Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w202 caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w202 caldura

    Salut,
    Detin un Mercedes c180 din 94 automat,iar problema mea este legata de incalzirea in masina,si anumeimineata pornesc masina ,dau drumul la ventilatie, caldura la maxim,(vine aer cat de cat caldut),dupa vreo 15-20 minute de mers cu masina nu mai baga aer atat de cald cum ar trebui sa fie, vine mai mult rece decat cald.Fostul proprietar a schimbat roinetul electric(ca cel din imagine) de apa,dar in zadar.Ce ma sfatuiti sa fac in aceasta privinta!

    Multumesc
    Attached Files

  • #2
    Pana unde urca acul de la temperatura motorului,sa zicem dupa circa 20 minute? Oare nu este problema cu termostatul si nu ai observat?
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Acu ura pana la 80-85 grade

      Comment


      • #4
        Acu urca pana la 80-85 de grade

        Comment


        • #5
          Simtomele sunt lipsa de presiune pe instalatie sau calorifer infundat asta daca robinetul pus e nou sau funtioneaza normal!

          Comment


          • #6
            Cum pot sa verific daca am presiune,caloriferul sa nu fie infundat sau daca robinetul functioneaza normal?

            Multumesc

            Comment


            • #7
              Daca scoti mufa electrica de la robinet acesta va ramane deschis ,asta in caz de nu primeste comanda de la rotitele din bord.Apoi dupa ce s-a incalzit motorul ar trebui cu aeroterma oprita furtunele de la intrare de la robinet sa se infierbinte,asemenea cu cel din partea opusa de la retur.Sau altfel cu motorul rece sa incerci sa sufli pe rind pe cele 2 furtune de la tur si sa vezi pe retur daca trece usor aerul.De asemenea robinetul se poate sufla prin el cu furtunele scoase si deconectat de la mufa aerul trebuind sa treaca f usor prin ambele orificii.

              Comment


              • #8
                Furtunele se incalzesc am pus mana pe ele si sunt calde.Am sa vad maine ce pot face...

                Comment


                • #9
                  PS:Am uitat sa mentionez faptul ca ,atunci cand baga aer caldut si rotesc de rotitele de la caldura (sunt puse pe cald si le mut pe rece) nu se simte nici o diferenta ...parca nu au nici un rol ...

                  Comment


                  • #10
                    Aceasi problema o am si eu la masina c 180 w202 95 la inceput baga peste tot aer cald si dupa vreo 15 km pe partea stanga baga aer rece termostatul este nou deschide la 85 antigel nu pierde iar cand pun contactul cu ventilatorul pornit se aude in bord cum bolboroseste antigelul in calorifer timp de cateva secunde am incercat sa aerisesc caloriferul dar nu stiu cum
                    ____________________________
                    Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

                    Comment


                    • #11
                      Se aeriseste singur.( asta daca nu este infundat )
                      Cred ca problema este de la clapetul aerotermei care ori este rupt ori blocat ori cablul care il actioneaza este cu probleme si nu iti inchide/deschide cum trebuie.
                      Trebuie verificat cu atentie la aeroterma daca intra apa calda in calorifer , daca iti actioneaza clapetul ..etc
                      Dar sa faci asta trebuie sa dai plansa de bord jos.




                      stima
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #12
                        Intrebare: cand a-ti schimbat/spalat ultima oara filtrul de carbune de habitaclu? Acela de sub torpedou?
                        Aceeasi problema, la o scara mult mai mica, am avut-o si eu. L-am spalat, am curatat tot ce se putea din interior - n-am desfacut altceva - iar acuma este OK.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by epurare_coco View Post
                          Intrebare: cand a-ti schimbat/spalat ultima oara filtrul de carbune de habitaclu? Acela de sub torpedou?
                          Aceeasi problema, la o scara mult mai mica, am avut-o si eu. L-am spalat, am curatat tot ce se putea din interior - n-am desfacut altceva - iar acuma este OK.
                          Acela se numeste filtru de polen si din cate stiu eu nu se spala ci se inlocuieste.Si nu toate sunt dotate cu asa ceva.O zi buna.
                          Mercedes W202 C180 Sport
                          Mercedes W245 B180 cdi

                          Comment


                          • #14
                            La fel ati spus si cand am sugerat spalarea filtrului de aer care este un tip de carton de filtru. Eu spal in continuare si le schimb la 6 luni. Am doar doua in dotare.
                            Din motive de marketing, denumirea filtru de habitaclu a ajuns filtru de polen. Sunt de doua tipuri: cu carton filtrant (Mai ieftine) - se pot spala de 3-4 ori si filtru de carbon. Cele tip carbon sunt fie din tesatura cu fibre de carbon - se spala mai usor-, fie din casete cu granule de carbon. Se spala la fel ca cele de acvariu.
                            Chiar trebuie sa dam bani cum ne spun lucratorii din service sau magazine? Eu nu vreau pentru ca nu cred chiar tot ce spun. Un bec ars este altceva. N-ai ce-i repara sau spala.
                            Nu crede mereu. Mai verifica, mai experimenteaza, mai fa ceva daca timpul te ajuta.
                            Last edited by epurare_coco; 02-02-2013, 19:43 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Filtrele nu se spala pt a nu deteriora granulatia constructiva, adica fluxul de aer aspirat va fi mai mic.Daca doriti curatarea filtrelor folositi aspiratorul si aspirati canal cu canal.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF