Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Batery/alternator visit work shop

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Buna seara...
    Aceeasi problema, o intampin si eu. De curand, am achizitionat un mercedes c270 cdi, an fabricatie 2001. In primele doua zile, masina s-a comportat normal, n-am avut nici o problema.Apoi, mi-a aparut bordul rosu, cu mesajul "batery/alternator visit work shop". L-am sunat pe fostul proprietar al masinii, care mi-a spus ca si lui ii dadea aleator acest mesaj, dar ca nu este problema....pana intr-o dimineata mai geroasa (nu mai pornisem masina de doua zile)...acumulatorul a cedat.Bineinteles....era vechi...o magaoaie mare si veche, romaneasca.Deci, obligatoriu, alt acumulator. M-am deplasat la un hipermarket (era 30 decembrie, duminica...deci, la dealeri, nici o sansa) de unde am achizitionat un acumulator Bosch de 95 amperi. Am montat acumulatorul pe masina, i-am dat cheie, a pornit frumos, dupa care, in 2 ianuarie, cand am incercat sa plec cu masina...pauza, acumulatorul era aproape gol, nu mai invartea deloc electromotorul ( mentionez ca la scos/pus bornele, facea scanteie).La indicatiile unui mecanic, am pus bateria la redresor, amperaj mic...ca cica, de la stat pe raft multa vreme, s-ar putea ca acidul sa nu fie format...nu ma pricep in mod deosebit, dupa care ,a functionat normal timp de doua zile, fara nici o problema...pana in seara asta, cand iar mi-a aparut acel mesaj. Ce parere aveti...e posibil sa am probleme la incarcare, sau pur si simplu am avut sansa de a cumpara un acumulator prost? multumesc.

    Comment


    • #32
      Buna seara . Mi se pare mica la 95 de amperi, eu am de 100 la c200 cdi. Stima. !

      Comment


      • #33
        Se poate sa fie mica...dar nu cred ca de la cei 5 amperi lipsa, si care oricum folosesc la pornire, mi se trage toata tarasenia... Pe unele site-uri cu piese auto, acumulatorul pentru mercedes C270 CDI este dat de la 74 Ah la 95Ah...

        Comment


        • #34
          Salut.
          Bateria ca si amperaj nu prea pare a fi mica. Eu am avut urmatoarea problema .. am cumparat baterie noua care avea probleme .. nu am stiut .. am schimbat-o .. iar cu alta cu probleme .. asa ca daca ai avut norocul asta si tu .. e de inteles. In cazul in care ai suprasurse gen tub de bass pe masina sau becuri Xenon montate individual trebuie sa ai grija. verifica mai ales daca este diesel altceva .. porneste masina, scoate bornele si pui aparatul de masura pe borne. vezi si tensiunea la relanti si la 3000rpm. daca nu scade sub 13.5 v e ok.
          4 roti , restul e accesibil

          Comment


          • #35
            Pentru o parlita de masurare a tensiunii la rece si la cald nu este NECESARA scoaterea bornelor.
            Va faceti de lucru aiurea. Mai vine un bord rosu sau mai stiu eu ce! Daca mai porneste!

            Comment


            • #36
              Vad ca de cand am postat si pana acum...nu mi-o mai aparut eroare in bord...o sa merg cu bateria la verificat, totusi, ca sa fiu sigur. Nu de alta, dar sa nu ma trezesc ca ma duc la ceva drum lung, si ma lasa alternatorul....

              Comment


              • #37
                Originally posted by mihaicalinescu View Post
                Buna seara...
                Aceeasi problema, o intampin si eu. De curand, am achizitionat un mercedes c270 cdi, an fabricatie 2001. In primele doua zile, masina s-a comportat normal, n-am avut nici o problema.Apoi, mi-a aparut bordul rosu, cu mesajul "batery/alternator visit work shop". L-am sunat pe fostul proprietar al masinii, care mi-a spus ca si lui ii dadea aleator acest mesaj, dar ca nu este problema....pana intr-o dimineata mai geroasa (nu mai pornisem masina de doua zile)...acumulatorul a cedat.Bineinteles....era vechi...o magaoaie mare si veche, romaneasca.Deci, obligatoriu, alt acumulator. M-am deplasat la un hipermarket (era 30 decembrie, duminica...deci, la dealeri, nici o sansa) de unde am achizitionat un acumulator Bosch de 95 amperi. Am montat acumulatorul pe masina, i-am dat cheie, a pornit frumos, dupa care, in 2 ianuarie, cand am incercat sa plec cu masina...pauza, acumulatorul era aproape gol, nu mai invartea deloc electromotorul ( mentionez ca la scos/pus bornele, facea scanteie).La indicatiile unui mecanic, am pus bateria la redresor, amperaj mic...ca cica, de la stat pe raft multa vreme, s-ar putea ca acidul sa nu fie format...nu ma pricep in mod deosebit, dupa care ,a functionat normal timp de doua zile, fara nici o problema...pana in seara asta, cand iar mi-a aparut acel mesaj. Ce parere aveti...e posibil sa am probleme la incarcare, sau pur si simplu am avut sansa de a cumpara un acumulator prost? multumesc.
                Salut! In primul rand bateria de 95A s-ar putea sa fie mica pentru 2.7, eu la C200 cdi am de 100A. In al doilea rand faptul ca ai ramas fara curent poate fi din cauza unui consumator sau a heater boosterului ( o problema des intalnita la w203) care daca este defect consuma acumulatorul. Ar trebui sa faci niste verificari sa stii sigur de ce s-a descarcat acumulatorul. Numai bine!

                Comment


                • #38
                  Ai putea sa fii ceva mai exact, te rog, si sa-mi explici ce e head booster-ul si unde pot sa dau de el ?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mihaicalinescu View Post
                    Ai putea sa fii ceva mai exact, te rog, si sa-mi explici ce e head booster-ul si unde pot sa dau de el ?
                    Salut,
                    M-am uitat la profilul dumneavoastra si am observat ca aveti motorizare pe benzina .
                    Din cate cunosc obtiunea ,,head booster'' este rezervata motoarelor diesel, daca gresesc rog un coleg sa ma corecteze .
                    Acum, head booster-ul este un sistem de incalzire auxiliar care se activeaza din meniu si are 3 obtiuni AUTOMATIC/ ON /OFF .
                    In perioadele reci de iarna in cazul in care este setata obtiunea pe automat acesta la pornirea motorului va ajuta la incalzirea antigelului din motor intr-un interval de timp foarte scurt.
                    Am atasat cateva imagini cu modulul respectiv care vine fixat pe blocul motor .
                    O zi buna,
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Cum sa fie colegu " benzina" cand omul a scris foarte clar ca este c270 CDI, o fi gresit la profil .
                      Una peste alta eu nu cred ca este mic acumulatorul ,eu am un acumulator Caranda de 90A care in martie face 3 ani , a fost si pe raposata de dinaintea MB-ului si cu care pornesc fara probleme.
                      Legat de scantei atunci cand dai borna jos si o pui la loc ...acelasi lucru face si la mine si totusi masina porneste fara probleme.
                      Este adevarat ca eu nu am head booster sau alte minunatii de genul, asta a si fost motivul pentru care am cautat un "clasic" nu ma incanta prea tare tehnologiile astea sofisticate dintr-un simplu motiv PROBLEME MAI MULTE SI GREU DE DEPISTAT.



                      stima
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #41
                        Este valabil pentru modele mai noi. La modele mai vechi nui pe bloc, vine pe partea dreapta.
                        Originally posted by cezarus76 View Post
                        Salut,
                        M-am uitat la profilul dumneavoastra si am observat ca aveti motorizare pe benzina .
                        Din cate cunosc obtiunea ,,head booster'' este rezervata motoarelor diesel, daca gresesc rog un coleg sa ma corecteze .
                        Acum, head booster-ul este un sistem de incalzire auxiliar care se activeaza din meniu si are 3 obtiuni AUTOMATIC/ ON /OFF .
                        In perioadele reci de iarna in cazul in care este setata obtiunea pe automat acesta la pornirea motorului va ajuta la incalzirea antigelului din motor intr-un interval de timp foarte scurt.
                        Am atasat cateva imagini cu modulul respectiv care vine fixat pe blocul motor .
                        O zi buna,

                        Comment


                        • #42
                          Imi pare rau, dar, din pacate, nu stiu cum sa editez profilul....masina pe benzina, n-o mai am de multa vreme... intrebarile sunt pentru un mecedes c270 cdi, diesel.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            Este valabil pentru modele mai noi. La modele mai vechi nui pe bloc, vine pe partea dreapta.
                            Buna ziua ,

                            Multumesc frumos pentru informatia dumneavoastra. As avea si o rugaminte la dumneavoastra daca puteti va rog, sa atasati o imagine ,, La modele mai vechi nui pe bloc, vine pe partea dreapta.'', unde anume este amplasat sau un cod de identificare nu de alta dar consider ca este o informatie bine venita pentru multi colegi de pe forum .
                            O zi buna,

                            Comment


                            • #44
                              Va salut, ai eu la randul meu, am aceasta problema, diferenta dintre colegi si mine este ca eu o am de aproximativ 2 ani, dar nici macar odata nu am avut probleme la pornire pana mai acum 3 zile, acum incepe sa invarta demarorul vreo 2 secunde dupa care se opreste, totusi am observat ca isi pastreaza destul curent pt musica, lumini interioare sau faruri... comportament care mie mi se pare ciudat...

                              Am verificat eroarea pe tester, si nu apare deloc, dar in schimb, omul respectiv spune ca ar trebuii sa schimb SAM-U cu totul, iar asta suna complicat...

                              Ce ar trebuii sa fac? bateria stiu ca nu este in regula in momentul de fata, dar pana acum a fost, zilele ce urmeaza, o sa o schimb, si sincer, sper sa dispara aceasta eroare...
                              Attached Files
                              Team-bulding la un nivel ridicat

                              Comment


                              • #45
                                Cautati ceva tot la 100Ah dar cu 830A sau 900A la -18grdC curent pentru pornire. Macar eliminati un punct de stres.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF