Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 ajutor nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by w203 View Post
    dar heatboosterul are legatura cu incalzirea corect?
    aici:
    Automatic,
    Automatic OFF with AC
    OFF

    te referi la astea?
    sau cu DAS sa intru in menu si sa vad de la ce temperatura
    este activat? ptr. pornire... menu.. dar unde mai exact in DAS?
    Heatboosterul are legatura cu incalzirea, insa iti consuma bateria pe timp de noapte. Ma refer ca trebuie sa il dezactivezi din meniul comuterului de bord, adica sa fie pe OFF. Eu asa am procedat si nu am mai avut probleme cu pornire nici la -25 grade Celsius.

    Comment


    • #17
      uitati, acesta este starterul VALEO D7R43
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Nu ma ajuta nimeni???

        Comment


        • #19
          Originally posted by w203 View Post
          Nu ma ajuta nimeni???
          nu vine curent la borna 50.. deci este releul sau cablul de vina?

          Comment


          • #20
            Curent la borna 50 trebuie sa ai cand actionezi contactul pentru pornire.Daca nu ai trebuie verificata siguranta F 52.
            La aceasta borna ar trebui conectat un cablu de la borna +pentru a verifica electromotorul.

            Comment


            • #21
              Originally posted by merc 220 View Post
              Curent la borna 50 trebuie sa ai cand actionezi contactul pentru pornire.Daca nu ai trebuie verificata siguranta F 52.
              La aceasta borna ar trebui conectat un cablu de la borna +pentru a verifica electromotorul.
              da.. asa este.. i-am aratat aseara lui Luxian.. cu starfinder... era prajita una de 15A. dar nu reuseam sa inteleg de ce 52??

              Comment


              • #22
                Salut.Nu uitati ,ca atunci cand se face testul electromotorului pe masina ,trebuie sa nu fie bagata in viteza ,pentru ca altfel o sa patiti cum au mai patit si alti mecanici prin sevice-uri.Adik te trezesti ca te loveste masina si nu sti unde ai gresit.Bafta.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gmihai24 View Post
                  Salut.Nu uitati ,ca atunci cand se face testul electromotorului pe masina ,trebuie sa nu fie bagata in viteza ,pentru ca altfel o sa patiti cum au mai patit si alti mecanici prin sevice-uri.Adik te trezesti ca te loveste masina si nu sti unde ai gresit.Bafta.
                  asta DOAR daca a baut prea mult si este cu capul IN NORI... sau sa schimbe meseria..

                  Care este procedura exacta de a controla care candela de preriscaldament este dusa?
                  stie careva? pas cu pas!!!
                  Last edited by Luxian; 02-23-2012, 13:51 PM.

                  Comment


                  • #24
                    candela de preriscaldament = bujie?
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      Candela de preriscaldamento reprezinta in traducere din italiana bujia cu incandescenta.Pentu a o verifica trebuie scoasa si conectata la baterie pe direct.Daca se inroseste e buna daca doar se incalzeste putin e dusa .Se pune un fir de la borna + pe capatul unde intra fisa bobinei ,iar un fir de la minus pe filetul acesteia.Mare grija sa nu va frigeti.Inca ceva ,daca nu are aceasi dimensiune ca lungime cu celelalte ,e de preferat sa le schimbati pe toate nu doar una.Bafta

                      Comment


                      • #26
                        Va salut un c 180 kompressor 2003 , nu mai porneste, nu se intampla nimic ca si cum electromotorul este mort.S-au verificat sigurantele,bateria totul e ok, urmeaza sa se dea electromotorul jos. Cat de greu se demonteaza si ce se mai demonteaza pentru a ajunge la el.Multumesc!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Luxian View Post
                          Salut. Și eu cred cã e bateria.

                          Dacã bateria este descãrcatã complet, nu se mai încarcã oricât ai merge cu ea. Eu am mers cam 3 ore dupã ce am pornit-o pe a mea cu cabluri și n-a vrut sã-și revinã. Am ținut-o apoi și vreo 3 zile pe redresor degeaba.

                          Dacã poți mãsura, ai sã-ți dai seama. Trebuie sã aibe peste 12v cu mașina opritã.

                          ESP-ul se aprinde când scoți bornele sau bateria e moartã. De obicei își revine cu volan stânga - dreapta maxim, pe loc.

                          PS: dacã aveai alternatorul dus, te avertiza în bord (nu sunt sigur), sau vedeai lumina la faruri galbene când ai pornit-o (semn cã farurile merg pe baterie).
                          Buna ziua...
                          Dupa cum ați menționat în post la schimbarea acumulatorului apare in bord martorul ESP
                          Ma lasat bateria am schimbat-o cu una noua dar martorul ESP nu dispare... Pe lângã în clipa în care nu a vrut sã mai porneascã pânã sã îi dau curent cu cablurile am împins ca sã porneascã și de atunci îmi apare și SRS
                          Ce anume îmi sugerați !?
                          Va Mulțumesc anticipat... O zi buna

                          Comment


                          • #28
                            Cu masina pornita virezi maxim dreapta apoi maxim stanga dupa care opresti masina si ar trebui sa dispara SRS-ul aprins in bord.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by passat_prp View Post
                              Cu masina pornita virezi maxim dreapta apoi maxim stanga dupa care opresti masina si ar trebui sa dispara SRS-ul aprins in bord.
                              Am încercat... Nu a functionat procedeul! Alta sugestie?
                              Multumesc anticipat...

                              Comment


                              • #30
                                Conectezi testerul,vezi ce eroare iti afiseaza,stergi eroarea eventual inlocuiesti/repari componenta defecta.Verifici legaturile airbag-urilor din bancheta spate sau scaune fata !

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF