Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme W202 c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme W202 c180

    Salut , am si eu cateva probleme mai dichisite cu masina , cum ar fi :

    1. In legatura cu farurile masini , ele se misca vacumatric , si din aceasta cauza , cu cat apas pedala de acceleratie mai mult (nu tine cont de turatia efectiva a motorului , ci de pozitia pedalei ) farurile coboara si astfel intr-o depasire sau o acceleratie in forta , eu am lumina cam 1m in fata masini . Farurile pot fi reglate si din panoul de comanda al farurilor , dar degeaba .

    2. Acum motorul , la acceleratie , de la relantii pana pe la ~2500 , motorul pleaca sacadat , cu intreruperi . In mers pe langa acele intreruperi mai da si rateuri , care se aud in admisie si evacuare . Cand motorul scade in acceleratie => multe rateuri . Tin sa mentionez ca filtrele , bujiile (NGK) si uleiul au fost schimbate acum 1500km , iar clapeta de acceleratie este in permanenta curatata .

    3. Ajungem si la transmisie probabil , tot in mers , in special ( atunci se simte cel mai puternic ) in momentul cand intra in frana de motor sau dau rapid drumu la ambreaj . Masina are cateva "suturi" ca si cum s-ar umple niste goluri pana ajung toate piesele puse in miscare la acelasi ritm . De parca ar avea ceva slabit . E ca si cum ai avea lantul slabit la motocicleta si cand lasi gazu , ii ia cateva secunde pana se intinde lantul , iar in acele secunde sunt cateva "suturi" . Cineva mi-a spus sa verific suportii de la motor , daca se misca prea mult motorul , aceasta ar fi cauza , dar nu au nimic , nu sunt uzati .

  • #2
    Pentru punctul 3 eu zic ca e de vina fie grupul...uzat fie vreuna din flansele de la cardan (cuplajul dintre cardan si cutie sau cardan si grup).

    Pentru 1 probabil ceva bai la pompa de vacum...totusi pe minim farurile nu trebuie sa bata chiar la 1 metru. Oricum se poate verifica traseul de vacum, inclusiv pompa din portbagaj.

    Pentru 2...aici e mai grea treaba. Conteaza foarte mult reglajul clapetei. Odata dereglat cu greu il mai aranjezi. In functie de ce model ai daca iei bornele de la baterie se reseteaza computerul de bord. Pana isi retrimite datele dureaza ceva si merge ca porcul (adica moare motorul) dar poate isi revina ulterior.
    Oricum e ceva din aprindere. De verificat fisele!
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Fisele cum se verifica ?

      Comment


      • #4
        Parere. La pct.1. Un furtun de comanda la faruri este spart. Sau putin desprins pe undeva. Plecare de la acel mare cilindru de vacuum - frana si comanda faruri - pana la faruri. La pct.doi si trei, ia bujiile la verificat. Distanta - 0,8mm. Rezistenta intre electrozi - cca. 8.2 Kohm. Daca exista diferente de peste 25%, aceste simptome sunt normale.

        Comment


        • #5
          Ma duc acum la garaj sa verific bujiile , distanta o pot verifica , dar rezistenta nu am cu ce , momentan .

          Comment


          • #6
            Bun , am scos bujiile , erau intr-o stare buna , in schimb aveau distanta cam 1 mm , asa ca am mai micsorat-o , am curatat iar clapeta , tubul acela de la filtru la clapeta . Rezultatul ? Au disparut suturile, rateurile si se tureaza mult mai repede , dar de la relantii (care este la 700~800 rpm) pana la 1100 rpm pleaca intrerupt . M-am uitat si de furtunele de vacum , dar m-am lasat pagubas , era mult de rascolit si desfacut , in schimb , am observat ca atunci cand iau piciorul de pe pedala de acceleratie se aude un "suflu"/ fasait /un aer fals de prin zona manerului ce deschide capota .
            Last edited by mariusvararu; 05-11-2012, 20:37 PM.

            Comment


            • #7
              Motorul fiind benzinar , nu are pompa de vacum , vacumul se face in admisie si tind sa cred ca are vreo supapa defecta pe traseul de vacum . Altceva , frana fiind pe vacum , tine tocmai in capat , daca o apas incet se duce piciorul mult si bine , daca o apas rapid , se comporta normal la inceput , dupa care tot la capat tine .
              Acele "suturi" se pot datora tot vacumului , clapeta fiind electronica , fluctuatiile de vacum + mazga , mizeria de pe clapeta si curatarea ei , o determina sa isi schimbe pozitia de zero si astfel se formeaza "suturile" alea pana ajunge la normal . Am mai observat ca aceste "suturi" tin atata timp cat farurile se ridica , adica pana cand se face vacum iar in tot sistemul . Ele se simt mai tare cu cat motorul este mai turat , adica cu cat vacumul este mai puternic in admisie , deci ar trebuii sa gasesc o supapa defecta . Am urmarit cat de cat trasul si am observat ca intra 2 furtunuri de vacum in habitaclu , pe partea pasagerului , aproximativ in dreptul torpedoului , iar acolo este un mic cilindru care pare sa traverseze peretele caroseriei si tind sa cred ca acolo este o supapa . Din acel cilindru ( impropriu zis ) ies 2 furtuniri , unu care duce la faruri , iar altu care duce la corpu cu clapeta de acceleratie . Cu motorul pornit am scos furtunul din admisie si stupoare , s-au lasat farurile . Inca un lucru , la relantii , cand apas frana , motorul isi schimba turatia , intai scade si apoi creste , dupa care revine la normal .

              Comment


              • #8
                Azi , am dat jos cateva panouri din interior , de la pasager si si am urmarit traseul de la furtunele de vacum . Acel "cilindru" amitit mai sus , nu este decat o bucata de cauciuc care sta intr-o gaura si prin mijlocul lui trec cele 2 furtunuri . Furtunurile se lasa in jos pe langa aripa . Cel mov care vine de la faruri se continua pana la panoul de comanda a farurilor . Cel alb care vine de la admisie se imparte in doua , intr-un T , unu mov care duce si el la panoul de comanda a farurilor si unu alb care de duce pe langa prag spre portbagaj si inca nu am reusit sa vad unde ajunge .

                Comment


                • #9
                  Ce am omis sa mentionez este faptul ca tetierele spate fiind actionate vacumatric din buton nu functioneaza normal . Pentru a le rabata trebuie sa apas scurt si de multe ori butonul de rabatare , in spate se aude clik-clik-clik-clik-clik si cam dupa ~4 secunde (timp in care am apasat butonu probabil de 10 ori) se rabateaza si ele , altfel nu le pot rabata . Sa fie vreo fisura pe traseul sistemului de rabatare a tetierelor , sau este independent fata de restu ?

                  Incerc sa ii dau de cap si nu reusesc , iar acest lucru ma omoara . Eu incerc sa va ofer cat mai multe detalii cu privire la problema mea , cu speranta ca o voi putea remedia .

                  Comment


                  • #10
                    C180 benzina are pompa de vacum in portbagaj in dreapta cum te uiti la masina. Desfaci capitonajul si o sa o vezi acolo. E neagra si are vreo 2 intrari de vacum (furtunase galbene) si vreo 2 mufe cu mai multe fire.
                    Nu stiu sigur daca sunt si modele cu pompa de vacum sub bancheta spate...la W210 e pe-acolo.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Am fost la masina acum , si intradevar , este o pompa de vacum , dar pleaca din ea un singur furtun galben , care dupa 15 cm se imparte in alte 6 furtunuri galbene .Furtunurile galbene sunt pentru inchiderea centralizata a masinii . Dar nu am aflat unde duce al saselea furtun pentru ca s-a innoptat si nu mai vad nimic . Am inchis si deschis masina si doar atunci functioneaza pompa de vacum .

                      Comment


                      • #12
                        Ai 5 pentru inchidere si unul pentru faruri. Eu asa tin minte ca era. Pompele sunt diferite in functie de dotarile masinii.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Pai la mine furtunele pentru faruri sunt mov . Unu pleaca de la faru din stanga , trece si pe la cel din dreapta dupa care se duce la rotita aia de reglezi farurile . Apoi mai este unu mov care pleaca tot de la rotita aia iar cand ajunge sub torpedou se imparte in doua . Unu gri care duce la admisie , si unu alb care duce spre portbagaj pe langa prag . In sistemu de furtunuri de la faruri nu am gasit nimic galben .

                          Comment


                          • #14
                            Acum despre codurile de culori nu pot discuta pentru ca nu le stiu din cap.
                            Sunt 99% ca tot pompa din portbagaj asigura depresiunea de aer si pentru faruri. Cel mai probabil traseul de vacum e stricat.
                            Poate sa fie si de la butonul de reglare al farurilor. Cred ca 9 din 10 masini importate au probleme acolo. Mai trebuie verificate si mufele de plastic de la faruri. Mare grija cu ele ca-s tare casante.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              M-am uitat pe schemele de vacum si din ce am vazut , mie imi lipseste acel "distribuitor" ( ca sa ii zic asa ) amplasat pe aripa dreapta fata . La mine nu este , poate o fi pe altundeva , dar pana acum nu l-am gasit .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF