Aici e problema. Ideal ar fi ca Mercedesul sa aiba senzor pentru chestiile importante. Ce logica are sa pui senzori la lichidul de parbriz pentru a-ti spune cand e pe terminate sau senzori care sa detecteze parbrizul ud si sa-l stearga si un singur bec care sa-ti spuna evaziv ca ceva la motor e stricat. Spun doar ca sunt chestii importante si vitale functionarii optime a motorului care ar trebui sa aiba senzor separat care sa-ti spuna exact ce este in neregula.
Ca sa si raspund la intrebarea care ai pus-o, ma gandesc ca masina ar incepe sa prezinte ceva simptome daca becul indica o avarie mai grava. Altfel nu am cum si dupa ce sa ma ghidez. Deocamdata in afara de un variator stricat care provoaca un zgomot deranjant cand ajungi la 1500rmp masina merge ceas.
Ca sa si raspund la intrebarea care ai pus-o, ma gandesc ca masina ar incepe sa prezinte ceva simptome daca becul indica o avarie mai grava. Altfel nu am cum si dupa ce sa ma ghidez. Deocamdata in afara de un variator stricat care provoaca un zgomot deranjant cand ajungi la 1500rmp masina merge ceas.
Comment