Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de motorina in interior...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros de motorina in interior...

    Buna seara tuturor ! Sunt nou pe forum ! Am si eu o problema cu un Mercedes C klasse C220 CDI din 2002, w203 ! Cand am un mers mai sportiv imi intra un miros de motorina sau gaze arse inauntru . Ce parere aveti ? ce poate fi ? Orice sfat e bine primit . Multumesc…

  • #2
    Originally posted by king_7993 View Post
    Buna seara tuturor ! Sunt nou pe forum ! Am si eu o problema cu un Mercedes C klasse C220 CDI din 2002, w203 ! Cand am un mers mai sportiv imi intra un miros de motorina sau gaze arse inauntru . Ce parere aveti ? ce poate fi ? Orice sfat e bine primit . Multumesc…
    Este o problema comuna la masinile astea, mai ales iarna: niste o-ring-uri de la conductele tur retur de la o pompa ( inalte cica) se contracta de la frig si pierd etanseitatea ( oricum erau ele cam obosite). Eu le-am schimbat cu altele de la reprezentanta dar am gasit numai verzi, cu sectiune rotunda: pe moment s-a rezolvat, iarna urmatoare recurgand. Si iar repet operatiunea si acum iar curge dar mai usurel. Solutia ar fi sa-i gasesti oring-urile originale late ( mai patratzoase in sectiune), negre. Pana atunci ia si d-alea verzi, sunt 3 ron la reprezentanta, scoti mufele de deasupra curelei de accesorii , le schimbi in 30 de secunde si gata treaba. Mai intai te uiti ca sa vezi daca-i de acolo: o sa gasesti cureaua uda de motorina sau un fir prelins prin zona. Succes!

    Comment


    • #3
      Se poate o detaliere mai exacta a locatiei,nu am inteles care pompa, care curea de accesorii, nu de alta, dar daca e o problema comuna nu strica sa verific sa vad de care am, mersi.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cibo005 View Post
        Se poate o detaliere mai exacta a locatiei,nu am inteles care pompa, care curea de accesorii, nu de alta, dar daca e o problema comuna nu strica sa verific sa vad de care am, mersi.
        Am atasat o poza pentru a vedea pompa de inalte la care se referea colegul everdental, verifica furtunasele daca sunt in regula si nu ai prelingeri pe la ele sau daca in jurul pompei este uscat atunci problema nu este de acolo, ai mai intrebat care curea de accesorii, cureaua de accesorii este cureaua de la motor care invarte toate acele role pe care le-am incercuit cum deschizi capota o si vezi iar pompa de inalte este imediat deasupra ei.

        Pentru o vizibilitate mai buna asupra ei da jos capacu de la motor, iar daca tot l-ai dat jos si la pompa este in regula uscat etc. ia o sticla cu apa si toarna pe langa injectoare (cat sa fie apa pe langa toate 4) ia si o lanterna pentru a vedea mai bine, pune pe cineva sa tureze mai bine motoru si in timp ce e turat te uiti daca scoate bule pe langa vreunu dintre ele,daca scoate de acolo ar fi problema neetansarea vreunui injector iar la mers mai sportiv motorul fiind turat injectorul scoate fum pe langa el pe care il baga inauntru.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Dimineata, cand pornesti prima data motorul, ridici capota si verifici daca picura pompa de inalte (ulterior, cand se incalzeste putin, nu va mai picura).
          Asta daca acolo-i problema... Pentru ca mirosul de gaze n-are cum sa vina de la pompa.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            salut! verifica traseul de recirculare al gazelor nearse si al vaporilor de ulei. coturile de obicei se macera din cauza caldurii motorului. gasesti pe net codurile lor .
            verifica returul de la injectoare. daca se prelinge motorina pe capacul chiulasei si pe motor, de acolo rezulta mirosul de motorina arsa.
            de asemenea, verifica etanseitatea dintre corpul de plastic al admisiei (manifold) si chiulasa.
            oring-urile de sub acea orga, se comprima si se deformeaza in timp (caldura si comprimare mecanica).
            vorbesc din experienta unui w202 ...dar fac analogia pentru un 203.

            salutari!

            Comment


            • #7
              Originally posted by king_7993 View Post
              Buna seara tuturor ! Sunt nou pe forum ! Am si eu o problema cu un Mercedes C klasse C220 CDI din 2002, w203 ! Cand am un mers mai sportiv imi intra un miros de motorina sau gaze arse inauntru . Ce parere aveti ? ce poate fi ? Orice sfat e bine primit . Multumesc…
              Eu am aceeasi problema de 2 ani si din pacate nu s-a rezolvat...problema la mine e ca iarna face si figuri la pornire...cateodata o chinui 5 min sa porneasca. am schimbat furtunele de retur toate, am scos fiecare injector si am schimbat garnitura si nimic....dar nici motorina nu se vede cursa pe nicaieri. ce mi-a mai zis cineva acum e sa schimb senzorul de presiune de la pompa de inalta presiune dar mi-e ca fac si asta degeaba si mai costa si 800 ron. te rog mult daca ii dai de cap da-mi si mie un semn.

              Comment


              • #8
                Originally posted by nes85a View Post
                Eu am aceeasi problema de 2 ani si din pacate nu s-a rezolvat...problema la mine e ca iarna face si figuri la pornire...cateodata o chinui 5 min sa porneasca. am schimbat furtunele de retur toate, am scos fiecare injector si am schimbat garnitura si nimic....dar nici motorina nu se vede cursa pe nicaieri. ce mi-a mai zis cineva acum e sa schimb senzorul de presiune de la pompa de inalta presiune dar mi-e ca fac si asta degeaba si mai costa si 800 ron. te rog mult daca ii dai de cap da-mi si mie un semn.
                am o problema cu masina, un mb din 96` , c 220 diesel, clasic 95 de cai.
                mergeam cu 200km/h prin germania pe autobanda , si dintro data nu mai tragea .deci tineam pedala la maxim calcata si ea nu mergea mai mult de 140km/h. am tras intr`o parcare si am lasat`o putin am ridicat capota, iesea putin aburi sau fum ...vedeam pe la faruri ca era si noapte, si miros de motorina in masina si la motor,la relanti masina tremura zici ca era tractor. acum nu stiu ce sa zic, si plus ca se face balta de motorina sub ea. curge bine, facusem full si dupa cativa km mai aveam jumate de rezervor,dar curge numai cand este pornit, pentru ca am plecat din parcare sa ma duc la service cu el asa..si cand am parcat la service la bosch in parcare am oprit motoru si ma uitam sub ea cum curge, dar a curs un minut si dupa aia gata.creca ce a fost pe instalatie. sau la semafor tot asa lasam balta in urma mea!!! , ce poate fi?
                am duso la bosch si am lasato acolo
                eu nu ma pricep la mecanica.. poate are cineva un sfat.
                multumesc

                Comment


                • #9
                  Citeste regulamentul si incearca sa scrii totusi in limba in care ai postat...

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Zeus View Post
                    Citeste regulamentul si incearca sa scrii totusi in limba in care ai postat...
                    am nevoie de putin ajutor nu cred ca suntem la Limba si literatura Romana.
                    daca se poate bn...daca nu iarasi bn.ms frumos oricum

                    Comment


                    • #11
                      1.Si pe noi ne dor ochii cand citim postari mesenger si pe deasupra mai suntem si pasnici, daca esti tafnos nu ti se raspunde.
                      2.Daca pui o poza pe unde curge sau daca esti mai explicit cu zona de unde curge, am putea sa iti fim de ajutor.
                      De exemplu iti poate curge pe la imbinari sau poate ai vreun furtun de alimentare crestat sau poate pierzi pe la pompa.
                      Fi si tu mai explicit cu zona sau piesa pe unde pierde.
                      Bafta si costuri minime.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by iuliant View Post
                        am nevoie de putin ajutor nu cred ca suntem la Limba si literatura Romana.
                        daca se poate bn...daca nu iarasi bn.ms frumos oricum
                        Ai WARN pentru nerespectarea regulilor de postare. Cu limba am inteles, atata poti.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gmihai24 View Post
                          1.Si pe noi ne dor ochii cand citim postari mesenger si pe deasupra mai suntem si pasnici, daca esti tafnos nu ti se raspunde.
                          2.Daca pui o poza pe unde curge sau daca esti mai explicit cu zona de unde curge, am putea sa iti fim de ajutor.
                          De exemplu iti poate curge pe la imbinari sau poate ai vreun furtun de alimentare crestat sau poate pierzi pe la pompa.
                          Fi si tu mai explicit cu zona sau piesa pe unde pierde.
                          Bafta si costuri minime.
                          Nu stiu pe unde curge. tocmai de asta am lasato la service.ce am inteles din ce mi`a fost explicat, este ca ar fi o bucata de fier care vine din pompa si pe care vine un furtun, am mai zis ca nu ma pricep la mecanica si de asta am intrat aici.
                          dar e posibil sa fie pompa stricata si sa trebuiasca sa iau alta?
                          poze nu am pentru ca nu am cum sa vad nici pompa macar, mi`au zis ca trebuie sa dea ceva jos , ca sa ajunga la pompa sau acolo unde e problema,.macar sa stiu daca e posibil sa fie pompa .pe la un furtun ma gandesc ca nu are cum sa curga asa mult, sau daca curge e posibil sa intre si aer si deci sa nu mai porneasca deloc.. doar ca masina merge inecat asa si nu trage cum ar trebui sa traga..si mai lasa si motorina pe unde stationeaza
                          ms.

                          Comment


                          • #14
                            Daca e un fier care pleaca de la pompa....sa inteleg ca ar fi rampa de injectie.Iti merge sacadat pt ca trage aer si pierde si presiune in acelasi timp, dupa ce opresti motorul iti curge motorina atata timp cat mai exista presiune pe traseu, dupa ce se pierde presiunea, nu mai curge, deoarece, rampa e mai sus decat rezervorul si de aceea nu intra mult aer in instalatie , dar dupa ce pui contactul si pompa de combustibil face iar presiune in traseu, iar incepe circul.Cam asa sta treaba.Daca aveai probleme cu pompa de injectie nu ajungeai la 140 km pe ora si facea motorul ca toti dracii, la pompa poate fi doar racordurile de imbinare si/sau garniturile de imbinare(oringuri).Cam asa sta treaba fictiv fara sa stim exact sau sa vedem ceva concret.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gmihai24 View Post
                              Daca e un fier care pleaca de la pompa....sa inteleg ca ar fi rampa de injectie.Iti merge sacadat pt ca trage aer si pierde si presiune in acelasi timp, dupa ce opresti motorul iti curge motorina atata timp cat mai exista presiune pe traseu, dupa ce se pierde presiunea, nu mai curge, deoarece, rampa e mai sus decat rezervorul si de aceea nu intra mult aer in instalatie , dar dupa ce pui contactul si pompa de combustibil face iar presiune in traseu, iar incepe circul.Cam asa sta treaba.Daca aveai probleme cu pompa de injectie nu ajungeai la 140 km pe ora si facea motorul ca toti dracii, la pompa poate fi doar racordurile de imbinare si/sau garniturile de imbinare(oringuri).Cam asa sta treaba fictiv fara sa stim exact sau sa vedem ceva concret.
                              o sa vad eu ce e si scriu si aici cand ma suna ei.
                              e bn ca nu e pompa..pt ca e scumpa rau.racordurile alea presupun ca sunt mai eftine..
                              ms frumos oricum

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF