Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 ajutor nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 ajutor nu porneste

    Bunaseara,
    va rog un mic (mare) ajutor ..
    Am o w203 din 2002.. si dupa o zi si noapte lasata afara, nu a mai vrut sa porneasca.
    am incercat sa dau de 2 ori la automat.. a invartit motorul.. apoi a 3-a oara
    nimic, cheie pe pozitia 3 la automatic, nu mai facea acel TAC la starter sa plece..
    sa fie bateria?? starterul? sau heaterul? sau altenatorul!!!!

    bateria chiar daca are 2 ani este dusa..
    starterul l-am desfacut.. facut proba si merge..
    am pornit-o impinsa .. mi-a descarcat bateria apoi..
    deci sa fie dus alternatorul??
    daca da nu ar trebui sa vad mesaj in bord? ptr ca apare doar de la baterie si ESP.. asta este normal cand este sub voltaj si controlezi sigurantele, sunt toate ok, sau scoti bateria.


    va rog cateva sfaturi.. ce probe sa mai fac fara sa cheltui mult.
    am ramas pe jos.. ajutati-ma...

    va multumesc

  • #2
    Daca la a 3 a cheie nu a mai invartit motorul de vina a fost bateria.
    Poti verifica alternatorul cu un aparat de masura ,la bornele bateriei cu motorul pornit trebuie sa ai cam 14,3 volti.
    Daca e sub 12 volti nu incarca alternatorul din diferite motive cum ar fi ;contact imperfect,dioda in scurt,regulator defect,perii uzate.
    Daca ai peste 14 v poti cumpara o baterie noua linistit pentru a nu te complica prea mult.

    Comment


    • #3
      Originally posted by merc 220 View Post
      Daca la a 3 a cheie nu a mai invartit motorul de vina a fost bateria.
      Poti verifica alternatorul cu un aparat de masura ,la bornele bateriei cu motorul pornit trebuie sa ai cam 14,3 volti.
      Daca e sub 12 volti nu incarca alternatorul din diferite motive cum ar fi ;contact imperfect,dioda in scurt,regulator defect,perii uzate.
      Daca ai peste 14 v poti cumpara o baterie noua linistit pentru a nu te complica prea mult.
      Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca ai raspuns asa repede..
      cumpar baterie noua sau o incarc pe asta, insa te rog sa-mi explici, ca sunt un pic paralel cu anumite chestii, de ce cand am pornit-o impinsa alternatorul nu a incarcat? sa aiba si el probleme? asta nu inteleg.. dupa 20 minute de mers seara cu farurile aprinse... imediat s-a dus bateria..
      sau saraca era deja dusa? si nu a reusit sa o incarce in acest timp deloc?

      sau alternatorul avea probleme de mai de mult si acuma a ajuns la sfarsit?

      Comment


      • #4
        Salut. Și eu cred că e bateria.

        Dacă bateria este descărcată complet, nu se mai încarcă oricât ai merge cu ea. Eu am mers cam 3 ore după ce am pornit-o pe a mea cu cabluri și n-a vrut să-și revină. Am ținut-o apoi și vreo 3 zile pe redresor degeaba.

        Dacă poți măsura, ai să-ți dai seama. Trebuie să aibe peste 12v cu mașina oprită.

        ESP-ul se aprinde când scoți bornele sau bateria e moartă. De obicei își revine cu volan stânga - dreapta maxim, pe loc.

        PS: dacă aveai alternatorul dus, te avertiza în bord (nu sunt sigur), sau vedeai lumina la faruri galbene când ai pornit-o (semn că farurile merg pe baterie).
        ...

        Comment


        • #5
          Da domnul Luxian. Exact asa... legat de ESP... apoi a disparut mesajul..
          Am masurat este pe la 7-8...

          Domnilor, deci sa inteleg ca nu este alternatorul?
          Dar de ce baterie aproape de 2 ani sa se duca asa repede? 100ah..
          Calitatea? Ca am sa ma iau de cei care mi-au vandut-o, este capsulata.

          Deja am sa dorm mai bine... ufffaaaaaaa.

          Ce ma sfatuti? Sa o cumpar noua sau sa o incarc pe asta?
          Last edited by Luxian; 02-17-2012, 00:54 AM.

          Comment


          • #6
            Cu motorul oprit ai 7-8 volți?

            Dacă e firmă no-name e posibil să nu te țină mult. A mea era Bosch Silver 100Ah, avea 4 ani și mi-au descărcat-o cei care mi-au vopsit mașina (au lăsat luminile interioare aprinse) și a stat cam o lună fără curent în ea.

            Cei care vând baterii îți pot verifica gratuit mașina (verificare gratis pentru a putea să-ți dea garanție). Roagă-i eventual să-ți măsoare și consumul de curent când e mașina oprită, poate ai vreun consumator nedorit (7-8V mi se pare foarte puțin, de obicei bateriile ies la pensie pe 9-10 V).

            Recomand baterie nouă. Asta care o ai nu prea mai e de încredere, chiar dacă o încarci, nu o să te țină mult, și stai cu stress. Una bună (Bosch / Varta) e cam 150 euro, nu e foarte mult din punctul meu de vedere.
            ...

            Comment


            • #7
              va multumesc mult...
              am spus 7-8V, pentru ca in momentul in care m-am legat cu STAR erau 11V, apoi dupa 2 minute de analize a scazut la 7V.
              la STAR dincolo de alte errori (din cauza lipsei de voltaj) imi spunea la starter ca nu-i vine curent (borna 30 si 50 daca nu gresesc, spun din memorie). De la alternator nu am errori in memorie.
              Astazi cumpar baterie noua. Apropo de absorbtie de curent, la plus am atins usor de borna, insa face ceva scantei.. (fara cheie in contact, sunt mici).

              am sa cumpar una bosch 100Ah..
              va multumesc fratilor...

              Comment


              • #8
                am pus baterie noua..
                acum face pe pozitia 3 la automat acel TAC la starter.. insa nu porneste..

                am facut analiza cu star.. ma trimite la borna 50 si 30.

                deci starterul este dus.. nu mai face treaba.. imi spune sa-l controlez..

                ce sa fac???

                Comment


                • #9
                  Originally posted by w203 View Post
                  am pus baterie noua..
                  acum face pe pozitia 3 la automat acel TAC la starter.. insa nu porneste..

                  am facut analiza cu star.. ma trimite la borna 50 si 30.

                  deci starterul este dus.. nu mai face treaba.. imi spune sa-l controlez..

                  ce sa fac???
                  Am avut o problema asemanatoare, in sensul ca la mine pornea la prima cheie insa dupa ce o opream avea aceleasi simtome ca si la tine.
                  Am dezactivat heatboster-ul (din meniul computerului de bord) si de atunci nu am mai avut nicio problema cu pornirea.
                  Incearca sa faci acelasi lucru si vezi daca se schimba ceva.
                  Multa bafta.

                  Comment


                  • #10
                    Daca in momentul in care dai cheie si se aude un clac la electromotor dar acesta nu invarte e clar ca acesta e de vina(pot fi periile uzate sau solenoidul de pe electromotor ).

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai montat baterie noua totusi cati volti ai la borne cand e motorul pornit ?

                      Comment


                      • #12
                        Electromotorul il poti controla chiar daca nu-l demontezi .Pe solenoidul de pe electromotor se afla un papuc tata pe care vine comanda de la contact .Se scoate firul respectiv iar cu un alt cablu se face conexiune intre borna + a bateriei si acel papuc.Daca electromotorul invarte problema trebuie cautata in alta parte.(conditia este ca bateria sa fie incarcata)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by merc 220 View Post
                          Daca ai montat baterie noua totusi cati volti ai la borne cand e motorul pornit ?
                          1 - 12,5 Vcc cu motorul oprit .
                          2 - 13 Vcc cu motorul in regim ralanti .
                          3 - 14,4 Vcc cu motorul turat .

                          Comment


                          • #14
                            E perfect astea sunt valorile cand alternatorul incarca normal.Asta nu inseamna ca in acest caz bateria este OK.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by merc 220 View Post
                              Electromotorul il poti controla chiar daca nu-l demontezi .Pe solenoidul de pe electromotor se afla un papuc tata pe care vine comanda de la contact .Se scoate firul respectiv iar cu un alt cablu se face conexiune intre borna + a bateriei si acel papuc.Daca electromotorul invarte problema trebuie cautata in alta parte.(conditia este ca bateria sa fie incarcata)
                              pun aici o poza..
                              imi explici te org mai bine cum sa pun acel cablu?

                              eu cred ca in mometul in care intra in sarcina .. moare..

                              Originally posted by passat_prp View Post
                              Am avut o problema asemanatoare, in sensul ca la mine pornea la prima cheie insa dupa ce o opream avea aceleasi simtome ca si la tine.
                              Am dezactivat heatboster-ul (din meniul computerului de bord) si de atunci nu am mai avut nicio problema cu pornirea.
                              Incearca sa faci acelasi lucru si vezi daca se schimba ceva.
                              Multa bafta.
                              dar heatboosterul are legatura cu incalzirea corect?
                              aici:
                              Automatic,
                              Automatic OFF with AC
                              OFF

                              te referi la astea?
                              sau cu DAS sa intru in menu si sa vad de la ce temperatura
                              este activat? ptr. pornire... menu.. dar unde mai exact in DAS?
                              Attached Files
                              Last edited by Luxian; 02-20-2012, 12:02 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF