Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pompa de inalta presiune W203 200 CDI /2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si pentru ajutor, in cele din urma am rezolvat problema, am gasit pe cineva in Bacau care s-a ocupat de problema. Pe langa acele garnituri a trebuit sa inlocuiesc 2 din cele 3 chiuloase ale pompei pt ca dupa inlocuirea garniturilor pompa inca ”plangea usor” probabil nu etansa perfect. Norocul meu a fos ca mecanicul avea mai multe pompe de acest tip pastrate tocmai pt piese de schimb si mi-a ales 2 chiuloase care etansau perfect. In interior pompa arata foarte bine nu a trebuit inlocuit nimic. Costul total al reparatiei cu totul inclus (demontat, montat, set garnituri, chiuloase, manopera) 100 euro.

    Comment


    • #17
      cdi

      unde e acest meserias in Bacau?

      Comment


      • #18
        sal

        Originally posted by Smurff View Post
        unde e acest meserias in Bacau?
        In Hemeiusi, dupa a doua cale ferata cum vii dinspre Bacau. Este o hala gen service, activitatea principala este reconditionarea injectoarelor, dar repara si pompe de inalte. Nu trebuie sa-ti cumperi tu garnituri, au ei tot ce trebuie.

        Comment


        • #19
          salut

          multumesc frumos si e bine de stiut ca nu stii nicio data cand ai nevoie!

          Comment


          • #20
            Foarte bun meseriasul cu pricina .Reconditionarea a 4 injectoare la dumnealui ma costat 16 milioane .Ce e drept ca au funtionat 3 luni.

            Comment


            • #21
              Salut ,
              De o perioada am inceput sa observ o usoara pata de motorina in zona pompei de inalta presiune . Motiv pentru care am inceput sa ma documentez cei de facut . Din lecturarea posturilor legat de pompa de inalta presiune de la modelul w203 am inteles ca ar fi o problema cu procurarea anumitor piese.
              Cautant solutii mai putin costisitoare am dat de urmatoarele :FuelPumpNo1.jpg

              FuelPumpNo2.jpg

              FuelPumpNo3.jpg

              Iar acestea sunt preturile anumitor repere din imaginile de mai sus :
              17 - A012 997 07 45 £0.98
              21 - A000 078 01 31 £6.93
              22 - A000 997 70 44 £0.83
              25 - A000 078 06 80 £31.15
              62 - A611 070 03 30 £2.17
              116 - A611 070 48 32 £12.01
              118 - A601 997 06 45 £0.67
              125 - A611 070 73 32 £35.81
              137 - A601 997 06 45 £0.67
              139 - A006 990 60 40 £1.03
              149 - A611 070 49 32 £15.21
              161 - A601 997 03 45 £1.45
              or A601 997 06 45 £0.67
              242 - A6110781241 £1.03

              In privinta garniturilor A 000 078 06 80 am gasit un site unde pot fi comandate : aicihttp://www.d2dgateway.com/listing/20...6GBP__vat.html

              Sper sa fie de folos .
              Numai bine,

              Comment


              • #22
                Originally posted by popeye_pmm View Post
                La mine te costa 100 euro cu garnituri cu tot.
                Oare ma puteti dumneavoastra ajuta cu un cod pentru kit-ul de reparatie/garnituri pt pompa de motorina la w220? Masina este din 2001, motor 320 CDI, 145 kw.
                Nr identificare: WDB2200261A269228.

                Daca se poate, se multumeste anticipat!

                Comment


                • #23
                  Sal

                  Salut, iti dai un sfat, schimba intai oringurile, acele garnituri (inele verzi)care costa vreo 4 lei la reprezetanta. Si eu am schimbat kitul de garnituri din pompa si sa constat in cele din urma ca de fapt curgea motorina in continuare de la cele 2 conducte din pompa. Cu 10 lei am rezolvat tot, pacat ca m-a costat inainte 100 euro schimbatul kitului. 3 service-uri mi-au spus ca de la pompa curge si toate 3 s-au inselat.

                  Comment


                  • #24
                    Chitul acela de garnituri este undeva intre 150-200 lei. Nu stiu care este codul, dar vezi ca la Ford sunt exact aceleasi garnituri si costa in jur de 70 de lei. Bafta

                    Este vorba de pompa de inalte, nu de motorina.

                    Comment


                    • #25
                      Tot aia e...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        Da, am gasit kitul ala, la reprezentanta in Baia Mare e aproximativ 170 lei, si am gasit in alta parte cu 220 lei. O sa ascult de sfatul tau "jordansens" si o sa schimb prima data o-ringurile alea la conducte, parca pe acolo am si observat azi ca scapa mai tare, iar cum azi am avut si parte de ploaie, a fost un curcubeu mare de culori care curgea de sub masina mea, asta m-a speriat si am tot programat masina in service.

                        Comment


                        • #27
                          Astazi am luat capacul de la motor jos si am constatat ca un furtun de la alimentare, care merge de la pompa de inalta la alimentare (cred ca si pe retur), care are o imbinare in forma de "T", dupa modelul din poza de mai jos, e taiat pe retur daca nu ma insel si pe acolo undeva pierde motorina.
                          Ma poate oare cineva ajuta cu un furtun de ala (la dezmembrari prin zona nu am gasit)?
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Pe Bursa intentiile de achizitie.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Am dat jos capacul de pe motor sa vad mai bine ce e cu furtunele alea si am constat ca rampa unde venea celalalt capat al furtunului este schimbata cu alta second-hand iar aceasta nu are loc pentru conectarea furtunului.
                              Oare nu afecteaza motorul sau pompa de motorina daca las rampa asta?
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Buna,am si eu promleme cu scurgerea de motorina undeva in spatele pompei de inalta presiune,am inlocuito cu alta second hand pret 90 euro si am constatat ca problema nu sa rezolvat deci tot am scurgere in acelasi loc,mecanicul mia zis sa inlocuiesc si furtnele 2 la numar de tur si retur,se pare ca,curge pe la oringul de la retur.Va mmultumesc revin cu noi informatii

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF