Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se incalzeste greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by dan500se View Post
    Puneti un termostat nou si uitati de carton!
    Total de acord cu tine. Dar pana cand vine la service e o solutie de compromis foarte buna.

    Comment


    • #77
      Nu e ok! termostatul are rolul de tine motorul la temperatura constanta adica 90 grade indiferent daca afara sunt 5-10 sau 25 grade indiferent de turatie sau viteza!
      Atentie motorul daca nu functioneaza la temperatuta de 90 grade se produc mai multe lucruri neplacute :
      -Motorul se uzeaza prematur
      -Nu baga caldura suficienta
      -Consum mai mare de carburant
      Asa ca atentie nu va pripiti schimbati termostatul mai repede nu mai amanati
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #78
        Mie-mi stă apa la 80 de grade, nu ajunge la 90 nicicum.Cred că trebuie schimbat vascocuplaj-ul.Are ceva motorul dacă stă doar la 80 de grade?
        Nu am simțit diferențe de consum sau să nu-mi bage căldură în mașină chiar dacă apa stă la 80 de grade.
        " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
        Regulament forum.

        Comment


        • #79
          Va salut.
          Am facut rost de un incalzitor electric pentru antigel ca si cel din imagini dar m-am impotmolit la comenzi.
          Stiu ca trebuie sa porneasca la o tensiune exterioara sub 8°C si temperatura motorului sub 70°C si motorul pornit (adica aprox.14V tensiune de alimentare). I-am asigurat conditiile dar nu porneste.
          Are o borna groasa pentru alimentarea de putere din alternator si o mufa cu 2 fire subtiri in lateral. N-am reusit sa-l pornesc nicidecum.

          Mentionez ca vreau sa-l montez pe alta marca, nu pe Mercedes, deci nu am instalatia pregatita pentru incalzitorul asta.
          Vreau doar sa stiu ce tensiuni/curenti/rezistente trebuie sa primeasca pe cele 2 fire, pentru a porni incalzitorul.
          Stie cineva?

          Va multumesc anticipat.
          Attached Files
          Last edited by cosmin.ardelean; 10-27-2011, 13:12 PM.

          Comment


          • #80
            Tot eu raspund.
            E comandat de ECU prin cele 2 fire subtiri. Comunicatia (comanda) se face prin ceva protocol de comunicatie (CAN bus, K bus, etc...)
            Modulul electronic din incalzitor decodeaza informatia transmisa de ECU si activeaza pe rand rezistentele.
            Cu alte cuvinte, daca nu ai o masina care sa comande din ECU incalzitorul asta, nu-l poti folosi.
            Doar daca anulezi toata partea de comanda si le comanzi separat. Cum voi face eu...

            Comment


            • #81
              Ce ai atasat tu in poze este acel heater booster? Te intreb pentru ca la tester mie mi-a dat eroare la heater booster si nu stiu cum se repara.

              Comment


              • #82
                Da, el e heater booster-ul.
                Daca stiam... nu stricam placa mea si faceam schimb.
                A mea era functionala, dar am modificat-o pentru ca nu am comenzile necesare date de ECU.

                Desfa-o si vezi in ce stare e. Am gasit pe unele forumuri straine chiar incalzitoare carbonizate. Poate ai noroc si e doar ceva dezlipit sau vreun defect minor.
                Se desface relativ usor. Desfaci bornele de putere si scoti mufa (capacul de pe borne se trage in sus in timp ce-i desfaci clamele din lateral).
                Iar capacul negru mare de plastic sta doar in clemele vizibile din lateral.

                Comment


                • #83
                  Buna seara. M-am confruntat cu o problema asemanatoare,pe care am rezolvat-o acum trei zile, schimband termostatul.Costurile: 230 lei termostatul(producator Behr)+50 lei manopera.Service Vove din Alba Iulia, reteaua AD garage.Acum, dupa aproximativ 15 min. temperatura atinge 90 grade.

                  Comment


                  • #84
                    Si eu am aceiasi problema cu masina ( w203 c200 cdi din 2002).Pana la urma cat au durata de viata aceste termostate Behr?
                    Intreb pentru ca am observat ca termostatul oricum il schimbati iar in anul urmator.Daca boala lor e ca se blocheaza una din cele 2 trepte,atunci cred ca am sa merg pe cel de Dacie ...
                    Un sfat ar fi bine venit,mai ales ca incepe sa se raceasca vremea....

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by nenat00 View Post
                      Buna ziua. Am incercat si eu faza cu cartonul la radiator, la un W203 c200 si vreau sa spun ca se injumatateste timpuil de incalzire al motorului si a scazut si consumul pe perioada rece.Recomand aceasta metoda pe perioada iernii. Cu stima!
                      Sunt total de acord cu ce zice colegul, nu inteleg de ce sa ne fie rusine sa montam ecran la radiator daca rezultatul final este in interesul motorului masinii si al buzunarului nostru deopotriva. In concluzie, iarna ecranarea radiatorului face bine si nu e nicio rusine!

                      Comment


                      • #86
                        salut , am si eu aceias problema cu incalzirea ... azi de ex am mers cu masina o ora in oras si apa nu a crescut mai mult de 60 grade incalzeste foarte foarte greu .si a 2 pb cu heater booster de ex ma duc in meniu si incerc sa il pun pe on si el ramane tot pe off nu pot sa setez din bord ramane la setarile care sunt . imi poate spune si mie cineva unde se afla mai exact termostatul sa il pot schimba ??

                        Comment


                        • #87
                          Salut,

                          La mine, pe gerul asta, urca apa la 90 de grade numai cand stationez, in miscare nu trece de 65-70 de grade. Aveti idee..... poate fi tot de la termostat ? Va multumesc.
                          Pedro

                          Comment


                          • #88
                            Pai nu cred ca se poate zice 100% ca e de la termostat, pentru ca mertzurile au sistemul de racire mai complex , cu multe acareturi care functioneaza corelat in functie de anumite conditii ( heater bosster, webasto...) si peste toate astea domneste termostatul . Neaparat tre sa fie bun sa asigure buna functionare a celorlalte, si din experienta iti spun , in caz ca vrei sa-l schimbi Behr e tata lor. Am schimbat si eu doua , gasite la bani putini si presupunand ca e piesa noua...va merge ceva vreme, dar nu-i valabil.

                            Comment


                            • #89
                              buna tuturor.
                              as avea si eu o intrebare,
                              am un 202 din 96 1.8 benzin automat. cit tine de incalzirea motorului nu cred ca e o problema, in mediu in 10 min se incalzeste la temperatura obisnuita de 80 de grade. Problema este insa ca in salonul masinii nu vine cald pina nu incep a merge mentinind turatiile la nivelul de 2000, adica daca ma pornesc seara de la serviciu, pai pot sa merg in ambuteiaj si jumate de ora, dar daca turatiile nu sau ridicat pai merg cu parbrizul inghetat si eu tremurind de frig.
                              va rog un sfat daca ma poate ajuta cineva.
                              ms.

                              Comment


                              • #90
                                Salutare. Am un MB w202/1994, cu modelul de clima cu botoane si afisaj al temperaturii (codul de pe unitate:w202 830 07 85). Problemele sunt urmatoarele:
                                -la pornirea motorului imi pornesc electroventilatoarele la treapta maxima ( gomot de elicopter) daca masina a stat in soare;
                                -rece vine doar daca se opresc aceste ventilatoare si doar pe gurile centrale, pe cele laterale vine cald, chiar fierbinte;
                                -in mers pe fantele care directioneaza spre parbriz vine cald chiar daca nu am ventilatorul pornit.
                                Mentionez ca am freon, compresorul e bun si nu am pierderi in instalatia de racire.
                                Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Ati mai avut/ auzit de simptomul asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF