Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme termostat c220 w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme termostat c220 w204

    Am un c220 136 cp 2008,iar temperatura apei,oricat as merge cu ea se stabilizeaza la 60 grade,ii cand urca maxim pana la 80 de grade pentru 5-maxim 10 minute dupa care scade iar la 60(la 80 urca atunci cand urc o panta)..ii normal??sau trebuie sa schimb termostatul??...va multumesc..

  • #2
    Sal.Termostatul trebuie sa deschida la 70 de grade.Fai o proba pe loc si vezi la ce temperatura porneste ventilatorul.Daca porneste intre 70 si 80 de grade e ok,daca porneste la 85-90 cred ca ar trebuii sa il inlocuiesti.Bafta si km fara reparatii

    Comment


    • #3
      da si daca porneste ventilatoru...nu ii o problema ca temperatura de lucru a masinii se situeaza la 60 de grade...bine mai urca din cand in cand (cand ii fortzata) la 80 de grade dar mai sus de 80 de grade niciodata si dupa cateva minute revine la 60 de grade si acolo ramane...

      Comment


      • #4
        Precizez ca masina este diesel c220 cdi din 2008 iar dupa cate am citit eu si m-am informat termperatura tre sa stea undeva intre 80 - 90 de grade la diesel-uri....nu stiu poate m-am informat gresit,aveti si alte pareri sau????...

        Comment


        • #5
          E normal sa lucreze la 80 -90 de grade motorul in mers,dar tot pe atat de normal este ca termostatul sa deschida la 70-80 de grade si sa raceasca lichidul inainte de punctul limita al functionarii normale stand pe loc.

          Comment


          • #6
            Normal temperatura optima a motorului este 60 de grade,dar cum am mai spus si cum ai spus si tu,ca atunci cand motorul depune un efort mai mare se incalzste mai tare.

            Comment


            • #7
              Normal dupa un timp de mers cu masina temperatura apei nu tre sa se stabilizeze la 90 de grade de exemplu?? si de acolo sa nu mai oscileze???la mine temperatura ramane la 60 si daca stau pe loc si daca merg,rar urca pana la 80 de grade si nu sta acolo,revine la 60 din nou....

              Comment


              • #8
                Deci in concluzie nu tre sa imi schimb termostatu???

                Comment


                • #9
                  Stai sa ne lamurim.Pt masina si motorul tau:
                  temperatura de lucru optima,60 de grade,
                  temperatura de lucru termostat variabila intre 70 si 80 de grade
                  Ceea ce ti-am explicat mai devreme era ceva general ,al tau stelar lucreaza la 60-70 de grade si regim de lucru termostat 70-80 de grade .In prima faza ,ca sa poti da vina pe termostat trebuie sa verifici senzorul de temperatura,pt ca daca ai calamina pe el o sa iti indice la bord mai putin decat ai de fapt.Spre ex eu am benzinar 1.8 si se mentine la 80,daca il alerg urca.Daca revin la o viteza moderata continua revine la 80.Acum ma intelegi?Bafta

                  Comment


                  • #10
                    Apropo,termostatul nu trebuie schimbat.

                    Comment


                    • #11
                      ok,multumesc mult mihai pt sfat.....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Lucian_luk View Post
                        ok,multumesc mult mihai pt sfat.....
                        Buna seara, imi cer scuze ca intervin, dar ti s-a dat un sfat gresit, sunt convins ca cei care si-au exprimat parerea au vrut sa te ajute , au avut intentii bune , NUMAI CA, nu tot ce zboara se si pune pe masa de craciun.
                        Hai sa clarificam putin lucrurile , in legatura cu temperatura la care trebuie sa lucreze un motor, de exemplu cel al masinii tale ,
                        Putini sunt cei care stiu ca modelul de motor care se afla pe masina ta, este echipat cu un termostat cu doua discuri ,ce inseamna asta:acest termostat are trei pozitii de functionare .
                        Pozitia 1 -Funcţionare în circuitul mic, lichidul de racire curge numai prin motor, caloriferul se poate alimenta, si temperatura este mai mica de 92 de grade.
                        Pozitia 2 - amestec ,Termostatul se deschide Începe să curgă lichid de răcire prin radiator , temperatura este intre 92 - 102 grade .
                        Pozitia 3 - stare de functionare, termostatul deschis, lichidul de racire trece numai prin radiator, temperatura peste 102 grade celsius.
                        Am observat pe foarte multi , intrand intr-o stare de agitatie cand motorul ajunge la temperatura de 85- 95 de grade , vai ce fac fierbe motorul , incep sa schimbe termostate, pompe de apa , suna peste tot , vai fierbe motorul .
                        Trebuie sa stiti , sau ar trebui sa stiti , ca apa aflata sub presiune , are alt punct de fierbere, decat cel pe care il stie toata lumea, ar mai trebui sa stiti ca sunt diferente intre sistemele de racire ale motoarelor , nu mai faceti comparatii intre masini , a mea sta apa la X temperatura, asa trebuie sa stea si a ta, aveti zece degete la maini , sunt toate la fel????.
                        In functie de clima , model de masina, mod de functionare, mod de conducere, si ce altceva mai credeti voi, temperatura apei din motor , ca este turism, camion, vapor, autobuz, trebuie sa stea intre 80 de grade si 110 grade.cu cat este mai cald motorul cu atat mai bine pentru combustie.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • #13
                          deci sa inteleg ca trebuie schimbat pt ca apa la mine nu sta niciodata intre 80 si 110...nici macar nu a urcat niciodata peste 80...

                          Comment


                          • #14
                            iti multumesc mult pentru ajutor...

                            Comment


                            • #15
                              Ce sa mai zic ,inlocuie termostatul ,fai probe si apoi anuntane si pe noi ce temperaturi inregistrezi.O zi buna in continuare

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF