Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Miros de motorina in interior...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by king_7993 View Post
    Buna seara tuturor ! Sunt nou pe forum ! Am si eu o problema cu un Mercedes C klasse C220 CDI din 2002, w203 ! Cand am un mers mai sportiv imi intra un miros de motorina sau gaze arse inauntru . Ce parere aveti ? ce poate fi ? Orice sfat e bine primit . Multumesc…
    Buna seara.Cred ca ar trebui sa demontati capacul plastic ce acopera motorul dupa care sa va uitati atent pe unde aveti scurgerea de motorina.Daca e pe la furtunasele de retur atunci se va prelinge catre partea din spate a motorului printr-o gaura prevazuta in capacul de aluminiu dupa care poate ajunge si pe galeria de evacuare unde se evapora .O parte de vapori intra in masina mirosind a motorina .Mirosul de gaze arse e diferit si ar putea proveni de la galeria de evacuare caz in care ar trebui sa se auda si un zgomot anormal in zona respectiva.

    Comment


    • #17
      Originally posted by merc 220 View Post
      Buna seara.Cred ca ar trebui sa demontati capacul plastic ce acopera motorul dupa care sa va uitati atent pe unde aveti scurgerea de motorina.Daca e pe la furtunasele de retur atunci se va prelinge catre partea din spate a motorului printr-o gaura prevazuta in capacul de aluminiu dupa care poate ajunge si pe galeria de evacuare unde se evapora .O parte de vapori intra in masina mirosind a motorina .Mirosul de gaze arse e diferit si ar putea proveni de la galeria de evacuare caz in care ar trebui sa se auda si un zgomot anormal in zona respectiva.
      Salut merc 220 .
      ms pentri raspuns. chiar aia a fost problema. la furtunasele de retur..sau cel putin asa vreau eu sa cred.
      mau sunat dupa cateva zile sa ma duc sa iau masina, deoarece a fost pastele pe aici.am ajuns la ei ,mi`au explicat ca ,masina merge nu mai face probleme, dar daca e sa mai curga inseamna ca sigur e pompa.
      Mi-au dat o lista cu ce au reparat. dar e in germana si nu inteleg nimic, nici pe google nu o traduce bine.
      Ideea e ca nu am apucat sa fac nici 100 de km pentru ca la un semafor am observat ca iese fum de la motor si curge motorina iar..dar mult mai puternic.
      Idiotii de la Service au reparat masina..ce o fi avut ea..dar nu au pus furtunasul de retur la locul lui , pentru ca am observat ca are si el un loc unde intra sa stea fix..in fine..
      nu stiu ce sa iti explic, ce a avut masina pentru ca habar nu am!!!..problema cu furtunasul am rezolvato singur..masina merge perfect acum.
      Si partea cu mirosul...ma gandesc ca a sarit motorina pe interioru capotei..si sa imbibat acolo cand e incins motorul miroase, pentru ca inainte arunca motorina peste tot dupa ce am luato de la ei. toate gaurile acelea unde sunt injectoarele si furtunasele de retur erau mereu pline cu motorina
      acum am impins furtunasele alea de retur mai bine acolo , le`am asezat la locurile lor corect si vad ca merge.
      ms frumos

      Comment


      • #18
        Cu placere .Ma bucur ca am putut fi de folos .

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF