Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu sta la relanti cand motoru e rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu sta la relanti cand motoru e rece

    Buna ziua,
    Detin un Mercedes c180 din 94,benzinar,cutie automata.
    Problema ar fi in felul urmator:Cand motorul e rece ,dau sa pornesc masina ,porneste urca acu de la turometru pana la 1500 de ture,iar dupa care moare motorul.Numai asa o pot porni daca accelerez ,iar cand motorul este cald porneste fara sa apas pedala de acceleratie.Problema a 2-a ar fi asa:Cu motorul pornit ,cu capota deschisa, accelerez cu mana usor(fractiune de secunda)(se intampla cand apas si pedala de acceleratie) ,masina se tureaza aproape de 3000 dupa care revine .Mentionez ca am schimbat filtru de aer ,de benzina ,uleiul si filtrul.
    Am facut niste poze sper sa se inteleaga ceva....


    Multumesc
    Attached Files

  • #2
    Sper sa se intelaga ce am vrut sa spun..

    Comment


    • #3
      O garla de WD40 ai incercat sa dai pe arcurile alea? E vorba de 203 sau 202?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Este vorba de W202.Nu am dat cu nici un fel de sprey !

        Comment


        • #5
          Iar arcurile sunt moi..(slabite)

          Comment


          • #6
            Cum adica sunt slabite? Cati NM ai masurat la acel surub fata de prescriptia tehnica? Atunci cum stii ca de acolo este problema? Dupa sfatul corect al dl. Cutarescu de curatare zonala + o ungere cu ceva de rezistenta la temperatura mare, nu cred ca vor mai probleme. Dar nu mai baga surubelnita peste tot!

            Comment


            • #7
              Pai de aceea am intrebat ..sa nu bag surubelnita peste tot! Multumesc pentru sfaturi...sper sa reusesc sa rezolv problema .

              Comment


              • #8
                Iar noi speram sa ne spui ce a iesit!

                Comment


                • #9
                  O sa va spun ...inca nu am avut timp sa rezolv problema...dar va anunt!

                  Comment


                  • #10
                    La W210 acolo e si un senzor (de acceleratie), care nu prea se "revergoreaza" decat cu piesa noua... Sper sa nu fie cazul si sa scapi ieftin.
                    LE: nu pare a fi vreun senzor, ci doar cablu.
                    Attached Files
                    Last edited by cutaresku; 03-05-2012, 19:49 PM.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Pornirea la rece a fost in aceasta perioada cam lunga de temperaturi sub -10 grd? Daca da, simptomele sunt absolut normale pentru conditii normale: uleiuri de temperatura medie de functionare :+5W ceea ce inseamna +5grd temperatura medie de functionare/racire (gelevitate). La uleiuri 0w, se considera ca rezista la inghet fara a forma ace de gheata (fara risc de gelevitate). Doar ca este mult prea scump (dupa mine) contra a 3-5min de pornire cu piciorul pe acceleratie.

                      Comment


                      • #12
                        Salut, chestiunea cu accelearea la pornire cred ca e normala pe vremea si temperaturile astea, aceeasi masina si acelasi an de febricatie am - si eu trebuie sa o accelerez pana se incalzeste un pic; nu cred ca e motiv de ingrijorare...

                        Comment


                        • #13
                          Salut . Iti recomand sa citesti postul asta http://www.clubmercedes.ro/senzor-soc-w202-t11619.htmlsigur e una din problemele de acolo . Bafta
                          wwww.clubmercedes.ro

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF