disparut. Garnitura aia la unele filtre e destul de proasta si poate ceda sau rupe chiar la o strangere mai puternica.

                    Cu oringurile alea e alta distractie. E posibil sa traga aer si pe acolo si simptomele sa fie aceleasi. Verifica garnitura filtrului intai, schimba-l cu totul daca peresista defectiunea si abia dupa aceea vezi ce-i cu acele oringuri. Alea ori le schimbi ori niste banda de teflon peste ele, care din cate am auzit da rezultate bune.

                    PS. Pt ca vad ca esti ceva mai nou pe forum incearca sa nu mai postezi consecutiv. La fiecare post ai in dreapta butonul ''edit'' care iti permite sa revii la fiecare postare a ta cu noi detalii. Bafta.
                    Last edited by florineasca; 05-12-2008, 12:00 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by florineasca View Post
                      Filtrele au o garnitura care poate sa se aseze aiurea la strans si sa traga aer pe acolo. Mie mi s-a intamplat ca dupa schimbul filtrului a doua zi sa nu mai porneasca. Am strans filtrul mai tare si problema a disparut. Garnitura aia la unele filtre e destul de proasta si poate ceda sau rupe chiar la o strangere mai puternica.

                      Cu oringurile alea e alta distractie. E posibil sa traga aer si pe acolo si simptomele sa fie aceleasi. Verifica garnitura filtrului intai, schimba-l cu totul daca peresista defectiunea si abia dupa aceea vezi ce-i cu acele oringuri. Alea ori le schimbi ori niste banda de teflon peste ele, care din cate am auzit da rezultate bune.

                      PS. Pt ca vad ca esti ceva mai nou pe forum incearca sa nu mai postezi consecutiv. La fiecare post ai in dreapta butonul ''edit'' care iti permite sa revii la fiecare postare a ta cu noi detalii. Bafta.
                      ok, merci. dar ce anume sa strang la filtru? colierul acela?

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu exact cum arata la tine filtrul de motorina. Nu are un surub de strangere???? Sau se schimba numai elementul filtrant??? Si chiar daca se schimba numai elemntul stiu ca si astea au niste garnituri care odata cu schimbul de filtru se inlocuiesc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by florineasca View Post
                          Nu stiu exact cum arata la tine filtrul de motorina. Nu are un surub de strangere???? Sau se schimba numai elementul filtrant??? Si chiar daca se schimba numai elemntul stiu ca si astea au niste garnituri care odata cu schimbul de filtru se inlocuiesc.
                          la mine e in felul urmator: sunt 2 furtune care intra in filtru, unul cu oring si altul cu colier. atata tot, de aceea am intrebat ce sa strang.

                          Comment


                          • #14
                            Pune o poza daca poti ca nu mai inteleg nimic. Furtunele alea intra direct in filtru? Sau in suportul filtrului. Pt ca in filtru nu am auzit sa intre direct furtunele. Si sper ca vorbim de filtrul mare de motorina nu de ala mic, daca ai asa ceva, caruia ii mai zice si prefiltru si in care vine furtunul de tur din rezervor.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by florineasca View Post
                              Pune o poza daca poti ca nu mai inteleg nimic. Furtunele alea intra direct in filtru? Sau in suportul filtrului. Pt ca in filtru nu am auzit sa intre direct furtunele. Si sper ca vorbim de filtrul mare de motorina nu de ala mic, daca ai asa ceva, caruia ii mai zice si prefiltru si in care vine furtunul de tur din rezervor.
                              deja vorbesti limbi straine...cu prefiltrul...
                              intr-adevar in filtrul mare intra furtunele si este undeva la motor in partea dreapta cum te uiti la el.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF