Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vascocuplaj - intrebare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vascocuplaj - intrebare

    Astazi am schimbat si eu vascoccuplajul la a mea masina W202, 1,8 benzina, 89 kw, an 93'. Vreau sa stiu si eu daca e vreo problema cu surubul de prinde vascocuplajul pe fulia pompei de apa, l-am strans cu o cheie franceza cat s-a putut deoarece fulia nu se putea bloca si asa am tinut cu mana de fulie si cu cealalta am strans.

    Se poate desface cumva in mers elicea cu vascocuplajul ? Stiu ca atunci cand se invarte se strange singur.


    PS: Pentru cei interesati am luat vascocuplajul la 168 de lei, nu este vre-o firma cunoscuta este polonez si este nou.
    MERCEDES-BENZ C180-W202

  • #2
    Nu, nu se poate desface in mers, asa cum ti-ai dat seama singur.

    Cel nou e f. ieftin. Ieftin si bun nu exista, cred ca esti constient de asta.
    Mercedes CL 200 Kompressor
    Mercedes C 180 Kompressor

    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

    Comment


    • #3
      Oricum se vede o diferenta foarte mare, acum chiar se simte bine de tot cum sufla elicea aerul in radiator, inainte de abia baga aer.

      Dar elicea de la vascocuplaj se opreste vreodata ?
      Cand pornii motorul se invartii elicea odata cu el si nu era cald.


      Vascocuplajul l-am luat de la eurocar, are garantie 2 ani asa ca cel putin 2 ani tot ma tine. Nu e o regula ca daca e ieftin e si prost.
      MERCEDES-BENZ C180-W202

      Comment


      • #4
        Buna ziua !


        Elicea de la cuplajul visco se va invarti intotdeauna, dar nu la aceeasi viteza. Cu motorul rece nu este la fel de "rigida" cu axul ei, cu motorul cald in schimb, e alta poveste.


        Stima,


        Dragos

        Comment


        • #5
          Vasco nu se poate desface avand in vedere ca are filetul invers fata de sensul de rotire al axului.
          Eu cand am schimbat vascocuplajul am dat cam tot atatia bani pe el si nu am avut nici un fel de probleme.
          Cred ca la inceput intr-adevar se invarte la aceeasi viteza cu motorul si apoi o lasa mai usor, pana creste temperatura. Poti verifica.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Buna ziua !


            Treaba e cam invers... Pana e motorul rece, elicea se va invarti mai mult "in dorul Lelii", apoi, odata motorul cald, va tinde sa se invarta cu viteza axului pe care este montata.

            Care viteza va diferi de de viteza de rotatie a motorului, ca de la diametrul fuliei vilbrochenului pana la diametrul fuliei pompei de apa este o diferenta.

            In regim de "cuplare 100%", presupunand ca cuplajul visco e de acord cu mine, elicea se va invarti mai repede decat motorul, pen' ca fulia pompei de apa este de obicei mai mica decat cea de pe vilbrochen.


            Stima,


            Dragos

            Comment


            • #7
              Stiu ce zici. Eu am observat insa exact fenomenul de care vorbeam mai sus. Am schimbat vasco original de pe masina cu unul de producator (Vimeo sau Vemo) nu mai stiu exact. Cand porneam motorul pentru cateva minute (2-3) se invartea la viteza maxima dupa care scadea aderenta pe ax si se invartea paleta mai usor. Cand temperatura apei crestea crestea si turatia paletei.
              N-am gasit nici o explicatie pentru asta. Tot ce pot sa spun este ca un cumnat de-al meu mi-a spus ca si la Trukker-ul pe care lucra e la fel. Absolut de fiecare data cand opream motorul si-l reporneam pentru o perioada scurta la inceput facea asa.
              Scotea si un sunet turbat tare. Dupa ce mi-am demontat deflectorul de aer dintre radiator si motor acel sunet persista si la turatii putin mai mari ale motorului suna superb .
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Buna seara !


                Da, posibil, cine stie care-i treaba acolo.

                Daca "locasul" cu lichid nu este "plin" suta la suta, probabil din motive de dilatare a lichidului, cum elicea a stat mult timp pe loc, (peste noapte, sa zicem), sunt sanse ca lichidul sa se adune in partea de jos a "locasului" sau, si pana-si aduna mintile sa fie uniform, poate este relativ "rigid".

                Oricum ideea e clara, dupa sesiunea asta de "regularizare" la care te-ai referit, la rece elicea se invarte slow, iar la cald mult mai cu spor.


                Stima,


                Dragos

                Comment


                • #9
                  Dar cum se desface vascocupla?am incercat zilele astea,dar fara succes...i-am dat cateva baroase spre dreapta,dar trebuie tinuta fulia,cum se blocheaza?

                  Comment


                  • #10
                    Treaba e relativ simpla, iti trebuie o dalta mai lunga si asezata cat mai pe diagonala pentru a da impuls piulitei. Nu trebuie sa dai foarte tare, eu i-am dat de cateva ori, impulsuri, apoi s-a desfacut la mana. Atentie, piulita se desface spre partea dreapta cum te uiti la motor.

                    Vezi ca e si un topic facut de "adidc" cu poze si explicatii mai detaliate.
                    Ce am scris mai sus este valabil la W202, nu stiu si la alte modele daca se aplica
                    Fulia de la pompa de apa nu ai cum sa o blochezi asa usor, chiar si daca ai gasii vre-o varianta e riscant, pentru ca ai putea sparge corpul pompei de apa (materialul este moale)
                    Bafta !
                    Last edited by MRM; 05-16-2012, 06:00 AM.
                    MERCEDES-BENZ C180-W202

                    Comment


                    • #11
                      Eu am o cheie care intra la fix pe piulita,am fixat-o si i-am dat-o ,dar degeaba,se invarte cu totul...

                      Comment


                      • #12
                        Colegul adidc are dreptate.Eu am schimbat vascocuplajul acum 2 ani.Originalul era Sachs,eu am cumparat tot Sachs,acelas cod.Dupa montarea vascocuplajului si pornirea motorului,acesta se invartea cu turatia maxima,pe urma,dupa cateva minute scadea.Fenomenul apare doar cu motorul rece,sau dupa o perioada mai lunga de nepornire si dispare dupa ce acel lichid se uniformizeaza in interiorul vascocuplajului.Observatiile colegilor adidc si Heavy D sunt corecte.
                        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat si eu vasco cuplajul azi ,
                          Ieri am luat un Sachs (390 lei) care dupa cum se comporta era defect, imi mergea apa in 100 de grade, iar daca opream motorul si invarteam paleta (cu motorul incins) se invartea usor.
                          Azi am pus un VEMO, tot German , care cred ca isi face treaba, cand invart de paleta, cu motorul incins, se invarte dar opune ceva rezistenta

                          Tot am o nelamurire, eu am fost obisnuit (cu motorul vechi, pt cine nu stie, am schimbat motorul pe fier) sa stea temperatutra apei la 80 grade (acul statea pe linia de 80) indiferente de cate grade erau afara.

                          Acum chiar si cu vasco nou, acul sta undeva la jumate dintre 80 si 100 in oras,iar afara sta cu vreo 2 mm mai sus de 80, testat cu Aerul conditionat pornit pe treapta 3 si afara 30-34 de grade.
                          E normal sa stea acul in oras la jumatea dintre 80 si 100 ? W 202, 1995, 2 litri benzina,

                          Multumesc !
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Este absolut normal, vad ca multi isi pun semne de intrebare legate de temperatura de lucru in oras.
                            Nu e problema nici daca ajunge din cand in cand la 100 in oras. Imediat ce vei pleca de pe loc si se va tura putin, va scadea si apa.

                            Stima!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              La mine dupa montarea vascocuplajului tot Vemo luat nou nu se misca acul de pe pozitia 2mm peste 80 de grade in regim bara la bara vara in oras.
                              Fara electroventilatoare in fata radiatorului si evident fara clima.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF