Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cit ulei ia servodirectzia si cum se schimba?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by instructor View Post
    sunt de acord cu voi in ceea ce priveste "greseala"de a nu specifica datele tehnice si modelul,dar fiind de ceva vreme pe acest forum,capeti impresia ca, cunosti si esti cunoscut,ca intrun club de prieteni...poate nu ar fi rau asta asa ca idee,ca sub avatare langa locatie ,reputatie sa fie trecut si modelul propriu...ce ziceti?
    nu este "gresala" este GRESEALA pentru ca oricat de buni prieteni am fi tot este greu sa retii ce motorizari se ascund sub toate capotele si pentru a nu creea confuzii si sa te pun sa cumperi 5litri de ulei in plus si apoi sa tipi la mine pe forum ca am gresit, prefer sa va atentionez de fiecare data. sant aproape 2000 de membri si eu sincer nu ma pot lauda cu memoria lui Dok, iar ca sa stau sa caut in profile si apoi in documentatie mai bine stau linistit.

    PS: este valabil pentru toti membrii acestui forum
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #17
      ehhhh...ne ducem iar off topic. Popey, atat eu cat si instructor ne-am recunoscut "greseala"....Asa cum ai punctat initial, aveai nevoie de toate datele necesare.Eu le-am expus, iar daca un simplu "am gresit" nu este de ajuns...oare ce ti-ai mai dori sa citesti in plus?
      Foarte serios, eu unul apreciez la maximum efortul pe care il depuneti si rasfoind...si ras'rasfoind acest forum mi-am dat seama de calitatea unei parti destul de importante din cei cca 2000 de membri, dar nu este nevoie sa ne amestecam in aceleasi tigai cu respectivii si nici nu cred ca-si au sensul aceste off'topicuri. Personal voi avea grija pe viitor sa expun problemele cat mai detaliat...personal stiind ca 2300 kompressor este un singur model de motor intre 2001-2005 nici nu m-am gandit ca ar mai fi necesare detaliile gen nr model
      toate cele bune,

      Stelian

      Comment


      • #18
        * dstelian*

        intradevar iti intra fix 1L iar tipul este 000 989 88 03
        Attached Files
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #19
          MULTUMESC MULT MULT MULT!!! Sa vedem de sunt in stare sa o dreg singur acum...abia astept sa vina sfarsitul de saptamana....
          toate cele bune,

          Stelian

          Comment


          • #20
            Salut. Eu am un w203 CDI din 2002. Am avut cam aceleasi zgomote cu ea. Asta pana se incalezea motorul. Am fost cu ea la mecanic si l-a schimbat in 10 min. Mai intai a dat jos ornamentul de plastic. A luat o seringa (cat mai mare) cu un furtunas si l-a tras de acolo. Pe urma m-a pus sa pornesc motorul si sa iau de cateva ori de volan. A tras din nou cu seringa pana a iesit spuma. Pe urma l-a pus pe cel nou si asta a fost. La cat de simplu a fost data viitoare il schimb singur. Sper sa fie la fel de usor si la tine. Bafta.
            W203 - 2002 - 116cp

            Comment


            • #21
              Salut baietzi!
              Stelian dak te ajuta cu ceva...Eu am facut revizia la mercedes acu 2000km si i-am rugat sa schimbe tot ce trebuie pt ca deabea am cumparat masina si vreau sa fie totu nou!
              Si la cutia de viteze au completat uleiul (au specificat clar: se completeaza dak este nevoie) deci ala nu se inlocuieste!
              In ce priveste zgomote....Offf de 4 zile le aud si eu.... si m-am dus la ei iar.Zic: ma nene ia vedeti ce se aude, poate nu ati infiletat ceva cum trebuie sau...
              Concluzia: trebuiesc schimbate 2 bielete antiruliu (sper ca am scris corect) pe fatza si au depistat ca masina pierde uleiul de la cutie si ca trebuie sa schimb "priza de la cutia de viteze" exact asha au zis!
              2 bielete= 2x 135ron
              priza cutie= 40ron
              si trebuie completat iar uleiul la cutie pt ca a pierdut= 60ron litru
              mi-au cerut 7mil cu tot cu manopera! (ce parere avetzi?sa ma duc in alta parte?)

              Bafta Stelian! (Parerea mea...dak nu-i dai de kap du-te pana la reprezentantza mie nu mi-au luat nici un ban la constatari!!! Mercedes-Benz Autoklass)

              Comment


              • #22
                La mine sa rezolvat fara altre probleme...doar cu completare. A disparut complet acel zgomot enervant de la pornire. Cu prima ocazie cand am sansa sa ajung acasa voi posta si pozele cu motor/locatie pompa directie ...N-am facut decat:
                1) dat capacele din stanga motorului jos
                2) localizat busonul cu pricina fara pic de greutate
                3) verificat nivelul la rece si era aproape inexistent (nu vedeam nimic ulei pe micuta joja)
                4) completat pana la minimul de rece
                5) pornit motorul si tras de volan cu calm facand curse maxime pentru aerisire
                6) completat nivelul pana aproape de maximul la rece ....si cam asta fu totul. Zgomot lipsa, si parca si volanul merge mai usor ca inainte.
                toate cele bune,

                Stelian

                Comment


                • #23
                  Eu l-am schimbat ieri tot...nu e recomandat sa le amesteci daca nu sti ce tip de ulei a fost inainte.Cu siringa nu se goleste complect,asa ca am desfacut un racord de la conducta,unde se conecteaza cu caseta,a curs cam o jumatate de litru,apoi am pornit motorul si a aruncat tot afara.Un litru fix mi-a intrat in sistem.Numai bine.(w203)!
                  Mercedes C220(w203),2001, 2,2L,143cai.

                  Comment


                  • #24
                    cu oarece intarziere pun si poza cu locatia vasului/pompei de directie si cum arata micuta joja inainte de ai completa nivelul de lichid.Sper sa fie de folos...
                    toate cele bune,

                    Stelian
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sport_coupe08 View Post
                      Si la cutia de viteze au completat uleiul (au specificat clar: se completeaza dak este nevoie) deci ala nu se inlocuieste!
                      Nu mai batetzi cimpii ! Uleiul la cutie se inlocuieshte dupa un anumit numar de kilometri, ca d-aia e ulei si intra la categoria consumabile. Inca nu s-a inventat ulei ATF care sa mearga o viatza. Nu va mai luatzi dracu dupa totzi timpitzii, ca se iau si altzii dupa voi, asha apare cite unu caruia i s-a futut cutia automata din senin...

                      Originally posted by Alin Gavrila View Post
                      Salut. Eu am un w203 CDI din 2002. Am avut cam aceleasi zgomote cu ea. Asta pana se incalezea motorul. Am fost cu ea la mecanic si l-a schimbat in 10 min. Mai intai a dat jos ornamentul de plastic. A luat o seringa (cat mai mare) cu un furtunas si l-a tras de acolo. Pe urma m-a pus sa pornesc motorul si sa iau de cateva ori de volan. A tras din nou cu seringa pana a iesit spuma. Pe urma l-a pus pe cel nou si asta a fost. La cat de simplu a fost data viitoare il schimb singur. Sper sa fie la fel de usor si la tine. Bafta.
                      Zi si mie, aproximativ, cam ce cantitate de ulei a extras omu cu seringa aia. Itzi zic io dupaia de ce... De fapt, daca citeshti ce a scris tovarashu instructor, itzi vei da seama singur...
                      Last edited by doktor4carz; 04-29-2008, 09:56 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by instructor View Post
                        Eu l-am schimbat ieri tot...nu e recomandat sa le amesteci daca nu sti ce tip de ulei a fost inainte.Cu siringa nu se goleste complect,asa ca am desfacut un racord de la conducta,unde se conecteaza cu caseta,a curs cam o jumatate de litru,apoi am pornit motorul si a aruncat tot afara.Un litru fix mi-a intrat in sistem.Numai bine.(w203)!
                        nimic mai adevarat. Eu am facut pentru moment doar o completare pentru a vedea daca imi dispare acel zgomot enervant cand era rece...Acum ca am confirmarea ...vom face schimb full saptamana ce urmeaza
                        toate cele bune,

                        Stelian

                        Comment


                        • #27
                          Pai a tras cu seringa aprox 800ml de ulei. Stiu asta pt ca l-a pus in alt bidon. Sa stii ca m-am gandit si eu la faptul ca exista posibilitatea sa nu il traga pe tot. Dar oricum...astept sa-mi spui tu de ce. La momentul la care am facut eu schimbul eram destul de grabit si altcineva nu a fost dispus sa ma ajute.
                          W203 - 2002 - 116cp

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Alin Gavrila View Post
                            Pai a tras cu seringa aprox 800ml de ulei. Stiu asta pt ca l-a pus in alt bidon. Sa stii ca m-am gandit si eu la faptul ca exista posibilitatea sa nu il traga pe tot. Dar oricum...astept sa-mi spui tu de ce. La momentul la care am facut eu schimbul eram destul de grabit si altcineva nu a fost dispus sa ma ajute.
                            cu seringa nu reusesti sa faci golirea completa a instalatiei...chiar si cu motorul pornit. Cu ea reusesti sa golesti doar "rezervorul" nu si conductele, de aceea este mai 'indicat' sa desfaci una din conducte si cu motorul pornit va sufla tot lichidul din instalatie (bineinteles facand si curse complete de volan)...Daca or mai fi si alte motive ascunse ...abia astept sa vaz completarea lui dok
                            toate cele bune,

                            Stelian

                            Comment


                            • #29
                              Ce a fost de zis a zis Stelian. In vas mai exista si un filtru. Atita tot.

                              Comment


                              • #30
                                Am inteles. Deci omul respectiv (care mi-a umblat acolo) sa inteleg ca a facut treaba de mantuiala. Conducta asta de care ziceti voi este accesibila? Se scoate greu? Se afla pe langa recipientul respectiv? Si referitor la filtru.Trebuie neaparat schimbat?
                                W203 - 2002 - 116cp

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF