Salut , am si eu cateva probleme mai dichisite cu masina , cum ar fi :
1. In legatura cu farurile masini , ele se misca vacumatric , si din aceasta cauza , cu cat apas pedala de acceleratie mai mult (nu tine cont de turatia efectiva a motorului , ci de pozitia pedalei ) farurile coboara si astfel intr-o depasire sau o acceleratie in forta , eu am lumina cam 1m in fata masini . Farurile pot fi reglate si din panoul de comanda al farurilor , dar degeaba .
2. Acum motorul , la acceleratie , de la relantii pana pe la ~2500 , motorul pleaca sacadat , cu intreruperi . In mers pe langa acele intreruperi mai da si rateuri , care se aud in admisie si evacuare . Cand motorul scade in acceleratie => multe rateuri . Tin sa mentionez ca filtrele , bujiile (NGK) si uleiul au fost schimbate acum 1500km , iar clapeta de acceleratie este in permanenta curatata .
3. Ajungem si la transmisie probabil , tot in mers , in special ( atunci se simte cel mai puternic ) in momentul cand intra in frana de motor sau dau rapid drumu la ambreaj . Masina are cateva "suturi" ca si cum s-ar umple niste goluri pana ajung toate piesele puse in miscare la acelasi ritm . De parca ar avea ceva slabit . E ca si cum ai avea lantul slabit la motocicleta si cand lasi gazu , ii ia cateva secunde pana se intinde lantul , iar in acele secunde sunt cateva "suturi" . Cineva mi-a spus sa verific suportii de la motor , daca se misca prea mult motorul , aceasta ar fi cauza , dar nu au nimic , nu sunt uzati .
1. In legatura cu farurile masini , ele se misca vacumatric , si din aceasta cauza , cu cat apas pedala de acceleratie mai mult (nu tine cont de turatia efectiva a motorului , ci de pozitia pedalei ) farurile coboara si astfel intr-o depasire sau o acceleratie in forta , eu am lumina cam 1m in fata masini . Farurile pot fi reglate si din panoul de comanda al farurilor , dar degeaba .
2. Acum motorul , la acceleratie , de la relantii pana pe la ~2500 , motorul pleaca sacadat , cu intreruperi . In mers pe langa acele intreruperi mai da si rateuri , care se aud in admisie si evacuare . Cand motorul scade in acceleratie => multe rateuri . Tin sa mentionez ca filtrele , bujiile (NGK) si uleiul au fost schimbate acum 1500km , iar clapeta de acceleratie este in permanenta curatata .
3. Ajungem si la transmisie probabil , tot in mers , in special ( atunci se simte cel mai puternic ) in momentul cand intra in frana de motor sau dau rapid drumu la ambreaj . Masina are cateva "suturi" ca si cum s-ar umple niste goluri pana ajung toate piesele puse in miscare la acelasi ritm . De parca ar avea ceva slabit . E ca si cum ai avea lantul slabit la motocicleta si cand lasi gazu , ii ia cateva secunde pana se intinde lantul , iar in acele secunde sunt cateva "suturi" . Cineva mi-a spus sa verific suportii de la motor , daca se misca prea mult motorul , aceasta ar fi cauza , dar nu au nimic , nu sunt uzati .
Comment