Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pompa de inalta presiune W203 200 CDI /2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa de inalta presiune W203 200 CDI /2001

    Salut,

    Sunt convins de faptul ca problema scurgerilor de carburant in zona pompei de inalta presiune la modelul clasic w203 C200 CDI af.2001 (85kw) a mai fost dezbatuta.
    Aceeasi problema o are si masina mea.Rezolvarea problemei recomandata de service-ul MB(Casa Auto) este schimbarea pompei (cod MB 611 070 0501/80) solutie costisitoare in opinia mea avand in vedere costurile 3000RON pompa+manopera 160RON/h.
    Am citit pe forum despre posibilitatea inlocuirii garniturilor,solutie catre care ma indrept si eu, fara insa a afla concret un furnizor al kit-ului.
    Mentionez ca service-urile autorizate MB nu mai reconditioneaza pompe si nici nu vand garnituri.
    Din surse personale stiu ca firma Ditex Nova(Italia) livreaza aceste garnituri dar nu catre utilizatorii individuali.
    Daca cineva ma poate ajuta,indruma (inclusiv servicii montare-demontare a pompei la un pret decent) v-as fi mai mult decat recunoscator.

    Toate bune.

  • #2
    La mine te costa 100 euro cu garnituri cu tot.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      tocmai ce am schimbat azi garniturile la un service din bucuresti cu 300 de ron.mi se pare pretul corect in conditiile in care un set de garnituri e undeva intre 80-120 de ron.inca nu am montat-o pe masina sa vad daca au facut treaba buna sau nu

      Comment


      • #4
        Originally posted by adysss View Post
        tocmai ce am schimbat azi garniturile la un service din bucuresti cu 300 de ron.mi se pare pretul corect in conditiile in care un set de garnituri e undeva intre 80-120 de ron.inca nu am montat-o pe masina sa vad daca au facut treaba buna sau nu
        Sa inteleg ca te-ai dus cu pompa in punga la service?

        Btw Konte, Mercedes livreaza kit de reparatie a pompei de inalta pentru modelul tau la pretul de cca 180ron iar ATP exodus la cca 150 ron Bosch.
        Last edited by popeye_pmm; 02-25-2012, 09:37 AM.
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          Originally posted by popeye_pmm View Post
          Sa inteleg ca te-ai dus cu pompa in punga la service?
          exact.nu am avut cum sa o tractez de acolo..
          din pacate tot nu porneste..am montat pompa,dau la cheie,vine motorina pe instalatie dar vad bule de aer..da sa porneasca,moare iar..a pornit la un moment dat,a mers vreo 30 de secunde si a murit iar..ai vre-un sfat ?

          Comment


          • #6
            Daca ai bule de aer , ai neetansari in circuitul de motorina.Ar trebui aerisit , sau eventual verificat sa nu traga aer prin alt loc...

            Comment


            • #7
              Schimba si oringurile de la toate conductele de combustibil...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                le schimb imediat ce le cumpar.sa vad unde gasesc.iar i-am dat la cheie,nimic..am umplut filtrul cu motorina,i-am dat de vreo 20 de ori la cheie,a pornit,a mers 5 secunde si a murit.
                Interesanta treaba e ca pana sa vina gerul ala de -20 de grade nu am avut probleme la pornire.dupa aia a inceput sa miroasa a motorina in masina si eventual nu a mai pornit..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adysss View Post
                  le schimb imediat ce le cumpar.sa vad unde gasesc.iar i-am dat la cheie,nimic..am umplut filtrul cu motorina,i-am dat de vreo 20 de ori la cheie,a pornit,a mers 5 secunde si a murit.
                  Interesanta treaba e ca pana sa vina gerul ala de -20 de grade nu am avut probleme la pornire.dupa aia a inceput sa miroasa a motorina in masina si eventual nu a mai pornit..

                  Cand te plictisesti de incercat diverse suna-ma. Hai sa nu mai poluam topicul omului.
                  Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                  Comment


                  • #10
                    sal

                    Salut, am si eu o problema asemanatoare, la pornire dimineata imi picura motorina de sub pompa de inalta presiune, pe unde trec cele 2 furtunase care intra in ea. Ciudat este ca daca merg cu ea un pic si ma uit iar, nu mai picura. Nu stiu ce sa zic, sa fie un furtun crapat sau e posibil sa picure din pompa motorina ? De ce numai la pornire cand motorul este rece si dupa nimic ? Am scos capacul de plastic de deasupra motorului si m-am uitat atent si la intrarile de sus ale celor 2 furtunase, la filtru de motorina, la zona injectoarelor si nimic, nu sunt alte scurgeri. Daca a mai avut cineva aceasta problema va rog mul Help ! Este posibil sa iau foc in mers, e riscant sa mai circul cu ea ? Multumesc !

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai fi citit atent mai sus sau alte topicuri similare, ai fi vazut ca este vorba exact de garniturile pompei de inalta presiune: dimineata, la frig, scapa, ulterior, cand se incalzeste, nu mai picura (dilatare).
                      Cum vezi si mai sus si in alte topicuri, se schimba setul de garnituri al pompei; daca tot faci operatiunea, schimba si oringurile de la conducte.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc mult pentru raspuns cutaresku, ieri dupamiaza am fost si eu la 2 service-uri care au dat acelasi verdict. La unul mi-a zis ca nu se pricep sa schimbe kitul, cica nu a mai facut niciodata treaba asta si mi-a recomandat varianta usoara pt el ”alta pompa”. Apoi am fost la Bosch Service (Reprezentanta din Bacau) unde mi-au spus ca ei nu le repara acolo, doar le scot de pe masina si le trimit la Bucuresti unde din ce am inteles au o divizie specializata ”Bosch diesel service” unde le reconditioneaza. Insa partea proasta e ca nu mi-au putut estima un pret maxim pe care l-as putea plati, mi-au spus ca oricum nu va costa cat una noua, deci daca una noua este 3000 lei eu inseamna ca ma pot astepta sa coste si 10 - 15 mil.... Citind intens in ultimile 2 zile pe forum am vazut ca toata distractia nu ar trebui sa coste mai mult de 450 de lei cu tot cu garnituri. Din pacate nici nu stiu pe cineva sa se bage sa mi-o repare prin zona. Pentru cei din zona (Bacau, Piatra, Roman, Iasi) stiti vreun service ok care sa-mi faca aceasta reconditionare la pompa ? Multumesc !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jordansens View Post
                          Multumesc mult pentru raspuns cutaresku, ieri dupamiaza am fost si eu la 2 service-uri care au dat acelasi verdict. La unul mi-a zis ca nu se pricep sa schimbe kitul, cica nu a mai facut niciodata treaba asta si mi-a recomandat varianta usoara pt el ”alta pompa”. Apoi am fost la Bosch Service (Reprezentanta din Bacau) unde mi-au spus ca ei nu le repara acolo, doar le scot de pe masina si le trimit la Bucuresti unde din ce am inteles au o divizie specializata ”Bosch diesel service” unde le reconditioneaza. Insa partea proasta e ca nu mi-au putut estima un pret maxim pe care l-as putea plati, mi-au spus ca oricum nu va costa cat una noua, deci daca una noua este 3000 lei eu inseamna ca ma pot astepta sa coste si 10 - 15 mil.... Citind intens in ultimile 2 zile pe forum am vazut ca toata distractia nu ar trebui sa coste mai mult de 450 de lei cu tot cu garnituri. Din pacate nici nu stiu pe cineva sa se bage sa mi-o repare prin zona. Pentru cei din zona (Bacau, Piatra, Roman, Iasi) stiti vreun service ok care sa-mi faca aceasta reconditionare la pompa ? Multumesc !
                          Salut!
                          Ma ocup cu diagnoza, reparatii, piese second-hand si noi pentru Mercedes CDI- IASI.
                          Pentru inlocuirea kitului de garnituri la pompa de inalte ma poti contacta la tel
                          0749562999.
                          Cu respect,
                          Cristian C.
                          tell

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jordansens View Post
                            Salut, am si eu o problema asemanatoare, la pornire dimineata imi picura motorina de sub pompa de inalta presiune, pe unde trec cele 2 furtunase care intra in ea. Ciudat este ca daca merg cu ea un pic si ma uit iar, nu mai picura. Nu stiu ce sa zic, sa fie un furtun crapat sau e posibil sa picure din pompa motorina ? De ce numai la pornire cand motorul este rece si dupa nimic ? Am scos capacul de plastic de deasupra motorului si m-am uitat atent si la intrarile de sus ale celor 2 furtunase, la filtru de motorina, la zona injectoarelor si nimic, nu sunt alte scurgeri. Daca a mai avut cineva aceasta problema va rog mul Help ! Este posibil sa iau foc in mers, e riscant sa mai circul cu ea ? Multumesc !
                            La mine plange un pic numai cand afara e mult sub zero grade Celsius; probabil ca sunt la faza intai. La tine pare mai grav putin, curge si primavara, la 10-15 grade dimineatza. Iti sugerez sa schimbi o_ring-urile si garniturile degraba, pentru ca altfel va trage aer si moare motorul si in mers! Nu cred ca iei foc, dar cureaua de accesorii se poate strica de la baltoaca de motorina. si in plus miroase in masina a motorina! Si simplul fapt ca poti ramane in strada fara sa porneasca ar trebui sa te determine sa faci reparatiile necesare.
                            Ce nu-mi place este ca nu gasesti o_ring-uri originale. Am incercat la reprezentanta, Autoclass, dar n-am gasit decat unele verzi, nepotrivite; alea bune sunt negre, patratzoase in sectiune!
                            Last edited by everdental; 05-16-2012, 22:41 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jordansens View Post
                              Din pacate nici nu stiu pe cineva sa se bage sa mi-o repare prin zona. Pentru cei din zona (Bacau, Piatra, Roman, Iasi) stiti vreun service ok care sa-mi faca aceasta reconditionare la pompa ? Multumesc !

                              Da,stiu eu pe cineva care a mai facut asta.Iti spun in PM mai multe

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF