Buna seara...
Aceeasi problema, o intampin si eu. De curand, am achizitionat un mercedes c270 cdi, an fabricatie 2001. In primele doua zile, masina s-a comportat normal, n-am avut nici o problema.Apoi, mi-a aparut bordul rosu, cu mesajul "batery/alternator visit work shop". L-am sunat pe fostul proprietar al masinii, care mi-a spus ca si lui ii dadea aleator acest mesaj, dar ca nu este problema....pana intr-o dimineata mai geroasa (nu mai pornisem masina de doua zile)...acumulatorul a cedat.Bineinteles....era vechi...o magaoaie mare si veche, romaneasca.Deci, obligatoriu, alt acumulator. M-am deplasat la un hipermarket (era 30 decembrie, duminica...deci, la dealeri, nici o sansa) de unde am achizitionat un acumulator Bosch de 95 amperi. Am montat acumulatorul pe masina, i-am dat cheie, a pornit frumos, dupa care, in 2 ianuarie, cand am incercat sa plec cu masina...pauza, acumulatorul era aproape gol, nu mai invartea deloc electromotorul ( mentionez ca la scos/pus bornele, facea scanteie).La indicatiile unui mecanic, am pus bateria la redresor, amperaj mic...ca cica, de la stat pe raft multa vreme, s-ar putea ca acidul sa nu fie format...nu ma pricep in mod deosebit, dupa care ,a functionat normal timp de doua zile, fara nici o problema...pana in seara asta, cand iar mi-a aparut acel mesaj. Ce parere aveti...e posibil sa am probleme la incarcare, sau pur si simplu am avut sansa de a cumpara un acumulator prost? multumesc.
Aceeasi problema, o intampin si eu. De curand, am achizitionat un mercedes c270 cdi, an fabricatie 2001. In primele doua zile, masina s-a comportat normal, n-am avut nici o problema.Apoi, mi-a aparut bordul rosu, cu mesajul "batery/alternator visit work shop". L-am sunat pe fostul proprietar al masinii, care mi-a spus ca si lui ii dadea aleator acest mesaj, dar ca nu este problema....pana intr-o dimineata mai geroasa (nu mai pornisem masina de doua zile)...acumulatorul a cedat.Bineinteles....era vechi...o magaoaie mare si veche, romaneasca.Deci, obligatoriu, alt acumulator. M-am deplasat la un hipermarket (era 30 decembrie, duminica...deci, la dealeri, nici o sansa) de unde am achizitionat un acumulator Bosch de 95 amperi. Am montat acumulatorul pe masina, i-am dat cheie, a pornit frumos, dupa care, in 2 ianuarie, cand am incercat sa plec cu masina...pauza, acumulatorul era aproape gol, nu mai invartea deloc electromotorul ( mentionez ca la scos/pus bornele, facea scanteie).La indicatiile unui mecanic, am pus bateria la redresor, amperaj mic...ca cica, de la stat pe raft multa vreme, s-ar putea ca acidul sa nu fie format...nu ma pricep in mod deosebit, dupa care ,a functionat normal timp de doua zile, fara nici o problema...pana in seara asta, cand iar mi-a aparut acel mesaj. Ce parere aveti...e posibil sa am probleme la incarcare, sau pur si simplu am avut sansa de a cumpara un acumulator prost? multumesc.

Comment