Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ramane motorul turat....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ramane motorul turat....

    va salut stimati posesori de mercedes! dupa ce eliberez acceleratia turometru indica 1100 rpm, daca imi bag piciorul sub pedala si o ridic usor isi revine la turatia normala....este ceva arc care trebuie schimbat? sau trebuie schimbata pedala de acceleratie? sau alta problema? va multumesc anticipat! numai bine!
    Solenza 1.9D, Subaru Forester 2.0, Mercedes C200.....ramane de vazut...

  • #2
    Salut, nu sunt sigur de ce model ai dar cred ca poti incerca sa urmaresti traseul cablului de acceleratie.Din descrierea ta,e posibil sa se fi gripat pe undeva. Daca ajungi sa-l desfaci ( atentie la capatul ce se leaga de motor ca e prins intr-o mizerioara din plastic ce se rupe usor) il poti gresa cu vaselina sa mearga mai usor.

    Succes,

    Comment


    • #3
      ms mult pentru sfat! o sa tin cont de el
      Solenza 1.9D, Subaru Forester 2.0, Mercedes C200.....ramane de vazut...

      Comment


      • #4
        Salut, si mie imi ramane turat motorul cateodata cand ma opresc la semafor sau o scot din viteza,dar dupa ce-i fac un spritz la pedala isi revine.

        Comment


        • #5
          Originally posted by tytan2 View Post
          va salut stimati posesori de mercedes! dupa ce eliberez acceleratia turometru indica 1100 rpm, daca imi bag piciorul sub pedala si o ridic usor isi revine la turatia normala....este ceva arc care trebuie schimbat? sau trebuie schimbata pedala de acceleratie? sau alta problema? va multumesc anticipat! numai bine!
          Aveti o gripare la nivel de tija-cablu de la pedala incolo. Incercati mai intai cu un spray degripant - si apoi cu unul de vaselina, eventual tip cu silicon. Nu este necesar sa demontati sau sa inlocuiti nimic. In cazul cel mai grav, doar arcul de mentinere pe pozitie a pedalei.

          PS. Nu ar fi rau sa cititi si regulamentul. Sectia postari.

          Comment


          • #6
            Pe langa ce a spus colegul Epurare_coco mai pot mentiona arcul pedalei de acceleratie plus lamela de actionare a clapetei care se toceste si necesita tensionarea cablului de acceleratie, asta in cazul simplu.
            In cazul multiplu functional se mai cere verificarea cablurilor electrice ce alimenteaza si comanda sistemul clapetei pt a nu avea izolatia crapata.

            Comment


            • #7
              Eu am patit la mine. Am desfacut capacul unde intra cablul de acceleratie in motor si am gasit un sistem de atriculatii mici foarte inbacsite de pref in amestec cu ulei. Le-am curatat cu un spray degripant ajutandu-ma de o pensulica, celasi lucru am facut si clapetei de acceleratie si acum nu mai ramane accelerata.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF