Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Salut ! Probleme cu turometrul.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut ! Probleme cu turometrul.

    am si eu o problema cu c200-le meu.am observat de ceva timp ca acul ce indica turatiile,la relanti,are fluctuatii.asta si la relanti dar si in mers.
    de ex: incep sa merg cu masina...bag in a2a...o turez si o las pe liber.acul scade bine pana pe la 8.5-9 mii de turatii.pana aici este bine,acum el incepe sa scada...dar si sa creasca...si diferentele astea le simt al motor(se aude un zgonot mic si tremura).asta se intampla in vreo 5 secunde dar fara sa se opreasca masina,cand da sa scada si sa aibe tendinte sa se opreasca,atunci crede si isi revine la normal. nu cred ca v-am explicat clar si concis, dar credeti-ma ca sutn putin speriat.acum aici sa ma ajutati si voi daca puteti.ce ar avea masina??
    multumesc mult

  • #2
    Salut nu este un titlu explicit. Reciteshte regulamentul, te rog, ca sa nu mai existe neclaritatzi pe viitor.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Bogdan-Adrian View Post
      am si eu o problema cu c200-le meu.am observat de ceva timp ca acul ce indica turatiile,la relanti,are fluctuatii.asta si la relanti dar si in mers.
      de ex: incep sa merg cu masina...bag in a2a...o turez si o las pe liber.acul scade bine pana pe la 8.5-9 mii de turatii.pana aici este bine,acum el incepe sa scada...dar si sa creasca...si diferentele astea le simt al motor(se aude un zgonot mic si tremura).asta se intampla in vreo 5 secunde dar fara sa se opreasca masina,cand da sa scada si sa aibe tendinte sa se opreasca,atunci crede si isi revine la normal. nu cred ca v-am explicat clar si concis, dar credeti-ma ca sutn putin speriat.acum aici sa ma ajutati si voi daca puteti.ce ar avea masina??
      multumesc mult
      incearca te rog sa mai postezi o data cu ceva mai multe detalii,adica ce motorizare ai (dizelache sau benzinar)? acesta problema are cauze care difera in functie de ce motorizare ai !daca e benzina,schimba bujiile si filtrele(benzina si aer)sau ce e mai rau,ar putea fi pompa de benzina! daca este dizelache,schimba filtrul de motorina iar daca nu simti nici o diferenta,mergi cu ea neaparat la un tester ! prea mult nu cred ca te putem ajuta daca nu ne dai mai multe detalii !!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bogdan-Adrian View Post
        .acul scade bine pana pe la 8.5-9 mii de turatii.
        poate 850-900rpm. cum a spus si colegul spune-ne si noua despre ce motor este vorba ca sa te putem ajuta
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          sincer as putea sa garantez ca este vorba de un 2000 benzina.
          cancerul lor, boala asta cu minimul...

          Comment


          • #6
            Originally posted by claudiu.g View Post
            sincer as putea sa garantez ca este vorba de un 2000 benzina.
            cancerul lor, boala asta cu minimul...
            Inclin sa-i dau dreptate ....

            Comment


            • #7
              imi cer mii de scuze ptr titlu,dar sa revenim la probelma mea,modelul meu este c200 din 2005 pe motorina.i-am cumparat zilele astea un filtru de ulei,motorina,polen,i-am luat si ulei. o sa ma duc cu ea zilele astea sa mi le schimbe si sa vad daca tot problema asta o sa o am.am inteles ca nu ar functiona bine injectoarelel.ar fii adevarat?

              Comment


              • #8
                este posibil.fa-i plinu si ii bagi un flacon de tratament.este valabil daca este common rail. si daca este diesel simplu poti sa ii bagi aditiv
                Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                Comment


                • #9
                  Am mai zis.. Mb nu recomanda folosirea zemurilor de injectoare.. o fii vrajeala... n-o fii vrajeala... n-as putea sa va spun

                  Comment


                  • #10
                    stiu cine a folosit si a dat rezultate...sa fi fost coincidenta?
                    Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                    Comment


                    • #11
                      http://www.clubmercedes.ro/aditiv-cu...are-t1082.html.. uite aici.. sunt pareri diferite.. nu strica un brief.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Bogdan-Adrian View Post
                        imi cer mii de scuze ptr titlu,dar sa revenim la probelma mea,modelul meu este c200 din 2005 pe motorina.i-am cumparat zilele astea un filtru de ulei,motorina,polen,i-am luat si ulei. o sa ma duc cu ea zilele astea sa mi le schimbe si sa vad daca tot problema asta o sa o am.am inteles ca nu ar functiona bine injectoarelel.ar fii adevarat?
                        din cauza uleiului nu are cum sa fie,asta e sigur dar daca trebuie schimbat te-as sfatui sa-l schimbi cat mai repede daca tii la masina ta.treaba cu injectoarele mai repet o data : mergi si fa-i o diagnoza,cat despre aditivii pusi in rezervor nu te-as sfatui,pune mana si baga carburant de calitate si schimba filtrele mai des si ai sa vezi ca nu vei mai avea probleme.spor la treaba.

                        Comment


                        • #13
                          De la ce e in titlu pin la elefant e cale lunga. Statzi la subiect, tovarashu deschizator de thread...

                          Comment


                          • #14
                            va multumesc ptr sugestii!!!! o sa fac de mi-ati spus si o sa va mai tin la curent cu problema mea.le multumesc tuturor!!!

                            Comment


                            • #15
                              Ashteptam...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF