Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ajutor-pierd lichid racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Lotana View Post
    de verificat acest e cel mai simplu cind lasi masina la rece, iar dimineata cind o pornesti si se incalzeste atunci cauti pete urme si tot asa, fii atent la popa antigelului, spre exemplu la mine (w 202 din 96) la inceput curgea pe la pompa dar datorita ventilatorului acesta era auncat pe motor la care se usca si nu vedeam nimic, apoi a iinceput a curge si pe la motor si am skimbat garnitura (atunci am depistat si scurgerile de la pompa). succese
    Oricum exprimare ca asta mai rar...
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Va salut!
      Busonul la vasul de expansiune l-ati verificat?
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Exista un flacon cu Radiator stop. Pana la primavara, este cea mai simpla solutie. Pe flacon scrie cum se foloseste.

        Comment


        • #19
          Daca nu gasesti urme de scurgere a lichidului de racire ,te poti gandi la garnitura de chiulasa.In acest caz nu ai caldura in habitaclu ,iar la evacuare se pot observa aburi.

          Comment


          • #20
            Buna tuturor, am si eu o problema similara la masina, C - Class 2010 220 TDI, aceasta a inceput in februarie 2015, senzorul pentru nivelul lichidului de racire ma avertiza ca nu am destul lichid in rezervor. Am adaugat lichid dar undeva la doua luni aparea iarasi avertizarea respectiva.De fiecare data adaugam iarasi lichid de racire. Problema este ca situatia persista iar in cartea tehnica a masinii spune ca undeva la 50.000 Km trebuie verificat nivelul si se mai adauga dupa nevoie, iar la mine asta era deja o problema de luni.Am observat ca la capacul rezevorului este urma de refulare dar se pare ca se pierde mai mult, si in acest sens am cumparat un capac nou pentru rezervor, dar problema persista.Atat cat se poate am verificat furtunele si nu am vazut urme de scurgere pe ele atat cat se poate pana la intrare in radiator si retur, nu stiu unde se pierde asa mult.Cert este ca pe parcare am de fiecare data pede de la scurgerea de lichid insa nu stiu pe unde se scurge acesta.O sugestie va rog, cum as putea rezolva problema .Va multumesc anticipat.

            Comment


            • #21
              Posibil pompa de apa , poti verifica usor , scoti capacul de la motor vezi daca pierzi antigel pe acolo.

              Comment


              • #22
                Multumesc mult pentru ajutor, se pare ca ai avut dreptate.Situatia este mai nasoala pe cat pare, pierde lichid pe o suprafata mai mare in zona garniturii ... Nu prea stiu ce sa ai fac cu siguranta este nevoie de atelier ... nasol .Multumesc ori si cum !

                Comment


                • #23
                  Ce solutii as avea ? Atelier ?

                  Comment


                  • #24
                    Eu am schimbat-o la dealer , pe garantie. Dupa ce am inlocuit-o , am capatat un scartait dimineata cu motorul rece , motiv pt care am inlocuit cureaua cu toate rolele.
                    Acum o fi fost de la montat/demontat , o fi fost de la antigelul care a curs pe curea nu stiu ...

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc mult, am deja raspunsul de la MB, 750 Euro, service ... dupa inca 2700 bagate numai in 2015 in masina , distractie ... garantie nu mai am de exact 4 luni ...

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc mult pentru support "b97dtm"si "andrei.tba", problema este deja solutionata.Pompa de apa schimbata plus garnituri si control, plus etansare completa la intregul sistem de racire.Iti doresc si tie si tuturor celorlati membri ai forumului " Drumuri bune " .Respectele mele pentru efortul depus de voi!

                        Comment


                        • #27
                          Ma bucur ca s-a rezolvat , costurile sunt pe masura ....MB

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF