Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Senzor Soc w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor Soc w202

    Salutare baieti si La Multi Ani ca anu asta inca nu am mai intrat p`aici . De cateva zile am si eu o problema si mi`i sa nu se afecteze altceva din cauza asta . Si anume dimineata cand pornesc motorul(sau daca nu o pornesc 2 zile)o ia la sfert sta turata normal cateva secunde,aprox 20,dupa care se tureaza pana`n 3000 si scade de tot pana se opreste motorul . Daca incerc sa o pornesc si a 2 a oara tot se tureaza dar ajunge sub 500 de turatii si parca da sa "se`nece" si se tureaza iar la 3000 si iar pica si tot asa . Am dus`o la un mecanic si a zis ca e senzorul de la soc , si din cauza ca socul este reglat electronic , vede ca motorul este cald(si nu rece cum e dimineata) si ii da multa benzina in cap pana o ineaca .
    Stie cineva despre ce este vorba exact ? sau daca a mai patit cineva si poate sa ma ajunte cu un sfat .
    Pe masina am motor de 2.2 Benzina 110kw.

    Astept pareri .
    wwww.clubmercedes.ro

  • #2
    Salut, o sa sune ridicol , uni os a se amuze rau, si eu am patit acceasi faza dar am avut baterie descarcata, cand i-am dat cheie s-au stins becurile din bord, deabia s-a invartit motoru , cand a pornit statea sub 500 de ture la -15 grade.Dupa ce am incarcat bateria nu a mai facut niciodata fitza asta.Cei drept tigaia mea ii diesel.Sper sa iesi cat mai eftin .

    Comment


    • #3
      Mersi pt incurajare ... am sa incerc sa schimb bateria cu una mai noua poate poate isi revine .
      wwww.clubmercedes.ro

      Comment


      • #4
        Daca reusesti sa pornesti cu ea la plimbare,cum se comporta in sarcina? Intreb si eu,nu e cumva corpul clapeta de vina?
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Nu cred pt ca nu ii trebuie nici mai mult nici mai putin de 3 minute sa mearga turata in 1500 (sau sa o tin eu mai bine zis) si dupa nu mai are treaba deloc in mers se comporta normal nici nu se supratureaza nici subtureaza ... si asta patesc doar cand e rece . Cine stie ce are :-??
          wwww.clubmercedes.ro

          Comment


          • #6
            Am patit-o si eu in dimineata asta. Am incercat sa pornesc motorul,dar nu a pornit.Dupa a 3-a cheie a luat-o dar s-a turat pana la 3000 si statea stabil la turatia asta.Dupa 3-4 reporniri,tot asa.Am deschis capota si am miscat de corpul clapeta care functiona cam greoi.Si-a revenit cumva,dar nu cred ca de aici a venit problema,deoarece pana am ajuns la lucru mergea bine motorul.Dupa ce am ajuns la lucru,inainte sa opresc motorul,iarasi incepea,dar de data asta se tura intre 1000-1500,cam o data pe secunda facea treaba asta pana a scazut turatia sub ralanti si a murit motorul.Colegul luka87,cam tot simptomul asta il avea,ma intreb ce putea sa fie.Pana la urma si-a revenit motorul,in orice caz am dat cu WD40 pe tijele si arcurile care actioneaza corpul clapeta.Mentionez ca masina este un W202,1.8 benzina din 1993 si nu are debitmetru aer.Colegul luka87,daca ai reusit sa remediezi problema,te rog sa ne anunti si pe noi.
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Mi s-a intamplat acelasi lucru, am gasit eroarea nr. 8 - idle speed control actuator - pe care am sters-o si n-a mai facut nimic. Era foarte frig si am sesizat si o usoara cadere de tensiune a bateriei, din cauza instalatiei de xenon chinezesti pe care am si dat-o jos (feriti-va de ele; daca nu-s de fabrica, lipsiti-va!). Nu stiu daca e regula, dar am luat in considerare urmatoarea linie logica: frig- cadere de tensiune (xenoane)- resetare computer motor in timpul functionarii din cauza caderii de tensiune si de aici eroare pe clapeta de acceleratie- se da peste cap functionarea motorului. Dupa stergerea erorii si dezafectarea generatorului de curenti anapoda (xenon) n-a mai aparut nimic, chiar daca intre timp au fost si -22 grade. Sper sa va foloseasca la ceva. Apropo: caderile de tensiune pot apare si din alte cauze, iar laudatorilor de xenoane chinezesti le spun ca stiu de acele montaje tot chinezesti care chipurile protejeaza instalatia. Ii rog sa se abtina de la comentarii.
              C 180 sport 1995
              www.pieseauto-buzau.ro

              Comment


              • #8
                hmmm....n prieten de al meu a patit asa cu muritul si dupa nu a mai pornit la el a fost de la pompa de benzina...din cauza frigului si a apei din benzina...e vb de un cielo dar regula generala e aceeasi...verificati totusi...si inca ceva nu stiu, intreb si eu ca am auzit pe la diversi....ca sa contracarezi efectul apei din benzina cica e bine sa pui 50 de grame de alcool tehnic in rezervor....stie cineva daca e adevarat sau nu!!!! Multumesc.
                Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                Comment


                • #9
                  Salut. O mica fluctuatie am si eu la motor cind e la relanti, al meu e MB C 180 din 93. Zilele acestea in timpul mersului a inceput sa se tureze peste 4000 si a fost destul de nasol pentru ca in timp ce toti ceilalti accelerau eu tineam calcata frina ca sa nu ma sui pe cel din fata mea. Cel mai greu era la intersectii si la semafoare cind calcam ambreajul pentru ca sarea motorul de sub capota. dupa vreo 15 kilometri se oprea de tot si cind puneam contactul nu se mai auzea pompa de benzina. Mentionez ca afara temperatura era mai joasa de -12 grade. Am dat jos roata spate derapta si am lovit cu cheia de roti in filtrul de benzina si... a pornit asta prima oara cind mi sa intamplat pentru ca a doua oara nu a pornit decit dupa ce i-am mai pus niste benzina. Toti mecanicii ce i-am intrebat au zia ca s-a infundat cu gheata prima data returul de la filtru cu gheata si din cauza asta imi baga toata benzina in carburator si apoi sa blocat turul si nu se mai alimenta
                  . De fiecare data cind am patit-o aveam mai putin de 10 litri de benzina in rezervor si afara era foarte frig
                  Last edited by fratele_roby; 01-29-2010, 00:24 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Se pare ca e o problema comuna la w202 , la fel am patit si eu 1 problema , am uitat aprinsa peste noapte lampa din spate de pe plafoniera si mi a descarcat bateria complet , am adus alta baterie , niste cabluri si am pornit o si am patit exact precum colegul ,,motanualb,, iar a 2 a problema pronirea la minus 15 20 grade la fel statea turata la 3000 rpm dar am rezolvat o imediat pornind de pe loc si mergand la 1000 rpm cu a 1 a vreo 50 m , si a revenit imediat. O alta problema cu care m am confruntat tot in zilele astea geroase , am vrut sa fac o depasire i am dat a 2 a pana la 6000 rpm iar dupa cateva sute de metri am lasat o la relanti , acul turometrului varia intre 1500 si 3500 rpm urca scadea , urca scadea , problema s a rezolvat de la sine dupa cativa km , presuspun ca de la aerul rece debitmetrul de aer sau senzorul de pe galeria de la filtru (eu asa am ) sa dea informatii gresite calculatorului fiindca trage aer rece fortat mai ales la depasirea care am facut o , cat despre problema ta Luka zic sa vezi cu bateria daca e ok si cum a zis si colegu ,,grigore,, sa ai grija cu xenon ul ce ti l ai montat , zic sa nu l aprinzi dupa ce pronesti masina .Bafta.
                    http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zsolti1981 View Post
                      Am patit-o si eu in dimineata asta. Am incercat sa pornesc motorul,dar nu a pornit.Dupa a 3-a cheie a luat-o dar s-a turat pana la 3000 si statea stabil la turatia asta.Dupa 3-4 reporniri,tot asa.Am deschis capota si am miscat de corpul clapeta care functiona cam greoi.Si-a revenit cumva,dar nu cred ca de aici a venit problema,deoarece pana am ajuns la lucru mergea bine motorul.Dupa ce am ajuns la lucru,inainte sa opresc motorul,iarasi incepea,dar de data asta se tura intre 1000-1500,cam o data pe secunda facea treaba asta pana a scazut turatia sub ralanti si a murit motorul.Colegul luka87,cam tot simptomul asta il avea,ma intreb ce putea sa fie.Pana la urma si-a revenit motorul,in orice caz am dat cu WD40 pe tijele si arcurile care actioneaza corpul clapeta.Mentionez ca masina este un W202,1.8 benzina din 1993 si nu are debitmetru aer.Colegul luka87,daca ai reusit sa remediezi problema,te rog sa ne anunti si pe noi.
                      Vezi ca ai sa ai probleme daca dai cu WD40 pe tije , din cauza ca acel spray este degripant si iti inlatura toata vaselina de pe tije , iar ele fiind metalice si fara vaselina o sa se uzeze mai rapid . Momentan inca nu i-am dat de cap zilele astea am fost destul de ocupat si din cauza asta nici nu am apucat sa raspund la mesaje . Astept maine sa vad ce diagnostic imi dau cei de la Restaco - Service Mercedes Suceva
                      wwww.clubmercedes.ro

                      Comment


                      • #12
                        grigore

                        Daca ma crezi am incercat toate variantele posibile tinand cont ca lucrez in piese cam mi`am batut capul cu diferite probleme dar aici pe toti care i`am intrebat au dat din umeri . Am scos xenoanele 1 saptamana si am inlocuit si bateria in aceea saptamana cu un Varta de 80AH nou nouta , si nimic la fel se manifesta , bineinteles ca am cautat sa nu fie nici consumatori . Deci la mine faza cu xenoanele si bateria a picat .

                        shakale

                        Nu stiu cat e de ok alcoolul etilic , eu puneam la dacie , aici nu prea m-am jucat pt ca la inceput am lucrat doar cu Metabond pt benzina si acuma am pus un aditiv de la Kent (auto nu tigari :P) plus ca la mine de obicei iarna nu stau cu benzina sub 20 de litri in rezervor pt ca avand motor de 2200 cam papa pe frigul asta

                        fratele_roby

                        Tot asa patesc si eu in unele intersectii nu stiu cum sa o stapanesc din turatie iar in unele cum sa ii mai calc oleaca acceleratia fiindca moare , dar partea cu gheata la mine nu valabila ca am verificat-o ... poate am sa`i dau de cap intr-un tarziu.

                        Lucian

                        Toti avem aceasi problema dar din cate vad eu aici multi se plang de sistemul electronic(baterii/xenoane/consumatori).Eu am renuntat 1 saptamana la toti consumatorii si am pus baterie noua si la fel .... Cel mai bine astept maine sa vad ce imi zic cei de la Mercedes poate poate isi bat si ei oleaca capul mai mult si afla secretu ...

                        PS : Singurul om pe care l-am crezut cat de cat a mi-a spus ca e posibil ca sa fie dus senzorul de soc si sa nu vada motorul rece si vazand ca pierde din turatie sa ii de-a benzina in cap si o ineaca ... din cauza aia se tot opreste singura dupa ce se tureaza`n 3000. Oricum daca mai aflati ceva spuneti-mi si mie
                        wwww.clubmercedes.ro

                        Comment


                        • #13
                          eu am c 200 din 95 benzina dar nu vrea sa porneasca deloc
                          am schimbat si senzorul de turatii dar degeaba
                          benzina vine ,la fel si scinteie

                          Comment


                          • #14
                            sincer ....m-am saturat
                            de o saptamana ma tot chinui cu ea si degeaba am pus-o pe tester si cica ar fi acel senzor de turatie dar l-am schimbat ...si tot nu vrea

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by lupin View Post
                              sincer ....m-am saturat
                              de o saptamana ma tot chinui cu ea si degeaba am pus-o pe tester si cica ar fi acel senzor de turatie dar l-am schimbat ...si tot nu vrea
                              Ne poti arata unde este acel senzor?
                              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF